مبل بادی یک نفره طرح توپ

ch 002974

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح توپ

مبل بادی یک نفره طرح توپ مشکی یکی از محصولات با کیفیت و با مقاومت می باشد که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است . از ویژگی های این مبل بادی می توان به طراحی منحصر به فرد آن اشاره نمود که این طراحی از چندین توپ به هم چسبیده تشکیل شده است و به همین سبب در هنگام نشستن احساس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد . همینطور وجود داشتن فضاهای خالی در بین توپ ها موجب این می شود تا هوا به خوبی در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه شما رد و بدل شود و در استفاده های طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نشود . البته رویه پی وی سی طرح چرم این محصول نیز به این امر کمک بسزایی نموده است . بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا توانایی مقاومت در برابر فشار بالا و همچنین وزن زیاد را داشته باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح توپ

مبل بادی یک نفره طرح توپ

مبل بادی یک نفره طرح توپ از نمونه مبل های بادی تولید شده با ساختاری کاملا منحصر به فرد و خاص می باشد که می توان از آن برای نشستن های طولانی مدت استفاده کرد . این مبل کاملا طبی و نرم بوده و می تواند بستری ایده آل برای نشستن شما در خانه و ... باشد . این محصول به واسطه ظاهر زیبای خود می تواند جنبه تزئینی و دکوری نیز داشته باشد تا با استفاده از آن در خانه یا در محل کار و ... سبب خاص شدن دیزان و دکوراسیون داخلی زیبا و شیک شوید . این مبل بادی قابلیت جابجایی و حمل حتی در سفر ها و مهمانی ها را داشته و می توانید ان را در ابعاد بسیار کوچک بسته بندی کنید . مبل فوق طراحی شده برای بزرگسالان بوده و سنین بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند .

طراحی و تولید مبل بادی یک نفره طرح توپ

مبل بادی یک نفره طرح توپ دارای طراحی کاملا متفاوت و خاص می باشد که در واقع طراحی شده از تعدادی توپ های بزرگ و کودک به هم چسبیده می باشد که چینش آن ها به گونه ای بوده که این مبل دارای پشتی و همچنین دستگیره های کناری باشد . وجود فاصله در میان توپ ها سبب شده است تا این مبل تهویه هوای عالی داشته باشد تا در صورت استفاده طولانی نیز بدن عرق نکند .

این مبل بادی دارای استحکام و دوام بسیار خوبی است که این موضوع سبب شده است تا بزرگسالان نیز بتوانند از این مبل بادی استفاده کنند . چرا که پرسینگ بخش های مختلف این مبل به بهترین شکل صورت گرفته است . این مبل به دلیل خاصیت ضد آبی خود می تواند شناور خوبی نیز بر روی آب باشد تا بتوانید در استخر ها با نشستن بر روی مبل ، روی آب شناور بمانید .

جنس ساخت مبل بادی یک نفره طرح توپ

برای تولید مبل بادی یک نفره طرح توپ نیز به مانند ساخت بسیاری از مبل های بادی و سایر محصولات بادی از پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی با نام های دیگری همچون وینیل و پلاستیک طبیعی منعطف شناخته می شود که علت طبیعی بودن این پلاستیک نیز عدم استفاده از مواد شیمیایی می باشد . به همین منظور مبل بادی کاملا با محیط سازگار بوده و هیچ حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نخواهد کرد .

پی وی سی انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و می تواند با فرم پذیری بسیار خوب خود ، از فشار وارده به بدن جلوگیری کند . این جنس همچنین ضد آب و ضد اشعه های خورشیدی مانند پرتو های فرابنفش می باشد ، به همین دلیل نیز استفاده طولانی از آن در محیط های باز موجب تجزیه شدن و آسیب دیدن مبل نخواهد شد .

راه اندازی مبل بادی یک نفره طرح توپ

در بدنه این مبل بادی بزرگسال دریچه ای به منظور راه اندازی مبل در نظر گرفته شده است که حتی می توانید با استفاده از پمپ های باد دستی نیز آن را باد کنید . توجه داشته باشید که استفاده از پمپ های برقی قدرتمند ممکن است به مبل آسیب وارد کند . میزان باد محصول نبایستی بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . 

توصیه های مهم در نگهداری مبل بادی یک نفره طرح توپ

عدم نگهداری مناسب می تواند سبب آسیب دیدن مبل بادی شود ، لذا با توجه به بدنه لایه لایه و نازک این محصولات نیاز است تا به درستی از آن ها استفاده و مراقبت کنید . برخورد اجسام تیز و برنده از هر نوع جنسی می تواند به بدنه مبل آسیب وارد کند ، به همین دلیل است که توصیه می شود از زیرانداز استفاده نمایید . حرارت های بالا نیز می تواند منجر به آسیب دیدگی شود ، لذا بهتر است که مبل را در کنار شومینه و بخاری ها قرار ندهید .

تعمیرات و پنچرگیری مبل بادی یک نفره طرح توپ

در کنار این مبل بادی برچسب هایی با عنوان برچسب تعمیرات وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ، بخش های آسیب دیده را یافته و آن را با چسباندن برچسب ها ، تعمیر کنید . تعمیرات این مبل به مانند پنچرگیری تیوپ های لاستیک می باشد که می توانید به ساده ترین روش آن را تعمیر کنید .

اما در صورتی که نیاز به تعمیرات تخصصی تر بود می توانید محصولات خود را جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال کنید . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت مبل بادی یک نفره طرح توپ با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 120 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسال
 دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...