چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس شیک

A.Apex-004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بسیاری از افراد برای کمپینگ ها و سفر های درون و برون شهری خود نیاز به استفاده از یک چادر مسافرتی برای استراحت دارند که قطعا در هنگام خرید به همین دلیل توجه خاصی به جنس بدنه و نحوه ساختار محصول می کنند. چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس شیک یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار است که با بهره مندی از یک رنگ و ساختار زیبا نیاز مشتریان را تا حدود زیادی رفع کرده است. این چادر مسافرتی برای استفاده 6 نفر مناسب می باشد که همین مسئله باعث شده تا یک پیشنهاد خوب برای خانواده ها بدل گردد. پیشنهاد ما این است که از این محصول برای مسافرت در شرایط معقول استفاده کنید زیرا این محصول به دلیل ساختاری که دارد برای استفاده در شرایط سختی همچون صخره نوردی پیشنهاد نمی شود. دوخت این چادر به گونه ای است که به جرات می توان ان را تضمین نموده و با خیال راحت خرید این محصول را انجام دهید. بهره مندی از مزایایی همچون دارا بودن اویز در بالای چادر و هم چنین پشه بند و جیب داخلی از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود که سبب شده تا در انتخاب این محصول شک نکنید.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس شیک

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس شیک همان طور که از اسمش پیداست یک کالای شیک و جدید به شمار می رود که با بهره مندی از طراحی فوق العاده ای که دارد باعث شده تا یک چادر خاص را شاهد باشیم که هم از نظر امکانات و هم از نظر نوع رنگ بندی و ظاهر یک چادر کاملا زیبا و محبوب به شمار رود. همین موارد را قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد خرید چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس شیک را دارید با اطمینان خاطر در خصوص این محصول این کار را انجام دهید....

ابعاد و ظرفیت چادر

اولین نکته در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که باید به این مسئله توجه کنید که شما برای استفاده چند نفر به صورت هم زمان قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید ؟ اگر شما برای مثال یک خانواده چهار نفره هستید و یا حتی یک خانواده بزرگ تر شش نفره می باشید ، این چادر یک محصول ایده ال برای استراحت شما به شمار می رود زیرا با توجه به ابعاد ( طول : 240 سانتی متر ، عرض : 240 سانتی متر و ارتفاع : 190 سانتی متر ) باعث شده تا یک چادر نسبتا بزرگ را شاهد باشیم که برای استفاده هم زمان 6 نفر نیز به صورت دراز کش مناسب خواهد بود. هم چنین ابعاد بسته بندی این چادر هم بسیار کوچک است به گونه ای که برای قرار دادن ان در صندوق عقب خودرو و یا حتی حمل این محصول با دستان خود نیز کار سختی در پیش ندارید زیرا وزن ان هم کمتر از 4 کیلو گرم می باشد.

خلاقیت در طراحی

شاید این مورد را هم باید در خصوص این محصول بیشتر توضیح دهیم که شرکت سازنده این کالا سعی کرده تا چه خلاقیت هایی را در این چادر مسافرتی قرار دهد تا وجه تمایز این محصول با دیگر چادر ها باشد؟ در جواب به این سوال باید عنوان کرد که یکی از خلاقیت های شکل گرفته در این محصول بحث رنگ بندی ان می باشد که شاید رویه این محصول یکی از خاص ترین رنگ ها را به خود اختصاص داده باشد. هم چنین بهره مندی از دو رنگ در طراحی این محصول و خلاقیت شرکت سازنده این چادر در این مسئله است که درب ورود و پنجره های این محصول رنگی متفاوت با بدنه اصلی این چادر دارد. دیگر خلاقیتی که این چادر دارد شیوه راه اندازی ان است که با بهره مندی از راه اندازی اتوماتیک سبب شده تا خیالتان راحت شده و از نظر تایم و زمانی هم نگران نباشید. شاید این سوال هم به وجود اید که به چه صورت راه اندازی این چادر انجام می شود که پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب را دنبال کنید تا بیشتر به این مورد هم خواهیم پرداخت.

نحوه راه اندازی و نصب چادر مسافرتی

این چادر همان طور که در قسمت قبلی به ان اشاره کردیم قابلیت راه اندازی به صورت اتومات را داراست. حال اگر برای شما دغدغه شده است که این مورد به چه صورت انجام می شود باید عنوان کنیم که تنها کافی است که این محصول را از بسته بندی در اولین قدم خارج کنید. پس از ان هم می توانید با باز کردن کامل فریم های این محصول ، کاری کنید که این چادر مسافرتی شکل کامل و جذابی را به خود بگیرد که قطعا نکته مهمی در خصوص این محصول به شمار خواهد رفت. البته برای جمع کردن این چادر و کنار گذاشتن ان هم شما باید سعی کنید تا همین فریم ها را به صورت دقیق به داخل هم فرو کرده و به صورت گرد این چادر مسافرتی را جمع کنید تا این محصول به کوچک ترین شکل ممکن در دستان شما قرار گرفته و بتوانید با خیال راحت این محصول را کنار بگذارید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس شیک یک محصول دارای امکانات کاملی است که در کنار تمام موارد بالا باید به دارا بودن اویز سقفی در داخل این چادر و هم چنین بهره مندی از جیب کوچک هم اشاره کنیم که خصوصیات خوب این چادر بوده و در کنار قیمت بی نظیری که دارد باعث شده تا به یک پیشنهاد ویژه از طرف فروشگاه مرکزی اینتکس به شمار رود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...