چادر مسافرتی دو پوش طرح امداد

H 34722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره هلال چادری با طرح امدادی که یکی از چادر های بزرگ این شرکت محسوب شده، ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. این محصول در واقع از ویژگی های بسیار خوب دو پوش بودن و همچنین مقاوم بودن بدنه بهره برده که می تواند به خوبی در برابر رطوبت و شرایط جوی متفاوت مقاومت کند.

چادر مسافرتی دو پوش طرح امداد از چادر های مسافرتی ساخته شده هلال ایران می باشد که با تفاوت بسیاری در مقایسه با چادر های مسافرتی ایرانی تولید شده است. نصب این محصول فوق العاده ساده بوده و با متصل کردن میله های مختلف و قرار دادن پوشش آن می توان به سادگی از این چادر بهره برد. به علاوه برای اطمینان بیشتر پوش دوم نیز همراه چادر قرار داده شده است تا از هم از نور شدید خورشید و هم از نفوذ آب باران جلوگیری شود. همراه با ساک حمل و طناب نگهدارنده، دارای یک ورودی و دو پنجره بزرگ، تولید شده در رنگ های متنوع.

 نوع عصایی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هلال
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 قابل استفاده برای موارد اورژانس و کاری
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت هلال تولید کننده ی چادر های مسافرتی بوده و محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند . چادر های این شرکت از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است و می توان با خیال راحت از آنها استفاده نمود . در ادامه بررسی چادر مسافرتی طرح امداد این شرکت خواهیم پرداحت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی بوده و قسمت سقف آن نیز به گونه ای می باشد که در هنگام بارش باران آب بروی آن جمع نخواهد شد و مشکلی برای چادر پیش نخواهد آمد . در قسمت جلویی این محصول نیز درب ورودی بزرگی وجود دارد که عمل رفت و آمد را برای شما آسان می کند . در قسمت کناری این محصول نیز پنجره ای وجود دارد که می توانید از آن برای رد و بدل کردن هوا استفاده کنید . برای درب و پنجره ها نیز توری مخصوص قرار داده شده است که این توری ها از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری می کند . ترکیب رنگ سفید و نارنجی این محصول نیز به زیبایی این محصول کمک شایانی نموده است . بر روی سقف این چادر نیز پوش دوم قرار دارد که این پوشش مقاومت چادر را در برابر آب و باران بسیار بالاتر برده است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مساتفرتی 12 نفره از پی وی سی و پارچه شمعی برزنتی می باشد که مقاومت بالایی دربرابر فشار و ضربه داراست . دلیل استفاده از این جنس در اکثر چادر های مسافرتی ، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن و همچنین مستحکم بودن آن در برابر ضربه و فشار می باشد . بدنه ی این چادر به صورت کاملا ضد آب می باشد و می توان در روزهای بارانی با خیال راحت از آن استفاده نمود . پایه های استفاده شده در این محصول نیز از آلومینیوم بوده و استحکام بالایی دارند . این پایه های آلومینیومی به انعطاف پذیری چادر در هنگام جمع کردن آن کمک بسیاری کرده است . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی طرح امداد هلال دارای 300 سانتی متر طول ، 230 سانتی متر عرض و 180 سانتی متر ارتفاع می باشد . از تمامی فضای چادر به خوبی استفاده شده است و فضای اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . ارتفاع مناسب این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید در داخل چادر بایستید .ظرفیت 12 نفره این چادر نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود که به شما کمک می کند تا بتوانید با تعداد افراد زیاد به مسافرت های طولانی مدت بروید . ابعاد این جادر بسیار مناسب می باشد و می توانید از آن حتی در مکان های کوچک نیز از آن استفاده کنید . البته ظرفیت 12 نفره این محصول با کمی مدیریت فضا می تواند افزایش یابد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن آن بر روی سطحی صاف اقدام به باز کردن و برپا نمودن آن کنید . برپا کردن این چادر نیز زمان زیادی احتیاج نداشته و در مدت 1 دقیقه می توان آن را برای استفاده آماده نمود . جمع کردن این چادر نیز همین مقدار زمان احتیاج دارد و کار دشواری نیست . مراقبت از این چادر نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با آن جلوگیری کنید تا موجب سوراخ شدن آن نشود . البته ضربه های شدید به بدنه نیز می تواند موجب پاره شدن چادر شود . برای اطمینان بیشتر در روزهایی که باد شدید در حال وزیدن می باشد می توانید به کمک طناب هایی که همراه محصول وجود دارد ، چادر را به زمین متصل کنید تا مشکلی برای چادرپیش نیاید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی طرح امداد هلال محصولی جدید و متفاوت با قیمت مناسب و همچنین اندازه ی  مناسب می باشد .بدنه ی مستحکم و همچنین ضخیم نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود .  برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...