چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba

Ferrino Shaba 3 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba یکی دیگر از محصولات برند فرینو می باشد که با کیفیت بالا روانه بازار های جهانی شده است و به خوبی با استقبال هواداران چادر های مسافرتی رو به رو شده است و این چادر مسافرتی دارای رویه ای با کیفیت از جنس پلی استر می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و سایش از خود نشان می دهد و در تست های انجام شده بر رویش عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است .

پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر انعطاف پذیری بالایی که دارد از مقاومت بالایی نیر در برابر فشار برخوردار است . از همین رو می توان از این محصول در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کرده و روزی زیبا را برای خود و خانواده خود به ارمغان آورد . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید محصول کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 19*54 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba یکی از برترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط برند فرینو می باشد که دارای طراحی زیبا و منحصربفردی است . این چادر مسافرتی در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این چادر مسافرتی بپردازیم و در خرید چادر مسافرتی شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با نقد و بررسی این چادر مسافرتی زیبا و پر طرفدار ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای بسیار جا دار و مناسبی را برای استفاده 3 نفر فراهم می آورد و بدون کمبود فضا می توانید به استفاده از این چادر مسافرتی در کمپینگ های خود بپردازید . همچنین لایه های تشکیل دهنده این محصول به خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی آیق شده اند و در فضل زمستان می توانند عایق حرارتی مناسبی را برای شما مصرف کنندگان عزیز فراهم آورند ، همچنین تهویه هوای داخلی این چادر به طور مهندسی شده تعبیه شده است تا از گردش هوای داخلی مناسبی برخوردار باشد .

این چادر مسافرتی دارای در ورودی زیبایی می باشد که در بخش های کناری و بالایی این محصول از پارچه ضد آب اضافی استفاده شده است تا با حالت دادن به بخش ورودی این چادر مسافرتی از ورود آب و همچنین نور آفتاب به داخل چادر جلوگیری شود . بخش های مختلف این چادر توسط گیره هایی به زمین به صورت مستحکم متصل شده اند تا خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت این محصول در شرایط نا مساعد جوی راحت کند .

جنس بدنه چادر مسافرتی :

جنس بدنه چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba از پلی استر با دوخت دیاموند بود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر کیفیت بالا دارای نرمی و لطافت منحصربفردی می باشد که در هنگام برخورد با این محصول بدن شما دچار سایش نمی شود . دوخت کف این چادر مسافرتی از جنس پلی استر با دوخت آکسفورد می باشد که علاوه بر کیفیت بالا دارای مقاومت دو چندان نیز می باشد و خیال شما را از بابت کیفیت این چادر مسافرتی به طور کلی راحت می کند .

همچنین پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و علاوه بر این موارد دارای نعطاف پذیری بی نظیری نیز می باشد . فایبرگلاس یکی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت چادر های مسافرتی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت بالا در کنار انعطاف پذیری بی نظیر می باشد که این نوع پایه را به یکی از محبوب ترین پایه های تشکیل دهنده چادر های مسافرتی تبدیل کرده است .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba به مشخصات (  طول : 190 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده 3 نفر فراهم می آورد و علاوه بر آن دارای ظاهری زیبا و شکیل نیز می باشد که همه ی این موارد دست و به دست یکدیگر داده اند تا این چادر مسافرتی به یکی از محبوب ترین چادر های مسافرتی سال تبدیل شود . یکی دیگر از ویژگی های منحصربفرد چادر های مسافرتی که باید در هنگام خرید به آن توجه شود وزن آن می باشد که در حمل و نقل چادر در سفر ها و مسافت های طولانی نقش بسزایی دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد برابر با 6.8 کیلو گرم می باشد که با توجه به امکانات منحصربفردی که دارد گزینه مناسبی برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به حساب می آید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba دارای طراحی زیبا و کیفیتی فوق العاده می باشد که توسط برند محبوب فرینو روانه بازار شده است . این چادر مسافرتی دارای جنس رویه پلی استر با دوخت کیفیت بالا می باشد که کاملا ضد آب بوده و می توانید از آن در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کنید . همچنین پایه های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشند . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل shaba با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...