مبل بادی یک نفره اسپیکر دار

jilong 37007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
840,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار محصولی جدید و بسیار منحصر به فردی می باشد که توسط شرکت جیلونگ طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای طراحی خاص و زیبایی بوده که به همین سبب توانسته است تا تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت شود. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی استو رویه آن از جنس جیر ضد تعریق می باشد که از عرق کردن بدن شما جلو گیری میکند . بدنه محکم این مبل باعث شده است تا آن قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلو گرم را داشته باشد. وزن آن نیز 2 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. در قسمت بالایی این محصول 2 عدد اسپیکر تعبیه شده که به وسیله آن ها می توانید با کیفیت بالاتری موسیقی گوش دهید. از این مبل بادی می توان در منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره اسپیکر دار

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار از سری مبل های بادی با کیفیت و با ظاهری منحصربفرد می باشد که به خوبی مورد استقبال طرفداران مبل های  بادی تک نفره قرار گرفته است . این مبل بادی توسط برند محبوب جیلونگ روانه ی بازار شده است که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و بدون غدغه و نگرانی می تواند با توجه به کیفیت بالایی که دارد مورد استفاده ی شما عزیزان در فضای باز و سفر قرار بگیرید . در ادام ی این مطلب قصد داریم که به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم که می توانید با ما در این امر همراه باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کاملا مهندسی شده می باشد که با آرگونومی بدن شما به خوبی حالت گرفته و مانع از احساس درد و خستگی به هنگام استفاده در طولانی از  این محصول می شود . همچنین قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت مواج تعبیه شده است که یکی از ویژگی های مهم آن ضد تعریق بودن است که در بسیاری از فصول سال به تدریج مورد استفاده قرار می گیرد و از همین رو می توانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده  کنید و همچنین گزینه ی بسیار خوبی نیز برای سفرهای شما عزیزان به حساب می آید . در این مبل بادی از اسپیکر استفاده  شده است که می توانید با استفاده از آن  هنگامی که نشسته اید و به منظره ی زیبای پیش رو نگاه می کنید آهنگ مورد علاقه تان را نیز گوش دهید و حسی زیبا را تجربه کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل بادی اسپیکر دار از پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از  خود نشان داده است و همچنین یکی دیگر از ویژگی های  این نوع جنس ضد آب بودن آن است که از همین رو می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید و از روز زیبای خود لذت ببرید . همچنین برای راحتی هرچه بیشتر مصرف کننده در قسمت نشیمنگاه این مبل بادی از جنس پی وی سی طرح جیر یا همان مخمل استفاده شده است که از لطافت بالایی برخوردار است .

ابعاد و تحمل وزن :

ابعاد این محصول طبق استانداردهای جهانی می باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی یک نفر پدید می آورد . ابعاد این مبل بادی به مشخصات ( طول : 95 سانتی متر ، عرض : 65 سانتی متر و ارتفاع : 86 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی مبل های بادی یک نفره از فضای قابل قبولی برخوردار است . یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل های بادی باید به آن توجه شود خصوصیت تحمل وزن آن می باشد که قابلیت تحمل وزن این محصول 80 کیلوگرم است که یکی از نقاط ضعف آن به حساب می آید اما با توجه به ظرفیت یک نفره بودن آن قابل قبول است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به سادگی و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پدیر است . کافیست این مبل بادی را بر روی سطحی صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و باد را با استفاده از پمپ ههای اتوماتیک و یا به صورت دستی به درون این محصول هدایت کرد تا شکل کلی را به خود بگیرد . برای نگهداری از محصولات بادی باید از برخورد هرگونه اجسام تیز به آن ها خودداری کرد زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند . همچنین باید توجه داشته باشید که محصولات بادی را به اندازه ی استاندارد باد کرده زیرا در صورت کم و یا زیاد باد کردن این محصولات نمی توانید عملکردی که انتظار دارید را از این محصولات مشاهده کنید . همچنین از جامپینگ بر روی مبل های بادی خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد .

جمع بندی :

مبل بادی یک نفره اسپیکر دار در قسمت نشیمنگاه از جنس پی وی  سی طرح جیر یا همان مخمل می باشد که از لطافت خاصی برخوردار است ، همچنین در قسمت بیرونی این محصول از جنس پی  وی سی طرح چرم استفاده شده است که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن است که از همین رو می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . مبل بادی یک نفره اسپیکر دار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می  توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری نحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 95 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC 
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت استفاده در مسافرت های مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...