چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل Fighter

Fighter 3-4-G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل Fighter در رنگ سبز نوع دیگر چادر های حرفه ای شرکت هاسکی بوده که در دو رنگ مختلف تولید شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده که امکان استفاده در سفر های مختلف از جمله مسافرت های کوهستانی و ورزشی را فراهم می سازد. جنس بدنه تشکیل دهنده آن از نوع پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا که به راحتی در برابر آب و نشستن برف روی بدنه مقاوم خواهد بود. به همین جهت می توان از آن در سفر هایی که شرایط جوی نا مساعدی دارند استفاده کرد. قسمت کف این چادر نیز همانند دیگر نقاط بدنه از کیفیت و ضخامت خوبی برخوردار بوده و به راحتی در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. چادری که روش راه اندازی آن به شکل عصایی بوده و به وسیله فریم های آلومینیومی این کار انجام می شود. فریم های این محصول کاملا ضد زنگ می باشند و با وجود داشتن قاومت بالا دارای وزن سبکی هستند. از دیگر ویژگی های این چادر حرفه ای می توان به داشتن هواکش و پشه بند برای تهویه هوای داخل اتاقک چادر اشاره کرد. همچنین ساختار دو لایه بدنه نیز باعث شده تا در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید نیز مقاوم باشد.

 نوع عصایی
 طول 390 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 حداکثر ظرفیت تا 4 نفر
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 45 در 19 سانتی متر
 دارای هواکش و پشه بند
 دارای دو درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت هاسکی را می توان بکی از برترین شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی در سراسر دنیا دانست . این شرکت توانسته است با تولید محصولات با کیفیت به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده چتادر های مسافرتی و کمپینگ تبدیل شود و بتواند رقابت نزدیکی با زقیبانی همچون بست وی ، کلمن و کلمبوس داشته باشد . در ادامه به بررسی یکی از محصولات این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی همانند سری های قبل این شرکت می باشد و طراحی همیشگی خود را در این محصول نیز حفظ کرده است . شکل منحنی این چادر زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است و توانسته است این چادر را به یک محصول مناسب برای استفاده های خانوادگی تبدیل کند . رنگ سبز این محصول از ویژگی های آن به شمار می رود که این ترکیب رنگ ، زیبایی محصول را دو چندان نموده است . پایه های کشیده شده در اطراف این محصول نیز که در قسمت رویه این محصول مشاهده می شود به زیبایی آن کمک بسزایی نموده است و همچنین به مقاومت چادر در برابر باد و فشار نیز کمک کرده است . درب ورودی بزرگ این محصول نیز به زیبایی این محصول و همچنین به سهولت در رفت و آمد این محصول کمک بسزایی نموده است . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی سه نفره هاسکی دارای بدنه ای از جنس پلی استر و پلی اورتان بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این جنس بدنه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از این محصول در مکان های مختلف و هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده نمود و مشکلی برای بدنه محصول پیش نخواهد آمد . همچنین این بدنه به طور کامل ضد آب می باشد و می توانید از آن در مناطق مرطوب نیز استفاده کرده و نگرانی از نظر نفوذ آب به درون چادر نداشته باشید . همچنین پایه های این محصول از آلومینیوم ضد زنگ تهیه شده است و می توانید در شرایط جوی مرطوب نیز از این محصول استفاده کنید . همچنین پایه های این محصول به طور کامل در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد و می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده کنید . 

ابعاد و ظرفیت

 طول این چادر 3 نفره هاسکی 390 سانتی متر ، عرض آن 205 سانتی متر و ارتفاع آن 120 سانتی متر می باشد که می توانید به کمک این ابعاد مناسب ، بدون وجود مشکل کمبود فضا از این چادر استفاده کنید . همچنین به سبب وزن 4.5 کیلوگرمی این محصول ، می توانید به راحتی این استخر را به نقطه دلخواه حمل کرده و از آن استفاده کنید . وزن مناسب این محصول  سبب این شده است تا این چادر مسافرتی به یک محصول مناسب برای کمپینگ و سفر های کوهستانی تبدیل شود . ظرفیت این چادر مسافرتی توسط شرکت سازنده ، سه نفره اعلام شده است که البته در بررسی های انجام شده توسط متخصصان شرکت تهران اینتکس ، این ظرفیت تا 4 الی 5 نفر نیز افزایش یافت و استفاده کنندگان بدون وجود مشکل از این محصول استفاده نمودند .  

نحوه راه اندازی و مراقبت

 برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن محصول در محل دلخواه ، اقدام به برپا نمودن چادر کنید . این چادر به صورت عصایی تولید شده است و راه اندازی آن تقریبا دشوار تر از دیگر چادر های اتوماتیک و فنری می باشد . قسمت های مخصوصی برای قرارگیری میله های چادر تعبیه شده است که به کمک آن ها می توانید چادر را برپا کرده و از آن استفاده کنید . زمان مورد نیاز برای این کار حدودا 3 دقیقه می باشد که البته با چندین بار باز و بسته کردن چادر ، این عمل برای شما ساده خواهد شد و می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی چادر را برپا کرده و از آن استفاده کنید . جمع کردن این محصول نیز کار دشواری نبوده و می توانید در همین مدت زمان این کار را انجام دهید و چادر را به کیف حمل خود باز گردانید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی سه نفره هاسکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم و همچنین ضد آب می باشد که می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی آن را برپا کرده و در مدت زمان کوتاهی نیز آن را جمع کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...