چادر مسافرتی سه نفره خانواده

bestway 68011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره خانواده بست وی از سری چادر های مسافرتی ساده و کوچک برای خانواده های کم جمعیت بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که می تواند به عنوان یک چادری با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب باران در هر محل و منقطه مسافرتی مانند جنگل و یا مناطق کویری و کوهستانی استفاده شود. این کالا دارای یک قسمت اضافی با نوع کاری سایه بان نیز به بدنه اصلی متصل شده که می تواند علاوه بر جلوگیری از ورود نور آفتاب ابعاد این محصول ار بیشتر کند.. اما این چادر دربی بزرگ داشته که بر روی خود یک پشه بند همراه با روکشی از نوع پارچه شمعی دارد. اما راه اندازی این کالا به صورت عصایی توسط فریم های آلومینیومی فایبرگلاسی بوده که به خوبی بدنه چادر را نگه می دارد. از سایر ویژگی های این چادر می توان به مقاومت آن در برابر حرارت و همچنین داشتن یک کیسه مخصوص نگهداری اشیا در داخل بدنه چادر اشاره کرد.

 نوع عصایی
 طول 225 سانتی متر
 عرض 248 سانتی متر
 ارتفاع 155 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 4.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره خانواده

شرکت بست وی را می توان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی محصولات بادی و چادر های مسافرتی معرفی نمود . محصولات این شرکت دارای کیفیت های بالایی بوده و از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی سه نفره خانواده این شرکت می پردازیم و مزایا و معایب آن را بیان می کنیم . با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر مسافرتی سه نفره بست وی چادری با کیفیت بوده و از طراحی ویژه ای برخوردار می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را جلب خواهد کرد . ترکیب رنگ استفاده شده در این محصول بسیار جذاب می باشد . ترکیب رنگ های آبی و قرمز استفاده شده در این محصول به زیبایی آن افزوده است . این چادر مسافرتی بست وی دارای یک سایبان بسیار زیبا برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش باران می باشد که از ویژگی های این چادر محسوب می شود . این سایبان دارای پایه های مستحکم و انعطاف پذیری می باشد که می توان آن را به راحتی جابجا نموده و به مقدار دلخواه از آن استفاده کنید . درب ورودی بزرگی نیز در قسمت جلویی این محصول وجود دارد که عمل رفت و آمد را برای شما آسوده می کند . فریم هایی که سرتاسر چادر و اطراف آن کشیده شده است علاوه بر زیبایی محصول به مقاومت آن در برابر باد و تکان خوردن نیز که بسزایی نموده است . همچنین در داخل 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی سه نفره بست وی از پارچه شمعی برزنتی بوده و استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . همچنین این پارچه شمعی برزنتی مقاومت بالایی در برابر آب داشته و می توان این نوع پارچه را به عنوان ضد آب نیز اشاره نمود . همچنین این چادر دارای پوش دوم نیز می باشد که کمک بسیار زیادی به ضد آب شدن محصول می کند و می توانید با خیال آسوده در روزهای بارانی از آن استفاده کنید . همچنین بر روی درب این محصول جداگانه از پارچه ی درب ، پشه بند جداگانه ای نیز قرار داده شده است تا از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری کند . فریم های این محصول نیز از نوع آلومینیوم منعطف بوده که در برابر زنگ زدگی یا قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود.

ابعاد و ظرفیت

ابعاد چادر سه نفره خانواده معادل (طول: 225 سانتی متر ، عرض: 248 سانتی متر ، ارتفاع: 155 سانتی متر) بوده که ابعادی مربوط به بدنه اصلی این چادر می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت سقف چادر می باشد. البته در صورتی که سایه بان و اتاقک مجزایی که در قسمت مقابل درب اصلی نصب می شود را محاسبه کرد ابعاد این چادر افزایش خواهد یافت. البته در این چادر می توان 4 نفر نیز به صورت نشسته و یا درازکش جای داد. وزن بسته بندی این کالا 4.9 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این کالا می باشد. البته یک ساک حمل برای این کالا در نظر گرفته شده تا حمل و نقل آن بیش از پیش آسوده تر شود.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

این چادر سه نفره بست وی از نوع عصایی بوده که توسط فریم های مخصوصی که همراه چادر قرار داده شده نصب می شود. تنها کافیست پس از پیدا کردن محل مسطح و مطمئن برای این کالا آن را پهن کرده و سپس فریم ها را پس از وصل کردن به یکدیگر در درون دریچه های مخصوص تعبیه شده روی بدنه قرار داد تا در انتها بدنه اصلی چادر به صورت خودکار شکل بگیرد. در نهایت باید سر هر فریم را به اهرم های مخصوصی که در گوشه هر چادر تعبیه شده وصل کرد تا از حرکت های اضافی به دور بماند. برای جمع کردن چادر هم باید فریم ها را با دقت از دریچه ها خارج کرده و بدنه چادر را به شکل صحیح تا نمود و در اخر در دریچه باد قرار داد.

جمع بندی

چادر مسافرتی سه نفره خانواده بست وی محصولی جدید از این شرکت برای استفاده در انواع سفر های مختلف برای خانواده های کم جمعیت می باشد. محصولی با کیفیت بالا و داشتن قیمت مقرون به صرفه که از ویژگی هایی همچون داشتن سایه بان و اتاقک مجزای نصب شده روی بدنه و همچنین ضد آب بودن بهره می برد. این چادر سفری با داشتن ضمانت از سوی شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...