مبل بادی یک نفره Spieber با ارتفاع بلند

HG-66030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره Spieber با ارتفاع بلند

مبل بادی یک نفره Spieber با ارتفاع بلند محصولی شیک با رنگ صورتی ملایم و طراحی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال محصولی عرضه شده از شرکت محصولات بادی اینتکس. مبلی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC ضخیم با رویه کاملا جیر بوده که علاوه بر نرم بودن بدنه از تعریق بالا نیز جلوگیری می کند. این محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان نیز تاثیر گذار خواهد بود. این محصول دارای ارتفاعی بلند هم در سطح نشیمنگاه از زمین و هم تکیه گاه بدنه بوده که این مبل بادی یک نفره را در میان بلند ترین نوع مبل های بادی تولید شده تا کنون قرار می دهد. یکی از قابلیت های جالب این محصول داشتن یک کوسن بادی مجزا بوده که در قسمت پشت مبل قرار می گیرد. در واقع در این قسمت از مبل جای مخصوص برای نگهداری این کوسن بادی تعبیه شده که می توان در صورت استفاده نکردن از آن در این قسمت از مبل جای داد.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره Spieber با ارتفاع بلند

مبل بادی یک نفره Spieber با ارتفاع بلند

مبل بادی یک نفره با ارتفاع بلند در طرح spieber یکی از مناسب ترین مبل های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که از نظر ابعاد تکیه گاه با بسیاری از همنوعان خود دارای تفاوت هایی می باشد. این محصول بیشتر برای استفاده در منزل به منظور استراحت های سطحی و مطالعه تولید شده که در میان راحت ترین مبل های بادی قرار می گیرد. در بسیاری از موارد مصرف کنندگان به جای داشتن یک مبل سنگین و ثابت اقدام به خرید مبل های بادی می کنند تا امکان حمل و جا به جایی به هر محل مورد نظری را داشته باشند به همین دلیل این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی برای این کار محسوب شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این محصول همانند دیگر مبل های بادی بوده با این تفاوت که از نظر ارتفاع تکیه گاه کمر تفاوت زیادی با مدل های مشابه خود خواهد داشت. قسمت رویه این مبل بادی طراحی مواج داشته تا هنگام نشستن در این مبل اعضای بدن را به خوبی در بر گیرد و موجب عبور بهتر جریان هوا شود. این نوع طراحی موجب می شود تا حدودی از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. همچنین بلند بودن تکیه گاه کمر این کالا نیز از دیگر ویژگی های طراحی بدنه مبل بوده تا امکان پوشش کامل کمر مصرف کننده را داشته باشد. علاوه بر این موارد در قسمت پشت مبل یک کوسن بادی تعبیه شده که قابلیت جدا شدن و استفاده در قسمت نشیمنگاه را خواهد داشت.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه مبل بادی با تکیه گاه بلند از نوع پلاستیک PVC با وریه کاملا جیر یا همان مخمل بوده که از ضخامت قابل قبولی برای مقاومت در برابر برخورد آب بهره مند می باشد. این بدنه دارای انعطاف بسیار بالایی بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که موجب می شود تا به راحتی این محصول را در حجم و اندازه های کوچکتری جمع کرد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. اما به دلیل استفاده از روکش جیر در این محصول علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و استراحت باعث جلوگیری از تعریق بالا نیز خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های جنس بدنه این مبل بادی همانند دیگر محصولات بادی قابلیت تعمیر آنها به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد. این عمل امکان استفاده چندینو چند باره را به مصرف کننده خود خواهد داد بدون اینکه تغییری از راحتی استفاده از این محصول ایجاد کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره Spieber معادل (طول: 95 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده بوده و زمانی که آن را جمع کنید ابعاد آن نیز کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد، بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین کمتر خواهد بود. این کالا دارای تحمل وزن 100 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده کیفیت و ساختار بدنه خوبی این محصول می باشد. این کالا دارای وزن 2.5 کیلوگرمی می باشد به همین دلیل امکان حمل و جا به جایی آن آسوده تر خواهد بود زیرا این مقدار وزن مقداری بسیار مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی در ابتدا می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه نموده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ را متناسب با آن را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد استاندارد به این کالا درز های بدنه به مرور زمان آسیب خواهند دید. بنابراین مقدار باد کردن این کالا می تواند در مراقبت و نگهداری از آن بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره Spieber با تکیه گاه بلند یکی از راحت ترین و مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل به منظور استراحت های سطحی و همچنین مطالعه بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود می باشد. این محصول از یک کوسن بادی همراه بهره مند بوده در محفظه تعبیه شده روی بدنه قرار می گیرد. مبلی با رویه کاملا جیر که با طراحی مواج خود تاثیر خوبی را در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد گذاشت. این مبل بادی از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 95 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بلند
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...