جکوزی آماده بست وی مدل پاریس

Bestway 54148

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی آماده ‍‍‍‍‍پاریس، از سری محصولات 2016 بست وی می باشد که با مشخصه های جدید و متفاوتی با سایر جکوزی های بادی و جکوزی های پیش ساخته تولید شده است این محصول با ابعاد 196×66 سانتی متر مناسب استفاده 4 تا 6 نفر بوده و استفاده از آن نیز به سادگی امکان پذیر است. یگانگی این جکوزی به دلیل چراغ های داخلی آن است که به صورت پیشفرض در قسمت داخلی قرار داده شده اند و در هفت رنگ مختلف قابل تنظیم هستند. رنگ این چراغ ها را می توان به وسیله ریموت کنترل موجود در بسته بندی تنظیم کرد، ریموت کنترل مورد جدیدی است که تنها در مدل پاریس مشاهده می شود و توسط آن می توان پنج عمل اصلی روشن کردن جکوزی، تنظیم دمای آب، روشن کردن چراغ های درونی، تغییر رنگ چراغ ها و حالت خودکار را انجام دهد. علاوه بر این یک نمایشگر  با کلید های لمسی بر روی بدنه جکوزی قرار دارد که می توان تنظیمات دقیق تری برای فشار و دمای آب را به آن اعمال کرد.

نوعگرد
ظرفيت آب806 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن40.7 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد3-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 840 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

جکوزی آماده بست وی مدل پاریس

جکوزی بادی پرتابل مدل پاریس یکی از بهترین جکوزی بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از کیفیت و ساختار بدنه با کیفیتی برخوردار می باشد. این جکوزی بادی تولید شده برای استفاده در فضای باز و بسته بوده که می تواند برای آب درمانی بهترین گزینه ممکن باشد. محصولی که همانند دیگر مدل های تولید شده خود از کیفیت بالایی بهره مند بوده و دارای امکاناتی همچون داشتن هیتر و چراغ LED می باشد. محصولی که به عنوان یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی تولید شده به وسیله شرکت اینتکس در ایران عرضه شده است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این محصول در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت این محصول به صورت گرد بوده که از بدنه ای دو لایه برخوردار می باشد. در قسمت داخل بدنه دریچه آب مخصوصی قرار داده شده که با عبور از دستگاه هیتر به خوبی گرم خواهد شد. البته هیتر موجود در این جکوزی از قابلیت تنظیم دما برخوردار بوده تا دمای مورد نظر را تنظیم کنید. البته دستگاه موجود در این جکوزی پس از راه اندازی آن به بدنه اصلی وصل شده و کار تصفیه آب را نیز انجام خواهد داد تا از عوض کردن زیاد آب جکوزی جلوگیری کند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به چراغ های LED به کار رفته داخل بدنه اشاره نمود. این چراغ های LED در 7 رنگ متفاوت به کار برده شده که توسط ریمت کنترل آن قابلیت عوض شدن رنگ های را خواهد داشت در هنگام استفاده در فضای بدون نور زیبایی خاصی به این محصول ببخشد. تنظیمات دیگری که در دستگاه این جکوزی قرار داده شده تنظیم مقدار فشار آب برای داشتن جنبش در داخل بدنه می باشد تا مانند یک جکوزی ثابت عمل کند.

 

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه جکوزی بادی مدل پاریس از نوع پلاستیک PVC ضخیم و دو لایه بوده که از پارچه برزنتی برای بدنه آن استفاده شده است. بدنه ای ضخامت و کیفیت بالایی را به همراه داشته که به راحتی می تواند در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاومت خوبی را به همراه داشته باشد. قسمت داخل بدنه این جکوزی بادی به صورت لایه لایه ای طراحی شده که از نوع PVC دو لایه می باشند تا موجب استحکام بدنه بخصوص در زمان تکیه دادن شود. بدنه ای که با وجود ضخامت و کیفیت بالای خود از انعطاف خوبی بهره مند بوده و قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت تا به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد. استفاده از روکش طرح چرم نرم برای قسمت داخل بدنه نیز باعث ایجاد محلی راحت برای نشستن خواهد شد. این جکوزی بادی همانند دیگر محصولات بادی در صورت آسیب دیدن به راحتی به وسیله بسته های مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود تا به امکان استفاده یکباره از این کالا خاتمه دهد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این جکوزی بادی در نظر گرفته شده ابعادی مشابه به دیگر مدل های خود بوده که معادل (قطر: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده که تمام قسمت های بدنه را شامل می شود بنابراین قسمت داخلی و مفید آن برای استفاده مقداری کمتر از ابعاد اصلی خواهد بود. اما با این وجود محلی مناسب برای استفاده دو الی سه نفر را فراهم خواهد ساخت. عمق مفید این جکوزی بادی بست وی حدود 55 الی 60 سانتی متر بوده زیرا که امکان پر کردن این کالا از آب به شکل کامل فراهم نخواهد بود در غیر اینصورت باعث سر ریز شدن آب خواهد شد. با توجه به ابعاد این محصول، ظرفیت آب آن 806 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن دستگاه هیتر همراه خود و لوازم جانبی به 40.7 کیلوگرم خواهد رسید.

قابلیت ها و امکانات همراه

یکی از بهترین قابلیت های موجود در جکوزی های بادی قابلیت حمل و جا به جایی آنها بر خلاف جکوزی های چوبی و یا بتنی می باشد. همچنین یک دستگاه هیتر با قابلیت تصفیه آب روی آن قرار داده شده که به وسیله ریموت کنترل مخصوص می توان به راحتی فشار و دمای آب را تا حداکثر 40 درجه سانتی گراد تنظیم نمود. راه اندازی آن مانند دیگر محصولات بادی توسط پمپ های باد انجام شده و زمان بسیار کمی را از مصرف کننده خود خواهد گرفت. از دیگر امکانات این محصول می توان به داشتن روکش مخصوص اشاره نمود. این روکش باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار و زباله به داخل آب جکوزی شده و به راحتی توسط یقفل های پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه نصب می شود. داشتن ویژگی های دیگری مانند مقاومت و ضخامت بالای بدنه و همچنین چراغ های LED هفت رنگ باعث افزایش سطح کیفی آن شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...