چادر مسافرتی فنری 6 نفره آکسفورد

ch 8007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره آکسفورد از جمله چادر مسافرتی های ایرانی با طراحی بدنه ساده و در عین حال محصول کاربردی بوده که می توانید در زمان مسافرتی ها طولانی مدت و کوتاه مدت در تمامی نقاط ایران از آن استفاده کنید. این چادر مسافرتی مقاوم از پارچه ای با جنس آکسفورد کره ای تولید شده که تاثیر بسزایی بر میزان طول عمر و همچنین ضدآب بودن پوشش بدنه آن دارد. پارچه های آکسفورد علاوه بر ضدآب بودن مناسب استفاده در زمان بارندگی و یا مناطق سردسیر نیز هستند. این چادر مسافرتی زیبا مجهز به یک ساک حمل کرد با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی بوده که موجب گردیده در زمان کوهپیمایی و طبیعت گردی و.. به راحتی آن را به همراه ببرید. البته وزن بدنه کم و سبک بودن این محصول در راحتی شما هنگام تفریحات اخر هفته تاثیر دارد. این چادر مسافرتی بلافاصله به محض خروج از ساک حمل به فرم استاندادر خود در امده و مناسب استفاده شما خواهد بود. زیرا سازه های آن از نوع فنری و با جنس آلومینیوم گالوانیزه بوده . به طور کامل توسط یک روکش ابریشمی به بدنه اصلی متصل می باشد. این محصول ظرفیت داخلی برای نشستن 6 نفره و در زمان خواب مناسب 3 نفر بوده به همین برای اقامت شبانه خانوادگی توصیه می کنیم چادر مسافرتی فنری سایز بزرگ را انتخاب کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

 نوع فنری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 6 نفره آکسفورد از مدل های مطرح و پر طرفدار ایرانی می باشد که با طراحی بسیار عالی و استاندارد تولید شده است که شما عزیزان و مشتریان گرامی می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان و مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این چادر مسافرتی دارای ویژگی های عالی بوده و ساختار بسیار مقاومی دارد ، در همین راستا قصد داریم تا با نقد و بررسی دقیق و تخصصی چادر مسافرتی فنری 6 نفره آکسفورد شما را با سایر ویژگی ها و مشخصه های محصول آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که از نام محصول مشخص است این چادر مسافرتی دارای سازه فنری می باشد ، این نوع ساختار که بیشتر در چادر های مسافرتی ایرانی دیده می شود به یکی از محبوب ترین نوع ساختاری تبدیل شده است که بسیاری از طراحان و تولید کنندگان بزرگ چادر مسافرتی در ایران محصولات خود را به صورت فنری تولید می کنند . این نوع ساختار اجازه می دهد تا چادر مسافرتی خود را به صورت اتوماتیک و به سرعت راه اندازی کنید و طبق الگو آن را تا کرده و جمع کنید . در این نوع چادر های مسافرتی بدنه به فریم متصل بوده و نیازی به جدا کردن و نصب آن ها نخواهید داشت . ابعاد و حجم بسته بندی این چادر مسافرتی به نسبت زیاد است و اغلب برای جابجایی با وسیله نقلیه مناسب می باشد . این چادر مسافرتی دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی و 3 پنجره با ساختار زیپی در طرفین می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید . تمامی درب و پنجره های محصول مجهز به توری یا پشه بند می باشند .

جنس محصول

این چادر مسافرتی ایرانی از بدنه ای با جنس پارچه آکسفورد ساخته شده است ، این جنس خاصیت شمعی داشته و در کنار پارچه های پلی استری و پلی اورتان از بهترین پارچه ها برای ساخت چادر مسافرتی ضد آب می باشد ، چرا که این جنس کاملا ضد آب بوده و می تواند در برابر رطوبت و حتی آب باران مقاوم باشد . از ویژگی های خوب این جنس می توان به طول عمر بالای آن و عایق بودن در برابر نور خورشید اشاره کرد . ضخامت بدنه این چادر بالا بوده و می تواند در برابر سرما نیز عایق خوبی باشد . پایه های محصول نیز از فلز آلومینیوم ساخته شده است ، آلومینیوم از سبک ترین و محکم ترین فلز های موجود می باشد که استفاده از آن برای ساخت چادر مسافرتی بسیار مفید است چرا که باعث سبک تر شدن محصول خواهد شد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

چادر مسافرتی فوق ساختار مربعی داشته و طول هر ضلع آن 2 متر و ارتفاع آن 180 سانتی متر می باشد ، به همین جهت استفاده از آن برای 6 نفر مناسب است . این چادر مسافرتی در واقع فضای ایده آلی را برای استفاده 6 نفر به صورت نشسته فراهم کرده است ، اما به صورت دراز کش و خوابیده تعداد 3 نفر می توانند به خوبی از چادر مسافرتی استفاده کنند . وزن کلی محصول نزدیک به 5 کیلوگرم است که به سهولت می توانید آن را جابجا کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده و آسان است چرا که سازه آن به صورت فنری می باشد ، برای این کار تنها کافیت تا چادر را از ساک حمل خارج کرده و باز کنید تا به صورت اتوماتیک میله های تا شده باز شود . اما جمع آوری چادر نیازمند تا کردن محصول با یک الگوی صحیح می باشد که در مطالب مرتبط فروشگاه اینتکس و همچنین ویدیو های آموزشی توضیح داده شده است . بهتر است از یک زیرانداز برای راه اندازی چادر مسافرتی استفاده کنید و محل های ایمن و تمیزی را برای راه اندازی در نظر بگیرید تا چادر دچار مشکل نشود . در صورت آسیب دیدن چادر مسافرتی می توانید به نمایندگی ها و تولیدی های چادر مسافرتی مراجعه کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی 6 نفره مناسب برای استفاده 3 فرد بالغ به صورت خوابیده هستید ، چادر مسافرتی فنری 6 نفره آکسفورد گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود چرا که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و بدنه ضد آب آن به مانند مدل های خارجی عمل کرده و می تواند حریم ایمن را برای شما به ارمغان بیاورد ، همچنین سازه فنری آن روند راه اندازی را ساده تر کرده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...