جکوزی بادی آماده مربعی بست وی

bestway 54138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی آماده مربعی بست وی از جدید ترین و با کیفیت ترین جکوزی های بادی با طراحی بدنه مربعی شکل بوده که برای استفاده 2 الی 4 نفر به راحتی قابل استفاده خواهد بود. این جکوزی بدنه ای ساخته شده از جنس PVC و برزنت داشته که از کیفیت و ضخامت بالایی برخوردار است. این بدنه ساختار دو لایه داشته و در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و گرمای آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت. پمپ گرم کن و باد کننده بدنه این جکوزی از نوع دیجیتالی بوده که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است. محصولی که به خوبی عمل مکش و پمپاژ آب را در داخل بدنه انجام داده و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای آب درمانی نیز باشد. از ویژگی های خوبی که این جکوزی داشته می توان به درپوش و زیرانداز برای مراقبت بهتر اشاره کرد.

نوعبیضی
ظرفيت آب795 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع71 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 867 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج

جکوزی بادی آماده مربعی بست وی

جکوزی بادی آماده در نوع مربعی از دیگر جکوزی های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال و حتی کودکان بوده که توسط شرکت بزرگ بست وی تولید و عرضه شده است. این نوع جکوزی بادی پس از جکوزی های تولید شده در مدل گرد وارد بازار محصولات بادی شده اند تا موجب تغییر نسل این محصول از نظر طراحی بدنه شود. در واقع این جکوزی بادی در میان با کیفیت ترین مدل های تولید شده قرار گرفته که قطع به یقین از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود ، زیرا که مانند جکوزی های ثابت از امکانات کاملی برای ایجاد بهترین جکوزی بهره مند می باشد. البته به اضافه اینکه این نوع جکوزی های بادی قابلیت های بسیار خوبی نیز نسبت به دیگر مدل های خود داشته تا باعث رضایت مندی بیشتر مصرف کنندگان خود شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه ای محصول همانطور که اشاره کردیم به صورت مربعی بوده که در میان جدید ترین طراحی های بدنه صورت گرفته در جکوزی های بادی قرار می گیرد. این جکوزی دارای بدنه ای با ساختار دو لایه بوده و از لایه های مستحکم در داخل بدنه خود به منظور افزایش استحکام بدنه بهره مند می باشد. قسمت داخل آن یک دریچه مخصوص تخلیه آب و دریچه آبی دیگر برای مکش دستگاه به منظور گرم و تصفیه نمودن آب دارد. گفتنی است که پس از باد نمودن بدنه این جکوزی دستگاه هیتر و تصفیه کننده آن به بدنه متصل می شود. این دستگاه قابلیت تنظیم دما را داشته و می توان توسط آن فشار آب را به منظور جنبش کم و یا زیاد تنظیم نمود. سیستم تنظیم این دستگاه به شکل دیجیتالی بوده و به وسیله برق 220 ولت کار خواهد کرد. اما قسمت داخل بدنه به صورت مواج و موازی طراحی شده تا موجب پوشش اعضای بدن شوند. قابلیت هایی که از نظر طراحی بدنه و امکانات در این جکوزی بادی قرار گرفته این محصول را به یکی از بهترین وسیله های بادی آب درمانی تبدیل نموده است.

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه جکوزی بادی پرتابل بست وی از نوع پلاستیک PVC ضخیم و دو لایه بوده از دو نوع روکش برای آن استفاده شده است. روکشی که باعث افزایش استحکام بدنه این کالا شده روکش برزنتی بوده که باعث مقاوم شدن بدنه در برابر فشار و دمای آب و همچنین ساییدگی های سطحی خواهد شد. این بدنه از لایه های PVC ضخیم در داخل بدنه خود بهره می برد که وظیفه اصلی آنها تحمل فشار ناشی از تکیه دادن و فشار آب خواهد شد. این نوع جنس بدنه با وجود استحکام و ضخامت بالا انعطاف خوبی داشته تا امکان جمع شدن آن را در حجم و اندازه های کوچکتری فراهم سازد تا به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل شود. یکی از بهترین ویژگی های این جنس بدنه قابلیت تعمیر آن بوده که همانند سایر محصولات بادی به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس در کمترین زمان قابل ترمیم خواهد بود. گفتنی است که قسمت رویه فشار داخل جکوزی را روکش طرح چرم تشکیل داده تا محلی راحت و نرم برای نشستن ایجاد کند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این جکوزی بادی مربعی در نظر گرفته شده ابعادی معادل (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که برای استفاده 2 الی 4 نفر بهترین گزینه خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن این محصول ابعاد ذکر شده نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی توسط وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. گفتنی است که این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ابعاد مفید فضای داخلی مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود به همین دلیل ظرفیت آب 795 لیتری را به همراه خواهد داشت. این نقدار ظرفیت آب در واقع حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. عمق مفید جکوزی بادی مربعی بست وی حدود 60 الی 65 سانتی متر بوده تا در صورت استفاده از آن آب از بدنه سرریز نشود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن لوازم همراه خود به 70.6 کیلوگرمی رسیده که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد.

قابلیت ها و امکانات همراه

از قابلیت های بسیار مهم در این جکوزی بادی پرتابل و آماده می توان به داشتن دستگاه مخصوص گرم کننده و تصفیه کننده آب اشاره نمود. این دستگاه توسط برق شهری کار کرده و از نوع دیجیتالی می باشد. روی این دستگاه فشار سنج مخصوص تعبیه شده و قابلیت تنظیم دما تا حداکثر 40 درجه و فشار آب را خواهد داشت. این جکوزی از زیرانداز و درپوش مخصوص خود بهره مند بوده که برای مراقبت های بیشتر از این کالا مورد استفاده قرار می گیرد. درپوش آن به گونه ای روی بدنه قرار گرفته می شود که به قفل های پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه وصل شده و باعث عدم حرکت درپوش خواهد شد. این محصول به دلیل حجم مناسب خود در کمترین زمان ممکن توسط پمپ های باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی شده و امکان استفاده از آن در فضای باز را فراهم خواهد ساخت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...