تشک بادی بیمار و تشک بادی برای مریض

intex 68758

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,340,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی بیمار و تشک بادی برای مریض

تشک بادی بیمار دو نفره ساده اینتکس از جمله پر سابقه ترین تشک های بادی این شرکت بوده که از خریداران بسیار زیادی برخوردار است. تشکی که ساخته شده ازجنسPVC با روکش مخمل آبی رنگ بوده و از ساختار موازی بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره می برد. این محصول دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و بر اساس این ابعاد قادر است تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل نماید.

تشک بادی بیمار دو نفره : توضيحات محصول تشک بادی بیمار ، یک نفره مناسب برای بیمار و افراد معمولی ، قابل استفاده در منزل ، تشک خواب بیمار ، مدل 2013 (قابلیت پر و خالی شدن در کمتر از 2 دقیقه) روکش لطیف مخملی ضد تعریق ، سطح موجدار بسیار راحت ، وزن سبک و قابلیت حمل آسان. ساخت این تشک بادی از نوع ساده و بدون هیچ قسمت اضافی بوده که همانند بسیاری از تشک های بادی به صورت مستطیلی طراحی شده است. تشکی که از رویه و نشیمنگاه مواج موازی بهره برده که می تواند باعث رد و بدل شدن هوا شود که همین کار سبب جلوگیری از تعریق بالا می شود. قسمت مهم دیگری که ارگونومی ساخت آن اهمیت بالایی خواهد داشت، دیواره های سازنده داخلی تشک بوده که به صورت موازی و پشت سر هم به کار رفته است. همین ارگونومی در نظر گرفته شده برای قسمت داخلی، خود می تواند باعث ایجاد مقاومت بالا در بدنه شود.

نقد و بررسی تشک بادی بیمار و تشک بادی برای مریض

تشک بادی بیمار محصولی ساخته شده از شرکت اینتکس در ظرفیت یک نفره ، یکی از مناسب ترین تشک های بادی این شرکت با طراحی و ارگونومی ساده که می تواند علاوه بر افراد عادی، برای بیماران نیز بسیار مناسب باشد. این تشک بادی از ویژگی های بسیار خوبی بهره برده که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد. پس در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که از قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برد. بدنه ای که در آن از دو نوع روکش مخمل برای قسمت نشیمنگاه و همچنین روکش طرح چرم برای قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. روکش مخمل که خود قابلیت ضد تعرق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز سبب می شود تا محصول در برابر برخورد آب مقاوم باشد. قسمت داخلی و دیواره های آن نیز از نوع PVC فشرده چند لایه بوده که سبب می شود تا در برابر اوزان بالا تحمل بسیار بالایی را به همراه داشته باشد.

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی ابعادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) داشته که همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره اینتکس ابعاد یکسانی دارد. ابعادی که می تواند به خوبی تا دو نفر را در خود جای دهد. اما طبق این ابعاد، این تشک بادی می تواند تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل کند. البته این تحمل وزن تحمل وزنی استاندارد بوده که می توان تا مقدار 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود، البته در صورتی که کمی از باد بدنه کاسته شود. ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده، به گونه ای بوده که می توان از آن در داخل چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد.

از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به ضد تعرق بودن آن اشاره کرد. همچنین وجود یک دریچه بزرگ برای باد و خالی کردن سریع تشک نیز می تواند موثر باشد. کالایی که به همراه خود یک پمپ باد دستی داشته که توسط آن می توان نه تنها این تشک بلکه هر نوع محصول بادی را نیز راه اندازی نمود. وزن این تشک بادی به همراه پمپ باد خود به 3 کیلوگرم رسیده که می تواند به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این تشک بادی علاوه بر قابلیت استفاده در فضای داخل منزل می توان در انواع سفر های مختلف نیز استفاده نمود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کافیست آن را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و بعد از متصل کردن آن به دریچه اقدام به باد کردن نمود. این باد زدن باید تا زمانی ادامه یابد تا تشک به خوبی شکل بگیرد و فشار بالایی در داخل بدنه وارد نشود. برای جمع کردن آن نیز می تواند باد آن را از طریق دریچه خالی کرده و سپس به صورت صحیحی تا نمود. برای مراقبت بهتر از این تشک بهتر است آن را از اشیای تیز دو ر نموده و از پرش و جامپینگ کردن خودداری کرد. همچنین استفاده کاور و روکش پارچه ای برای این کالا خود می تواند تاثیر مستقیمی در افزایش عمر تشک داشته باشد.

 

جمع بندی

تشک بادی بیمار محصولی دو نفره برای تمامی سنین از جمله افراد بیمار از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی محسوب شده که می توان از فروشگاه اینتکس به 3 صورت اینترنتی، تماس تلفنی و همچنین حضوری اقدام کرد.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...