تشک بادی روی آب راحتی اینتکس intex 56874

intex 56874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب راحتی اینتکس intex 56874 تشکی ساخته شده برای استفاده بر روی آب است که شاید تقریبا شبیه به مبل های راحتی باشد . این محصولات بادی که با نام تشک بادی روی آب شناخته می شوند ، می توانند بر روی آب شناور مانده و شرایط ایده آلی را برای استراحت کردن ، ریلکس کردن و تفریح شما داشته باشد . در فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز شما می توانید مدل های مختلفی از تشک های بادی روی آب را مشاهده کنید که ساخته شده برای رده های سنی کودک و بزرگسال بوده و ظاهر های متفاوتی دارند . به عنوان مثال تشک بادی روی آب راحتی اینتکس به مانند یک مبل شیبدار طراحی شده است که شما می توانید در یک شرایط بسیار خوبی روی آن دراز کشیده و ریلکس کنید . این محصول به صورت بادی طراحی شده است و برای همین است که شناوری خوبی بر روی آب دارد و می تواند ک تشک نرم و راحت برای استراحت کردن باشد . سطح مواج محصول نیز به دلیل راحتی بیشتر به این صورت طراحی شده است . تعادل تشک بادی روی آب راحتی اینتکس بر روی آب بسیار عالی است و به خوبی می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند . این در حالی است که وزن خود تشک بادی روی آب راحتی اینتکس تنها 3 کیلوگرم می باشد . شما می توانید برای راه اندازی تشک بادی روی آب راحتی اینتکس از پمپ باد استفاده کنید . طول تشک بادی روی آب راحتی اینتکس 191 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر می باشد . اینتکس برای ساخت این محصول از پی وی سی طرح چرم و شفاف استفاده کرده است . 

شناور ماندن بر روی آب همواره لذت بخش بوده و یکی از تفریحات آبی دوست داشتنی می باشد . برای همین بسیاری از برند های تولید کننده محصولات بادی ، به دلیل اینکه این محصولات بر روی آب شناور می مانند ، لوازمی را با نام تشک بادی روی آب تولید کرده است ، زیرا ظاهر آن ها شبیه به تشک های بادی خانگی است ، با این تفاوت که بیشتر بر روی آب استفاده می شود . اشکال و طرح هایی که برای تشک های بادی روی اب استفاده می شود ، متنوع بوده و تمامی آن ها به دلیل اینکه ابزار های تفریحی هستند ، شکل و شمایل جذاب و شادی را دارند و با دیدن آن ها حتما شما نیز شاداب خواهید شد . تشک های بادی روی آب به واسطه اینکه محصولات بادی هستند ، علاوه بر وزن سبک ، بسته بندی کوچکی را نیز دارند و برای جابجایی کار سختی را در پیش نخواهید داشت . 

یکی از مزایای خوب تشک بادی روی آب نیز همین موضوع پرتابل بودن و سبک بودن آن هاست . از نکات مهمی که باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، می توانیم به تحمل وزن آن ها اشاره کنیم ، از محدودیت هایی که برای استفاده از تشک بادی روی آب راحتی اینتکس وجود دارد می توان به محدودیت وزنی 100 کیلوگرمی اشاره کرد . البته که این مقدار ، مقدار زیادی بوده و بیشتر افراد حتی بزرگسالان می توانند به راحتی و بدون مشکل از تشک بادی روی آب استفاده کنند . توصیه ما به شما این است که به صورت دو نفره از تشک بادی روی آب استفاده نشود و همچنین بهتر است که تنها در آب از آن استفاده شود و در خشکی استفاده نشود و در آخر تشک بادی را بیش از اندازه باد نکنید .  

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 56874

تشک بادی روی آب راحتی اینتکس از تشک های بادی روی آب مخصوص رده سنی بزرگسال می باشد که با طراحی خاص و ویژه خود می تواند راحتی را برای استفاده هر فردی به همراه داشته باشید . معمولا تشک های بادی روی آب ، سطحی صاف دارند که می توانید بر روی آن دراز بکشید ، ولی اگر به تشک بادی روی آب راحتی اینتکس توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که این تشک بادی روی آب به صورت شیبدار طراحی شده است که یکی از بهترین نوع طراحی ها بوده و می تواند شرایط ایده آل تری را به وجود آورده تا شما عزیزان بتوانید در یک شرایط ایده آل تر و راحت تری از تشک بادی روی اب استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر تشک شیبدار طراحی شده باشد ، می تواند سر و بدن شما را در قسمت بالاتری قرار بدهد ، در این حالت تعادل به خوبی برقرار شده و همچنین هیچ فشاری را بر روی اندام های خود نخواهید داشت .

این تشک بادی روی آب می تواند وزن های بالایی را تحمل کند ، برای اینکه ابعاد بزرگی دارد و می تواند برای این رده سنی کاملا مناسب باشد . توجه داشته باشید که این تشک بادی در حالت بسته بندی شده خود ابعاد و حجم بسیار کوچکی دارد ، ولی پس از راه اندازی ابعادی بسیار بزرگ خواهد داشت . به طوریکه این محصول در حالت راه اندازی شده خود دارای طولی 191 سانتی متری با عرض 99 سانتی متری دارد . برای همین است که همه رده های سنی می توانند از آن برای تفریحات خود استفاده کنند . وزنی که تشک بادی روی آب راحتی اینتکس می تواند تحمل کند و فروشگاه اینتکس آن را تایید کرده است ، تحمل وزن 100 کیلوگرمی این محصول می باشد . بنابراین تمامی افرادی که وزن زیر 100 کیلوگرم دارند به راحتی می توانند از تشک بادی روی آب راحتی اینتکس استفاده کنند . 

البته توجه داشته باشید که کودکان سنین پایین نباید از تشک بادی روی آب راحتی اینتکس استفاده کنند ، برای اینکه این محصول برای آن ها ایمن نبوده و با توجه به اینکه آن ها کودک هستند ، از خطرات آگاهی نداشته و ممکن است با مشکل مواجه شوند . وزن خود تشک بادی روی آب راحتی اینتکس 3 کیلوگرم است که بسیار وزن ناچیز و سبکی بوده و دلیل آن نیز کاملا مشخص است ، برای اینکه این محصول به صورت بادی بوده و وزن کمی دارد . برای ساخت این محصول بادی از پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی جنسی است که برای ساخت اغلب محصولات بادی استفاده می شود ، برای اینکه به صورت لاستیکی می باشد و با توجه به اینکه ضد آب است ، گزینه فوق العاده ای برای ساخت محصولات بادی بوده و شما نیز می توانید از این ویژگی بسیار خوب بهره مند شوید . 

بیشتر برند های بزرگ و پر فروش بازار مانند اینتکس و بست وی نیز تمامی محصولات بادی خود را از لایه های پی وی سی ساخته است . از سایر ویژگی ها و خصوصیت های تشک بادی روی آب راحتی اینتکس می توانیم به داشتن رویه برجسته اشاره کرد . اگر به این محصول توجه داشته باشید ، متوجه می شوید که رویه آن مواج گونه ساخته شده است ، این مواج بودن سطح تشک بادی باعث شده است تا محصول بتواند به خوبی انعطاف پذیری خوبی را از خود نشان دهد ، این انعطاف پذیری بسیار عالی می تواند باعث نرمی و راحتی شود تا شما بتوانید برای مدت های طولانی از تشک بادی روی آب راحتی اینتکس استفاده کنید . یک محل بر روی تشک بادی وجود دارد که شما می توانید بطری نوشیدنی خود را در آن بخش قرار دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...