چادر مسافرتی 10 نفره کمپینگ ایرانی

ch 7113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره کمپینگ ایرانی با توجه به ابعاد بزرگی که داشته برای استفاده خانواده ها و یا گروه های کمپینگ وکوهنوردی توصیه شده و می تواند با شرایط جوی تمامی نقاط ایران سازگاری بالایی داشته باشند. این محصول زیبا تنها 5 کیلوگرم وزن بدنه که داشته و با استفاده از ساک حمل آن می توانید در زمان طبیعت گردی و کوهنوردی به راحتی آن را به همراه ببرید. جنس رویه اصلی این چادر مسافرتی از پارچه برزنتی انتخاب شده است. زیرا این پارچه علاوه بر ضدآب بودن به راحتی می تواند در برابر تابش نور خورشید و وزش باد و .... استحکام و کیفیت خود را حفظ کند.

چادر مسافرتی یک اقامتگاه ایمن برای شما به شمار رفته که این محصول متناسب با ابعاد بزرگی که داشته به راحتی می تواند نیاز یک خانواده را در زمان سفر در تعطیلات برطرف سازد. زیرا در داخل این محصول تعداد 5 نفر بزرگسال به صورت درازکش می توانند اقامت داشته باشند. سازه های این محصول از نوع فنری بوده که اتصال کاملی با رویه اصلی داشته و موجب شده تا این چادر مسافرتی از سیستم راه اندازی فوری بهره مند شود. در بخش درب و پنجره های این محصول برای راحتی شما در فضاهای ساحلی و جنگلی همچنین روز های تابستانی پشه بند های توری تعبیه شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهبرزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 10 نفره کمپینگ ایرانی

چادر مسافرتی 10 نفره کمپینگ ایرانی یکی دیگر از تولیدات داخل کشور در زمینه تجهیزات ضروری سفر و کمپینگ بوده که می تواند به راحتی با اب و هوای داخلی ایران سازگار باشد. البته از دلایل اصلی محبوبیت و فروش بالای این چادر مسافرتی می تواند به راه اندازی فوری و وزن کم و همچنین رویه ضدآب آن اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی مناسب برای تعطیلات و سفر های خارج شهری را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

نوع سازه های چادر مسافرتی

اغلب چادر های مسافرتی را بر حسب نوع سازه ها آن ها طبقه بندی کرده و موجب شده تا بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود یک محصول باداوم را انتخاب کنید. البه تفاوت اصلی این چادر های مسافرتی در زمینه سازه ها مربوط به سرعت راه اندازی آن ها می باشد. در همین راستا عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی ایرانی را با سازه هایی از نوع فنری تولید کرده اند. سازه های فنری بسیار باریک و حالت پذیر بوده و موجب شده تا این محصول از سیستم راه اندازی فوری برخوردار شود. زیرا این چادر مسافرتی بدون دخالت دست و به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما اماده خواهد بود. این سازه ها از طریق یک لایه باریک از پارچه ابریشمی به طور کامل به رویه اصلی چادر مسافرتی دوخته شده و موجب می شود شما در زمان سفر دیگر زمانی برای انجام مراحل پیچیده راه اندازی چادر مسافرتی نداشته باشید. توجه داشته باشید برای چادر مسافرتی های سایز بزرگ و مناسب خانواده ها ما به شما استفاده از نوع چادر مسافرتی فنری را پیشنهاد کرده تا در زمان استفاده اسوده خاطر باشید. البته جمع اوری این محصول نیز به سادگی سیستم راه اندازی آن بوده و تنها کافی بوده دو دیواره محصول را به یکدیگر نزدیک کرده و به راحتی به سمت داخل خم کرده تا محصول جمع اوری گردد.

نوع دوخت چادر مسافرتی

در کنار کیفیت جنس بدنه یک مورد مهم در زمان انتخاب چادر مسافرتی وجود داشته که مربوط به نوع دوخت روکش بدنه است. این درز های رویه اصلی بوده که ممکن است در صورت عدم کیفیت در زمینه دوخت محلی برای ورود سرما ، آب باران و گرد و خاک به فضای داخلی شده به همین دلیل در زمان خرید چادر مسافرتی حتما به این پارامتر توجه داشته باشید. این چادر مسافرتی دارای چهار عدد دیوار ، یک سقف و یک بخش کف بوده که تمامی ین نقاط از طریق دوخت به یکدیگر متصل هستند. برای اتصال این نقاط به یکدیگر از دوخت لایه استفاده شده و دوام بسیار زیادی دارد. سپس در بخش درز های این محصول از یک لایه چسب ضدآب استفاده شده تا بر میزان کیفیت این قسمت بیفزاید. در نهایت در بخش لایه خارجی می توانید یک نوار با رنگ متفاوت را مشاهده کنید. این لایه روکش ابریشمی بوده که در بخش خارجی چادر مسافرتی در قسمت درز ها دوخته شده تا بتواند بر میزان کیفیت محصول بیفزاید. این نوع دوخت باداوم و مقاوم موجب شده تا محصول به راحتی بتواند در تمامی شرایط اب و هوایی از جمله زمان بارندگی ، وزش باد و... امکان استفاده داشته باشد.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی با رویه ای نوع برزنتی ضدآب و باکیفیت تولید شده که دارای طول عمر قابل توجهی می باشد. برای حفط کیفیت این روکش بدنه لازم بوده توجه داشته باشید که پارچه برزنتی ساختار قابل اشتعال داشته پس هرگز حرارت بالا و یا اتش را به آن نزدیک نکنید. همچنین در زمان راه اندازی شدن چادر مسافرتی آن را بر روی سطح زمین نکشید. سازه های فایبرگلاس محصول به راحتی تغییر حالت داده و باداوم هستند. اما از پرش بر روی این سازه ها خودداری کنید.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره کمپینگ ایرانی در حال حاضر با تنوع رنگبندی بدنه بالا و کاملا فابریک در فروشگاه مرکزی اینتکس موجود بوده که شما می توانید با مراجعه به این مرکز این محصول را خریداری کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت تهران اینتکس استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...