چادر بازی بادی کودک با توپ

bestway 52195

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی بادی کودک پسرانه محصولی متفاوت از شرکت بست وی می باشد که بدنه ی آن از پی وی سی چندلایه بوده و کف آن نیز به صورت بادشو می باشد . قطر این چادر بازی 99 سانتی متر و ارتفاع آن 132 سانتی متر می باشد . از ویژگی های این محصول می توان به 100 عدد توپ که همراه این چادر بازی بادی وجود دارد اشاره کرد . همچنین همراه با این چادر برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که اگر به هر دلیلی مشکلی برای چادر شما پیش آمده باشد می توانید از آن استفاده کنید و چادر را ترمیم کنید . 

نوع خانگی
 قطر 99 سانتی متر
 ارتفاع 132 سانتی متر
بدنه بادی
 وزن 3.3 کیلوگرم
 جنس رویه پی وی سی
 جنس بدنه پی وی سی دولایه
 جنس کف پی وی سی بادشو
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای برچسب تعمیرات
همراه با 100 عدد توپ 
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی بادی کودک با توپ از سری محصولات بادی طراحی شده شرکت بست وی می باشد که به صورت چادر بازی طراحی گردیده است . چادر های بازی یکی از پر طرفدار ترین محصولات بازی برای کودکان می باشد که در تنوع طرحی و رنگی ساخته شده است تا کودکان بتوانند با استفاده از آن ها ، به بازی های شاد و مفرحی بپردازند . استفاده از این چادر بازی بادی برای یک کودک در نظر گرفته شده است و می تواند فضای ایده آلی را برای کودک فراهم کند .

هر چادر بازی بادی کودکی ابعادی دارد که بر آن اساس رده سنی محصول مشخص می شود ، بنابراین در هنگام خرید چادر بازی بادی کودک به ابعاد محصول دقت کنید . این چادر بادی دارای قطر 99 سانتی متر و ارتفاع 132 سانتی متری ساخته شده است ، بنابراین بست وی استفاده از آن را برای سنین زیر 6 سال مناسب دانسته است . چادر های بازی از نظر جنس بدنه نیز تفاوت هایی دارند که می توان در این میان به انواع چادر های بازی پارچه ای و بادی اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند .

چادر بازی بادی کودک با توپ در واقع دارای بدنه بادی است ، بنابراین نیاز است تا در ابتدا آن را راه اندازی کنید . این چادر بازی به صورت استوانه ای طراحی شده است که سقف آن به صورت گرد می باشد ، دیواره ها و ستون آن به رنگ آبی و سقف آن به رنگ راه راه قرمز و سفید می باشد . این رنگبندی های مختلف موجب جذابیت بیشتر محصول برای کودکان شده است . قسمت کف چادر بازی در واقع از یک حلقه بادی تشکیل شده است که می توان گفت ساختاری شبیه به استخر های بادی کوچک دارد . دو ضلع از چهار ضلع این چادر باز بوده و کودک می تواند از آن طریق وارد چادر بازی بادی شود .

برای ساخت چادر بازی بادی کودک فوق از پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی ها از سری مواد لاستیکی با انعطاف بسیار بالا ساخته شده اند که بر خلاف مواد پلاستیکی از مواد اولیه غیر شیمیایی ساخته شده اند به همین دلیل کاملا ضد حساسیت می باشند و برای پوست کودکان ضرری ندارند . از ویژگی های بسیار عالی پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد ، از سوی دیگر این جنس در برابر اشعه های خورشیدی و حرارت آن نیز مقاوم است ، این ویژگی ها اجازه می دهد تا از چادر بازی بادی فوق بتوان در محیط ها و فضاهای باز استفاده کرد .

با توجه به اینکه قسمت کف چادر بازی بادی کودک با توپ به صورت گود طراحی شده است ، می توانید داخل آن را با توپ پر کنید . به همین منظور در کنار محصول تعدادی توپ های رنگی کوچک قرار گرفته است که کودک می تواند از آن استفاده کند . از ویژگی های بسیار خوب این چادر بازی می توان به تبدیل کردن آن به استخر آب اشاره کرد ، شما می توانید داخل چادر را از آب پر کرده و در فصول گرم سال از آن به مانند استخر آب استفاده کنید . همانطور که در بخش قبل گفته شد آب ، آسیبی به این محصول نخواهد رساند .

برای راه اندازی چادر بازی بادی کودک می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . بر روی بدنه محصول ، دریچه هایی به منظور راه اندازی در نظر گرفته شده اند که از آن طریق می توانید به وسیله دهان و یا پمپ های باد ، محصول را باد کنید .سقف چادر می تواند به مانند سایه بانی بسیار عالی ایفای نقش کند تا اینچنین از گرمازدگی یا آفتاب سوختگی کودکان در محیط های باز جلوگیری به عمل آورد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...