مبل بادی یک نفره نوجوان اینتایم

YT-915

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره نوجوان اینتایم

مبل بادی یک نفره نوجوان از سری مبل های بادی شیک و زیبای مخصوص سنین نوجوانان و همچنین کودکان بوده که از طراحی و ارگونومی ساخت متفاوتی نسبت به سایر مبل ها بهره می برد. مبلی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و طرح چرم در  کناره ها و زیرین می باشد. نشیمنگاهی که به صورت مواج طراحی شده و می تواند از تعرق بالا جلوگیری کند. این محصول می تواند در بسیاری از مکان ها مانند منزل ، فضای باز و همچنین مسافرت ها به دلیل داشتن حجم و وزن بسیار مناسب استفاده شود. این کالا برای راه اندازی تنها می تواند به یک پمپ باد دستی نیاز داشته باشد که می توان آن را از بخش پمپ های باد تهیه نمود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره نوجوان اینتایم

مبل بادی یک نفره نوجوان اینتایم

مبل بادی یک نفره نوجوان اینتایم یکی از جدیدترین مبل های بادی این شرکت با طراحی بسیار شیک و راحت برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که از کیفیت و رنگبندی جذابی بهره می برد. این مبل بادی با داشتن طراحی بسیار خوب خود به یکی از مناسب ترین گزینه های خرید مبل برای افراد سنین کم تبدیل شده که از طرفداران زیادی نیز برخودار بوده است. مبلی که بیشتر برای استفاده در محیط منزل مانند اتاق های خواب و نشین طراحی شده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی قابل راه اندازی و جا به جایی خواهد بود. چنین مبل هایی با داشتن رنگ و طراحی خوب می توانند در تغییر دکوراسیون اتاق های خواب نیز موثر باشند. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی این مبل بادی به صورت گرد بوده و از نشیمنگاهی مواج بهره مند است. نشیمنگاهی که می تواند هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی بی وصفی را به مصرف کننده منتصل کند. این مبل دارای یک نشیمنگاه گرد و نیم داسره بوده که به صورت سرخود بر روی این کالا تعبیه شده است. این نشیمنگاه خود به شکل مواج طراحی شده و به خوبی اعضای پشت بدن را در بر می گیرد. راه اندازی این مبل تنها توسط یک دریچه باد صورت گرفته و به دلیل داشتن حجم در مدت زمان کمی راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول داشتن کف گود برای جذب آن روی زمین می باشد. البته جذب این مبل بیشتر بر روی کاشی ها صورت گرفته که در آن صورت هیچ حرکتی نخواهد داشت. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (قطر: 58 سانتی متر ، ارتفاع: 53 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین زیر 12 سال خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن حجم کمی را به خود خواهد گرفت. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. طبق این ابعاد تحمل وزن این مبل برابر 80 کیلوگرم بوده که به نسبت جنس بدنه و ابعاد تحمل وزنی قابل قبول برای آن خواهد بود. البته در صورتی که این کالا به صورت استاندارد باد شود می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از نوع PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل بوده که از ضخامت خوبی برخوردار است. بدنه ای با کیفیت لازم که علاوه بر استفاده در منزل قابلیت استفاده در فضای باز را نیز به مصرف کننده می دهد. روکش مخمل استفاده شده در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای مصرف کننده می تواند در برابر تعریق زیاد نیز مقاومت خوبی داشته باشد. این روکش خود به صورت رنگی بوده ولی سایر قسمت ها که از روکش طرح چرم برخوردار بوده از رنگ سفید برخوردار هستند. گفتنی است که روکش طرح چرم نیز می تواند در صورت برخورد آب به بدنه مقاوم باشد. نه تنها بدنه این مبل بادی بلکه بسیاری از مبل های بادی دیگر نیز دارای حساسیت هایی هستند که از جمله آنها می توان به برخورد اشیای تیز و انجام حرکت پرش بر روی آن ها اشاره کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست آن را بر روی سطحی صاف پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن بسیار زیاد جلوگیری شود. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای خالی کردن باد آن هم می توان به دو صورت دستی و یا توسط مپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. اما از بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این کالا می توان به دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن اشاره نمود. البته نحوه و محل راه اندازی و استفاده از این مبل نیز می تواند در مراقبت از این محصول بسیار موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی یکنفره نوجوان اینتایم یکی از بهترین مبل های بادی تولید شده برای سنین نوجوانان و حتی کودکان بوده که با داشتن کیفیت و طراحی خوب به یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین های بازار تبدیل شده است. مبلی که علاوه بر داشتن کیفیت خوب از قیمت مقرون به صرفه ای نیز بهره مند است. این کالا گزینه بسیار خوبی برای استفاده در مکان های مختلف بوده و  به عنوان هدیه نیز می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. محصولی که توسط شرکت اینتکس با 48 ساعت مهلت تست عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 قطر 58 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 وزن 1.5 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای طراحی متفاوت
 ضد تعرق
 نشیمنگاه مواج
 قابلیت حمل آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...