تشک آب کودک با قاببلیت جامپینگ و آبپاش بست وی

bestway 52290

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک آب کودک با قاببلیت جامپینگ و آبپاش بست وی از سری محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید . این تشک آب از سری محصولات جدید و متفاوت برند بست وی می باشد که بر خلاف دیگر تشک های بادی ، این تشک با آب پر شده که می تواند تشکی نرم و خنک را برای کودک فراهم کند . با خرید تشک آب کودک با قاببلیت جامپینگ و آبپاش بست وی در روز های گرم و در فصول تابستان بستر آبی متفاوت و جذاب را برای کودکان خود فراهم کنید تا با این محصول بتوانند به بازی های شاد و جذاب بپردازند . این تشک آب دارای آب پاش بوده که کودک می تواند با فشار دادن تشک ، آب را فوران کند ، همچنین می توانید با اتصال دائم شلنگ ، فوران آب را به طور دائم فعال کنید . این تشک آب از جنس pvc ضخیم ساخته شده است و از این رو کودک می تواند با خیال راحت حتی بر روی تشک آب بپرد و بازی کند . این تشک آب برای کودکان بالای 6 ماه مناسب می باشد و حتی می تواند برای خرد سالان نیز مورد استفاده قرار گیرد و آن ها را در آب و هوای گرم تابستان خنک نگه دارد .

 نوع تفریحی
 طول 130 سانتي متر
 عرض 90 سانتي متر
 ظرفیت 110 لیتر
 جنس بدنه pvc
 ضخامت وینیل 0.30
 جنس بخش کناری pvc
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 6 ماه
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

طراحی تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی

یکی از منحصر به فرد ترین و متفاوت ترین محصول فروشگاه تهران اینتکس ، تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی است که برای کودکان سنین پایین طراحی شده و می تواند . وسیله ای شاد و بسیار سرگرم کننده در روز های گرم تابستان باشد . این محصول همانطور که از نامش مشخص است به صورت یک تشک طراحی شده است که بر خلاف تشک های بادی داخل آن با اب پر می شود .

همچنین بر روی تشک روزنه هایی وجود دارد که آب از آن ها فوران کرده و بر روی کودک ریخته می شود تا سطح تشک خیس و لغزنده و همچنین خنک شود . این وسیله محصول به واسطه خنک کردن بدن کودک می تواند از گرما زدگی آن ها جلوگیری کند ، بنابراین در مقابل نور آفتاب نیز می توانید از تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی استفاده کنید . همچنین از سایر ویژگی هایی که این تشک آب کودک دارد می توان به خاصیت جامپینگ آن اشاره کرد که کودک می تواند بر روی آن بپرد و بازی کند .

جنس تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی

جنس تشک آب کودک از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا قرار است کودک بر روی تشک جامپ کرده و بازی کند . بست وی برای ساخت این محصول نیز به مانند تشک های بادی خود از پی وی سی استفاده کرده است ، اما تفاوت عمده در میان آن ها ضخامت بسیار بالای بدنه تشک آب کودک می باشد که به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار مقاوم تر باشد . این جنس کاملا ضد آب است و همچنین نور خورشید و حرارت و حتی اشعه های آن نیز آسیبی به تشک وارد نخواهد کرد . پی وی سی یا وینیل به دلیل اینکه پلاستیک طبیعی هستند هیچ حساسیت پوستی را برای کودک ایجاد نمی کنند .

راه اندازی و استفاده از تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی

راه اندازی تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی بسیار ساده است ، در بدنه این تشک ، دریچه ای وجود دارد که از آن طریق می توانید یک شلنگ آب را متصل کنید و با باز کردن شیر یا فلکه ، آب را به داخل تشک هدایت کنید . شما می توانید اب را باز بگذارید تا فوران آب بر روی تشک به صورت دائمی اتفاق بیوفتد که البته در صورت بستن آب نیز ، با پریدن و حرکت کردن کودکان بر روی تشک ، سبب فشرده شدن تشک آب شده که این موضوع سبب فوران دوباره آب خواهد شد . بنابراین با باز ماندن آب آسیبی به تشک وارد نخواهد شد .

مراقبت و نگهداری از تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی

توجه داشته باشید که تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی نیز به مانند محصولات بادی نیاز به مراقبت و نگهداری دارند تا آسیبی نبینند . از بهترین راه های جلوگیری از آسیب دیدن تشک آب کودک می توان به استفاده از زیرانداز ها اشاره کرد که می تواند از کف تشک محافظت کند . سعی کنید که زمین های هموار و تمیز را انتخاب کنید که دارای سنگ ریزه و اشیاء دیگری نباشد . زمین های چمنی مناسب تر هستند و زمین های آسفالت توصیه نمی شود . بهتر است به کودکان لباس های نرم بپوشانید ، زیرا داشتن سگک و امثال آن ها می تواند در برخورد با بدنه تشک به آن آسیب وارد کند . پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به محصول به خوبی آن را شسته و خشک کنید و سپس جمع آوری نمایید .

تعمیرات تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی

تشک آب کودک با قابلیت جامپینگ و آبپاش بست وی در صورت آسیب دیدگی قابل تعمیر است و برای این موضوع برچسب های مخصوصی طراحی شده است که می توانید با استفاده از آن ها بخش های آسیب دیده را تعمیر کنید . شما می توانید پنچرگیری محصول خود را به فروشگاه اینتکس سپرده و آن را برای تعمیر برای فروشگاه ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...