چادر مسافرتی کینگ کمپ 2 نفره

KT3036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کینگ کمپ 2 نفره یک چادر زیبا و جذاب مناسب برای سفر های کوهستانی ، مناطق گرمسیری و حتی سردسیری می باشد. این محصول از نظر ظرفیت گنجایش 1 تا 2 نفر را دارد و قابلیت بزرگ شدن و افزایش فضا را ندارد. جنس این محصول از نوع پلی استر ضد اب بوده به گونه ای که در برابر باران مقاوم می باشد و از نفوذ اب به داخل چادر و خیس شدن شما جلوگیری می کند. این چادر دارای یک درب دایره ای برای ورود و خروج اسان است که تردد را راحت کرده است. هم چنین شما می توانید این محصول را در عرض کمتر از سی ثانیه به خاطر داشتن ساختار فنری سر هم کرده و راه اندازی کنید. هم چنین این کالا دارای پوشش اضافی بر روی هواکش سقف نیز می باشد. این چادر مسافرتی به راحتی درون کیف دایره ای شکل خود جمع می شود و به دلیل داشتن وزن کم می توانید ان را به راحتی حمل کنید. رنگ بندی این محصول هم به گونه ای است که کف و سقف ان مشکی بوده و بقیه نواحی ان سبز رنگ می باشد. این چادر زیبا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
 ابعاد بسته بندی: 61 در 5 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 راه اندازی اسان به دلیل قابلیت فنری بودن ان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی کینگ کمپ 2 نفره

خرید چادر مسافرتی کمپنگ مناسب یکی از دغدغه های هوادران سفر و کمپینگ می باشد زیرا چادر مسافرتی انتخاب شده باید به گونه ای باشد که به طور کامل بتواند نیاز های شما را برطرف نماید . چادر مسافرتی کینگ کمپ 2 نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند کینگ کمپ می باشد که به بازار عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخودار می باشد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به صورت خیمه مانند و دارای بدنه ای تقریبا شیب دار می باشد که به خوبی باد را مهار کرده و به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد . رنگبندی این چادر مسافرتی مشکی و سبز می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه مخاطب را به خود جلب نماید . این چادر مسافرتی دارای درب دایره ای مانند می باشد که مجهز به پشه بند است و علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز به خوبی جلوگیری می نماید . همچنین سقف این چادر به صورت دولایه تعبیه شده است که به خوبی از نفوذ آب جلوگیری کرده و با توجه به بیشتر بودن فضایش از سقف مانع از ریختن آب بر روی بدنه می شود .

چادر مسافرتی کمپینگ

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساختار بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و علاوه بر آن یکی از خصوصیات مهم و کاربردی آن ضد آب بودن است . در بخش کف این چادر مسافرتی از پلی استر دو لایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و از همین رو می توانید کمپینگ خود را بر روی سطح های ناهموار برپا نمایید . همچنین جنس پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا از انعطاف پذیری کنترل شده ای برخوردار است و در تست های انجام شده بر رویش به خوبی می تواند در برابر باد و طوفان از خود مقاومت نشان دهد .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

چادرهای مسافرتی کمپینگ در مقایسه با چادرهای سفر از فضای کوچکتری برخوردار می باشند زیرا شرایط جوی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متفاوت می باشد . ابعاد چادر مسافرتی کینگ کمپ 2 نفره به اندازه های ( طول : 205 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر و ارتفاع : 105 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی در مقایسه با چادر های مسافرتی هم رده خود برخوردار است . وزن این چادر مسافرتی به همراه کیف حمل دایره ای شکلی که دارد به 1.4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما به نظر بیاید زیرا با توجه به وزنی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

چادر مسافرتی کمپینگ

جمع بندی :

چادر مسافرتی کینگ کمپ 2 نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های کمپینگ تولیدی توسط برند کینگ کمپ می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و مقاومت در برابر فشار و ضربه می باشد و همچنین جنس پایه های تشکیل دهنده این محصول از فایبرگلاس با استحکام و انعطاف پذیر است که خیال شما را به طور کلی از بابت دوام این محصول راحت می کند . چادر مسافرتی کینگ کمپ 2 نفره با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...