چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی

ch 223357

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی یکی دیگر از محصولات زیبای شرکت اینتکس می باشد که در سال جدید روانه بازار شده است و به خوبی توانسته یجای خود را در میان بسیاری از هواداران چادر های مسافرتی راحت کرده است . این چادر مسافرتی دارای رویه ای از جنس پلی استر می باشد که به خوبی می تواند در برابر نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری کرده و در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرد که یکی از ویژگی های بارز این محصول به حساب می  آید و در بسیاری از فصول سال به طور زیادی مورد استفاده قرار می گیرد . پایه های چادر مسافرتی فنری 10 نفره از  جنس فنری می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بالایی در برابر فشار وضربه است و می توانید با خیال راحت آن را خریداری کرده و آخر هفته ی  زیبایی را به همراه خانواده برای خود رقم بزنید . وزن این چادر مسافرتی 6 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است و می توان از آن  در  مسافرت های خود استفاده کرد و روز زیبایی را سپری کرد . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی  اطلاعات و مشاهدده تصاویر می  توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کنید . 

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قرمز از سری چادر هایی می باشد که تولید داخلی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است . این چادر مسافرتی با توجه به نوع طراحی ، جنس بدنه و نوع دوخت عالی که دارد در شرایط مختلف آب و هوایی و در بسیاری از فصول سال قابل استفاده می باشند . همانطور که می دانید چادر های مسافرتی در سفر ها بسیار کاربردی می باشند و با توجه به حجم و وزن کمی که دارند حمل آن راحت بوده و می توانند در طول سفر بستری امن و راحتی را برای افراد به ارمغان بیاورد . به همین منظور از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند و یکی از دغدغه های خریداران ، انتخاب چادر مسافرتی با کیفیت می باشد ؛ به همین خاطر قصد داریم در این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید چادر مسافرتی مدنظرتان راهنمایی کنیم . 

طراحی و آرگونومی ساخت

این چادر مسافرتی به رنگ قرمز با سقف فسفری تولید شده است .  شکل هندسی آن مربعی ساخته شده است چرا که طول اضلاع آن مساوی می باشد . این محصول دارای بدنه ی فنری می باشد و به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند که در کوتاه ترین زمان اینکار صورت می پذیرد . یک درب بزرگ در جلوی آن قرار داد که ورود و خروج افراد را به داخل چادر میسر می کند . تعداد دو پنجره در کناره ها و قسمت پشتی چادر طراحی شده است که میدان دید را وسیع تر کرده است . همچنین وجود این درب و پنجره ها باعث شده است که تهویه ی هوا به خوبی انجام شود . لایه ی توری که بر روی ان ها قرار گرفته است می تواند به خوبی از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری کند . درب و پنجره ها به صورت زیپی باز و بسته می شوند و روکش آن را می توان به شکل رول شده به بالا گره زد .

جنس بدنه

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید چادر های مسافرتی باید به آن توجه داشت جنس بدنه است چرا که جنس بدنه ی با کیفیت می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان بدهد و طول عمر بالایی را داشته باشد . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی به مانند دیگر چادر های با کیفیت تولید داخلی یا خارجی از پلی استر می باشد . لازم به ذکر است که پلی استر یکی از مواد مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی می باشد چرا که ضد آب بوده و پوسیده نمی شود . جنس پایه ها و ستون های این مدل نیز از فابرگلاس می باشد . فایبرگلاس علاوه بر ساختار مقاومی که دارد بسیار سبک بوده و وزن کلی چادر را به مراتب کاهش داده است .

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 280 سانتی متر و ارتفاع : 160 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری 10 نفر ساخته شده است . با توجه به ابعاد گفته شد به سایز بزرگ این محصول پی میبریم ، چرا که می تواند 5 نفر را حتی به صورت دراز کش نیز بدون کمبود فضا درون خود جای دهد . وزن کلی این چادر مسافرتی نیز به 6 کیلوگرم می رسد که می توان گفت به نسبت ابعاد و مقیاسی که چادر دارد ، از وزن کمی برخوردار است ، علت آن را نیز می توان وجود پایه های فایبرگلاسی دانست. با توجه به ساک حمل همراه و حجم کم آن ، جابجایی چادر نیز به مراتب راحت تر شده است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی اینگونه چادر ها به دلیل خاصیت فنری که دارد و همچنین میله های متصل و اتوماتیک آن باعث شده به سهولت امکان پذیر باشد ، چرا که دیگر لازم نیست زمان خود را صرف سرهم کردن چادر و اتصال بدنه ها تلف کنید . برای نگهداری  مراقبت از محصول نکات ساده ای مطرح است که به آن ها می پردازیم . یکی از این نکات این است که بهتر است محل مناسبی را برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و سعی کنید سطحی هموار که از هر نوع آلودگی و سنگ ریزه به دور باشد را انتخاب کنید . از ضربه با فشار وارد کردن با اشیاء تیز و برنده و نیز نزدیک نگه داشتن  وسایل حرارتی و داغ به بدنه ی این محصولات جدا خودداری کنید چرا که امکان آسیب دیدن وجود دارد .

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد به کاربردی بودن چادر های مسافرتی در هنگام سفر پی بردیم و موضوعات و ویژگی هایی را در رابطه با چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی قرمز مطرح کردیم و دیدیم که این محصول با ابعاد بزرگی که دارد می تواند به خوبی 10 نفر را درون خود جای دهد . بدنه ی آن از جنس پلی استر بوده و خاصیت ضد آبی دارد . جنس پایه های ان نیز از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که دارد ، وزن محصول را نیز به شدت کاهش داده و به 6 کیلوگرم رسانده است . به همین منظور شرکت intex که پیش تر اقدام به فروش چادر مسافرتی می کرد این محصول بی نظیر را نبز به لیست محصولات خود اضافه کرده  تا شما عزیزان این محصول با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...