چادر مسافرتی 8 نفره چریکی

Tent T003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره چریکی یکی از متفاوت ترین و مقاوم ترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط شرکت Asim می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به دلیل مقاومت و ظاهر زیبایی که دارد توانسته است جاری خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا برخوردار است و علاوه بر آن یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن چادر می باشد . همچنین دوخت های این چادر مسافرتی به صورت الماسی می باشد و خیال شما را به طور کلی از بابت باز شدن درز های این چادر مسافرتی راحت می کند .

لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فلز ( با قطر 7 میلی متر ) می باشد که به خوبی در برابر باد های شدید و طوفان از خود مقاومت نشان داده و قابل استفاده در شرایط نامساعد جوی می باشد . در بدنه این چادر مسافرتی چریکی 3 عدد پنجره و 1 عدد درب مجهز به توری موجود می باشد که از ورود حیوانات موذی به داخل چادر جلوگیری می کند . همچنین یک عدد هواکش نیز در این محصول تعبیه شده است که به تهویه هوای داخلی کمک شایانی می کند . چادر مسافرتی 8 نفره چریکی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع فنری
 طول 230 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 75 در 10 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل برزنتی - سایبان

چادر مسافرتی 8 نفره چریکی

چادر مسافرتی 8 نفره چریکی یک محصول خاص و جذاب است که ساختاری شکیل و زیبا دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده که از فواصل دور نیز می توانید ان را مشاهده کرده و لذت ببرید. علاوه بر این ها این محصول به دلیل ساختار ارتشی اش بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول ارگونومی ساخت مربعی شکلی دارد. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که تمام بدنه این محصول به صورت ارتشی و ساخته شده از رنگ های مشکی ، سبز ، قهوه ای و همین طور زیتونی میباشد که باعث شده تا یک محصول فوق العاده جذاب و دیدنی را شاهد باشیم. بر روی سقف این محصول یک عدد افتاب گیر نیز قرار دارد که قرمز رنگ بوده و باعث می شود تا در هوای بارانی هم از بارش مستقیم نور خورشید بر روی بدنه اصلی این چادر جلوگیری شود. هم چنین پنجره های این محصول هم به صورت افقی باز شده و در بالا با استفاده از یک عدد کش محکم نگه داشته می شود که از خصوصیات خوب این چادر به شمار می رود. هم چنین این محصول دارای یک عدد درب بزرگ نیز می باشد که ورود به داخل این محصول از طریق ان صورت می گیرد. تمامی این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول هم باید در وهله اول به این نکته اشاره نمود که بدنه اصلی این چادر از نوع پارچه پلی استر می باشد که فوق العاده مقاوم است. هم چنین پایه های این کالا هم از نوع فلزی می باشد که مقاومت بالایی داشته و استقامت این محصول را بر عهدا دارد. تمام این موارد طبق استاندارد طراحی شده و نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این چادر مسافرتی در ابعاد بسته بندی 75 در 75 در 10 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین طول و عرض این چادر در هنگام راه اندازی 230 سانتی متی می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 180 سانتی متر است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ظرفیت ان است که 8 نفره بوده و به صورت درازکش 4 نفر می توانند از ان استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

چادر مسافرتی 8 نفره چریکی به صورت فنری طراحی و تولید شده است. این بدین معناست که شما برای راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان در پیش خواهید داشت. پس از باز کردن این محصول می توانید مشاهده کنید که این کالا به صورت اتوماتیک راه اندازی خواهد شد و شما تنها باید ان را صاف کنید تا حالت اصلی را به خود بگیرد. برای مستحکم نگه داشتن این محصول بر روی زمین هم می توانید به سادگی میخ های این محصول را متصل کنید تا اسیب نبیند. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول می توانید به سادگی از ضربه زدن و پریدن بر روی این کالا خودداری نمایید. هم چنین از سوراخ کردن قسمت های مختلف این محصول هم خودداری کنید تا یک چادر مسافرتی سالم و سلامت را سال ها در اختیار داشته باشید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره چریکی محصولی فوق العاده با کیفیت و با دوام است که دارای توری در درب ها و پنجره ها بوده که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. هم چنین این کالا قابلیت راه اندازی اتوماتیک را دارا می باشد. هم اکنون می توانید این چادر مسافرتی با دوام را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...