چادر 2 نفره هاسکی مدل bizam

Bizam 2 Classic

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر 2 نفره هاسکی مدل bizam یکی از چادر های مسافرتی و کمپینگ به شمار می رود که توسط شرکت هاسکی طراحی و تولید شده است. ساختار بدنه این چادر 2 لایه بوده که لایه داخلی از نایلون توری می باشد تا عمل تهویه را انجام دهد. همینطور لایه بیرون از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که دارای خاصیت ضد آب و ضد اشعه می باشد و می توان از آن در آب و هوای برفی و بارانی به راحتی استفاده کرد و دیگر نگران نفوذ آب به داخل چدر نبود. در فصل تابستان نیز می توانیم از رویه بیرونی که از پلی استر و پلی اورتان است استفاده نکنیم و فقط از لایه درونی آن استفاده کنیم تا عمل تهویه توسط نایلون های توری به خوبی انجام شود تا شاهد اذیت شدن توسط گرما نباشیم. وزن این چادر 2 نفره 2.9 کیلو گرم است که در چادر های مسافرتی سبک محسوب میشود و شما می توانید به راحتی آن را با خود بدون هیچ گونه اشال فضایی به هر جایی ببرید و به راحتی نیز جابجایش کنید. جنس ستون های این محصول از فایبر گلاس بوده که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس ستون فایبرگلاس
 تعداد در   2
 پشه بند 
 پنجره   -
 هواکش  
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
ساختار دو لایه
 ضد آب
ضد اشعه
 دارای هواکش
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر 2 نفره هاسکی مدل bizam یکی از زیبا ترین و شیک ترین چادر های مسافرتی شرکت Huski می باشد که در همان ابتدای ورود به بازای های حهانی توانست به فروش الا دست یابد ، چرا که ساختار بدنه ی آن کاملا مقاوم و با دوام بوده در هر شرایط آب و هوایی کارایی مناسب را از خود نشان می دهد . از این چادر حتی می توان در کوهستان و سرما و یا جنگل نیز استفاده کرد چرا که کاملا ضد آب بوده و اجازه ی ورود مایعات را به داخل چادر نمی دهد . در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول قضد داریم تا ویژگی های مختلف آن را بیان کنیم تا شما عزیزان با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب و مد نظر حود بکنید . پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این چادر مسافرتی برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است که به رنگ سبز تیره با قسمت های نارنجی ساخته شده است . شکل آن به صورت مستطیلی است که با وجود لچکی موجود در قسمت جلویی آن شکل ذوزنقه ای به آن داده است . این لچکی باعث شده است تا فضای چادر بیشتر شده  بتوان از آن به عنوان انباری استفاده کرد . دیگر کارایی لچکی ها این است که به خوبی می تواند از شدت فشار باد بکاهد و اجازه ی ورود سرما یا باد را به داخل چادر ندهد . این مدل دارای دو درب در قسمت جلویی به منظور رفت و آمد افراد به داخل چادر می باشد و فاقد پنجره است . نبود پنجره باعث شده تا راه های نفود سرما یا باد به داخل چادر به بهترین شکل کاهش یابد . دوخت بسیار عالی بدنه نیز هیچ روزنه ای برای ورود مایعات و یا سرما به داخل را نمی دهد و خیال افراد را در رابطه با این موضوع راحت کرده است . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که با یک روکش مقاوم پلی اورتان پوشیده شده است . پلی استر یکی از مقاوم ترین و مرغوب ترین اجناس برای تولید چادر های مسافرتی می باشد ، چرا که خاصیت ضد زنگ و ضد اشعه ای دارد ، همچنین می تواند به خوبی در شرایط بد آب و هوایی کارایی لازم را داشته باشد ، دیر پوسیده می شود و دارای طول عمر بالاتری می باشد . با استفاده از روکش پلی اورتان دیگر خیالتان در مقابله با باران و رطوبت های بالا راحت خواهد شد . پایه ها و ستون های این جادر نیز از جنس فایبرگلاس می باشد ، فایبرگلاس یکی از سبک ترین و انعطاف پذیر ترین مواد در ساخت بدنه ی چادر ها می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . 

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی هاسکی ( طول : 290 سانتی متر ، عرض : 145 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که با توجه به ابعاد گفته شده برای استفاده ی 2 نفر ساخته شده است . اندازه ی ان به گونه ای است که به راحتی دو نفر حتی به صورت دراز کش ، بدون کمبود فضا می توانند از آن استفاده کنند و لحظات آرام و لذت بخشی را با این چادر تجربه کنند . همچنین وزن کلی محصول 2.9 کیلوگرم است که می توان گفت وزن بسیار کمی دارد ، علت آن را نیز می توان وجود فریم فایبرگلاسی آن دانست . حجم بسته بندی این چادر نیز بسیار کوچک است که با قرار گیری در ساک حمل خود به راحتی قابل جابجایی و حمل شده است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل خاصیت اتوماتیکی بسیار ساده و راحت می باشد ، چرا که دیگر لازم نیست به صورت دستی پایه های آن را به هم متصل کنید . به همین دلیل صرف مدت زمان بسیار کم قابل راه اندازی و جمع آوری است . برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه ی راه اندازی چادر می توانید از دفترچه ی راهنمای محصول استفاده کنید . برای مراقبت و نگهداری از محصول نیز نکات ساده ای وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید طول عمر چادر خود را افزایش دهید . بهتر است محل مناسب و همواری که از هرگونه سنگ ریزه ، شاخ و برگ و کثیفی به دور باشد را انتخاب کنید ، همچنین به خاطر اینکه بدنه ی این محصولات در مقابله با اشیاء تیز و برنده و وسایل گرماشی و داغ آسیب پذیر اند ، بهتر است از نزدیک کردن و ضربه زدن آن ها به بدنه خودداری کنید . اگر چادر شما در زیر باران قرار گرفت و خیس شد بهتر است قبل از جمع آوری آن را خشک کرده و سپس آن را بسته بندی کنید .

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در مطلب بالا در رابطه با چادر 2 نفره هاسکی مدل bizam گفته شد به ابعاد استاندارد آن برای قرار گیری دو نفر پی بردیم و دیدیم که ویژگی های دیگری چون : جنس بدنه ی پلی استری با روکش پلی اورتان ، فریم و ستون فایبرگلاسی ، حجم بسیار کم بسته بندی ، وزن کم و طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد . این چادر به دلیل کیفیت بالای سخت بدنه به خوبی می تواند در هر شرایط جوی کارایی مناسب و مطلوبی را ارائه دهد . در همین راستا نیز شرکت اینترنتی اینتکس ، این محصول با کیفیت و بی نظیر را به دسته بندی چادر های مسافرتی خود افزود تا شما عزیزان به راحتی آن را با قیمت ارزان تر و در مدت زمان بسیار کم خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...