تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس intex 58766

intex 58766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس intex 58766 از جذاب ترین تشک های بادی ساخته شده برای استفاده بر روی آب است که ظاهری شبیه به یک بستنی میوه ای دارد . این تشک بادی روی آب ، مناسب برای استفاده در استخر ها و آب های آرام و کم عمق می باشد تا با قرار دادن آن بر روی آب ؛ بتوانید روی آن دراز کشیده و ریلکس کنید . این تشک بادی روی آب به دلیل داشتن ابعاد بزرگی به طول 191 سانتی متر و عرض 76 سانتی متر با ارتفاع 20 سانتی متر خود ، یک تشک بادی روی آب مناسب بزرگسال بوده و می تواند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند . برای همین بسیاری از بزرگسالان می توانند از آن به بهترین شکل استفاده کنند . وسیله های بادی به خصوص تشک های بادی که طراحی پهن و بزرگی دارند ، شناور های خوبی بر روی آب خواهند بود و می توانند حفظ تعادل بسیار عالی را داشته باشند . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس و سایر تشک های بادی روی آب دارند این است که جابجا کردن آن ها بسیار آسان بوده و شما می توانید در سفر های خود نیز از آن ها استفاده کنید . به طور مثال تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس تنها 1.1 کیلوگرم دارد . اینتکس برای نرم تر شدن سطح تشک بادی روی آب برای استراحت کردن طولانی ، آن را به صورت مواج و برجسته طراحی کرده است . 

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 76 سانتی متر
  • ارتفاع : 20 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 58766

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس از جدید ترین تشک های بادی ساخته شده به صورت طرح بستنی می باشد که شما می توانید این طرح جذاب را خریداری کرده و از آن به عنوان یک تشک بی نظیر و بسیار عالی برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . این محصول توسط شرکت اینتکس تولید شده است که بزرگترین تولید کننده حال حاضر در زمینه تولید و فروش تشک بادی روی آب می باشد که در کارنامه تولیدات خود ، انواع محصولات بادی دیگر نظیر استخر های بادی ، جکوزی بادی ، مبل بادی ، تخت بادی و ... دیده می شود . برای همین است که این محصول در فروشگاه اینتکس موجود شده است تا شما عزیزان بتوانید در داخل کشور نیز این محصولات بادی را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . شرکت اینتکس انواع تشک های بادی روی آب را شبیه به بستنی های خوشمزه و جالب طراحی کرده است که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس جدید ترین مدل آن و البته یکی از محبوب ترین مدل های برند اینتکس می باشد . 

برای اینکه بیشتر با ویژگی های تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس آشنا شوید ، در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت تا آن دسته از افرادی که خیلی با این محصولات بادی آشنایی ندارند ، بتوانند خرید های خوب و درستی را داشته باشند . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس به صورت بادی ساخته شده است و دلیل اصلی که می تواند بر روی آب شناور بماند و وزن های بسیار بالایی را به خوبی تحمل کند ، همین ساختار بادی آن ها می باشد . هر چه تشک بادی روی آب بزرگ تر باشد ، محصول می تواند وزن های بالاتری را نیز تحمل کند . به طور مثال تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس در حالت راه اندازی شده خود دارای طول و عرضی 191 در 76 سانتی متری دارد که ارتفاع آن نیز به 20 سانتی متر می رسد . با در نظر گرفتن این طول و عرض ، می توان گفت که یک فرد بزرگسال به راحتی می تواند بر روی تشک دراز کشیده و از آن استفاده کند .

همانطور که اشاره شد ، شناور های بادی به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی شده اند می توانند وزن های بالایی را تحمل کنند . در رابطه با تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس می توان گفت که محصول به بهترین شکل ممکن می تواند وزن های بالایی را تا 100 کیلوگرم تحمل کند و این یک تحمل وزن بسیار عالی و فوق العاده زیاد است و به همین دلیل است که تمامی سنین به خصوص بزرگسالان می توانند از محصول استفاده کنند . طراحی جذاب این محصول نیز به نوبه خود باعث فروش بسیار بالا شده است . زیرا طراحی آن دقیقا شبیه به یک بستنی چوبی است که رنگ های خاص و جذاب استفاده شده در این محصول زیبایی آن را چند برابر کرده است . این بدنه در واقع از لایه های وینیل طرح چرم ساخته شده است که بهترین گزینه برای ساخت محصولات بادی به ویژه تشک های بادی روی آب می باشد . 

این جنس ضد حساسیت بوده و سلامت پوست را به خطر نمی اندازد ، همچنین این جنس ضد آب می باشد و در استفاده های زیاد از محصول ، تشک بادی دچار مشکل نخواهد شد . همچنین این تشک ها قابلیت تعمیر دارند و اگر بدنه آن ها به نحوی دچار آسیب دیدگی شود ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی آن ها را تعمیر کرده و از محصول استفاده کنید . این برچسب های تعمیراتی می توانند بسیار عالی بخش های آسیب دیده محصولات بادی به ویژه سوراخ های ریز را پنچرگیری کنند . ولی اگر به درستی از تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس استفاده کنید ، سال های سال این محصولات بادی دچار مشکل نمی شوند . شما می توانید در صورت تعمیرات تخصصی تر از فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز کمک بگیرید . وزنی که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس دارد ، 1.1 کیلوگرم است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...