مبل بادی jube یک نفره

ch 003871

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی jube یک نفره

مبل بادی یک نفره jube محصولی جدید و با کیفیت از شرکت تهران اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در کنار ساحل و یا استفاده برای تماشای تلویزیون و استفاده های طولانی مدت می باشد . بدنه این محصول از پی وی سی مستحکم بوده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد . بخش رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری آننیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . این محصول دارای رنگ آمیزی مناسب و جذابی می باشد که می تواند توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند . بر روی بدنه این محصول نیز محلی مخصوص برای قرار دادن بطری و لیوان تعبیه شده است که می توانید از آن به راحتی استفاده کنید . این محصول توسط شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی عرضه شده است .

نقد و بررسی مبل بادی jube یک نفره

مبل بادی jube یک نفره

مبل بادی یک نفره راحتی مدل jube از سری مبل های بادی تک نفره با طراحی متفاوت نسبت به بسیاری از مبل های بادی بوده که دارای کیفیت و دوام خوبی می باشد. این نوع مبل بادی در طرح های دیگری نیز تولید شده که بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. این محصول نیز به عنوان یکی از راحت ترین مبل های بادی برای استراحت های سطحی در منزل و حتی فضای باز قابل استفاده خواهد بود. مبلی که دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده تا امکان حمل و استفاده از آن در هر مکان مورد نظری به راحتی فراهم شود. مبل های بادی به دلیل راه اندازی سریع و کم جایگری بودن همیشه در مسافرت ها و در داخل چادر های مسافرتی نیز کاربرد خواهند داشت. این محصول نیز از این دسته مبل های بادی بوده که می تواند برای سفر نیز گزینه مناسبی باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به برررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این مبل بادی به گونه ای بوده که هنگام استفاده احساس بسیار راحتی به مصرف کننده خود منتقل می کند. این مبل بادی دارای نشیمنگاهی شیبدار و گود بوده که در زمان نشستن به خوبی تمام اعضای بدن را در گیر خود می کند. طراحی مواج در سطح رویه این مبل نیز سبب می شود تا به خوبی در زمان استفاده جریان هوا را از خود عبور دهد تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. بلند بودن ارتفاع تکیه گاه کمر نیز از دیگر مزیت های طراحی و ساختار بدنه این مبل بادی محسوب شده که یک تکیه گاه بزرگ را که باعث پوشش بدن شود به همراه خواهد داشت. یک جای مخصوص قرار دادن بطری یا اشیای کوچک و قیمتی نیز روی یکی از دسته های مبل نیز تعبیه شده است.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه مبل بادی یک نفره jube از نوع پلاستیک PVC بوده که دارای روکش کاملا طرح چرم می باشد. جنس بدنه ای که دارای ضخامت قابل قبولی بوده و به راحتی در برابر برخورد آب یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. به همین دلیل با خیالی آسوده امکان استفاده از این مبل بادی در فضای باز فراهم خواهد شد. لایه های دورنی که به منظور استحکام بیشتر بدنه طراحی و ساخته شده اند نیز از جنس PVC دو لایه می باشند. لایه هایی که موجب می شوند تا هنگام نشستن روی مبل به هیچ وجه نشست نداشته باشد. این نوع جنس بدنه نیز همانند دیگر محصولات بادی دارای انعطاف خوبی بوده تا محصول مورد نظر را در حجم و اندازه کوچکتر جمع کنید. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکانی حمل کنید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره راحتی برابر (طول: 130 سانتی متر ، عرض: 94 سانتی متر ، ارتفاع: 75 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای این محصول می باشد. این ابعاد برای استفاده سنین بزرگسال بسیار مناسب بوده و قادر است تا یک نفر را به راحتی در خود جای دهد. البته ابعاد ذکر شده برای حالت باد شده این مبل بوده و ارتفاع آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. در صورتی که این مبل بادی را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده به گونه ای که امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظر را فراهم خواهد ساخت. اما تحمل وزن این محصول نیز 90 کیلوگرم بوده که با استاندارد باد نمودن بدنه می توان تا 10 کیلوگرم به این ویژگی افزود. وزن بسته بندی آن 2.3 کیلوگرم بوده که برای این کالا وزنی مناسب خواهد بود. بسیاری از مبل های بادی هم اندازه این محصول نیز دارای چنین وزنی می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی یک نفره کافیست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی مانند پمپ باد های برقی ، دستی و یا پدالی استفاده نمایید. البته استفاده از پمپ های باد برقی می تواند علاوه بر راه اندازی سریع محصول مورد نظر عمل مکش را نیز انجام دهند. اما برای باد کردن این مبل باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه که متناسب با سایز دریچه بوده را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد این محصول را باد نکنید تا حالت بسیار سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. علاوه بر این مورد جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هر گونه عمل پرش روی مبل نیز می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر آن بسیار موثر باشد.

جمع بندی

مبا بادی یک نفره مدل jube از راحت ترین مبل های بادی مقرون به صرفه با بدنه ضد آب بوده که دارای طراحی و سختار بسیار مناسبی برای استراحت های سطحی می باشد. این محصول دارای نشیمنگاه گود و تکیه گاه بلند بوده که باعث می شود تا اعضای بدن را به طور کامل درگیر خود کند. محصولی با وزن سبک و حجم کم که قابل استفاده در فضای باز بخصوص در مسافرت ها نیز خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 130 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...