تشک بادی دو نفره کامفورت دو نفره آبی

bestway 67389B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کامفورت دو نفره آبی

تشک بادی دو نفره کامفورت بست وی در رنگ آبی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. این کالا دارای نشیمنگاهی مواج با قابلیت طبی و ضد تعریق بوده که می تواند برای هر نوع مصرف کننده ای بخصوص بیماران مناسب باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا وزن سبک آن بوده که می تواند نه تنها در منزل بلکه برای انواع مسافرت ها و همچنین در داخل چادر های مسافرتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای راه اندازی این تشک تنها کافیست توسط پمپ باد دستی ای که در کنار این محصول قرار گرفته شده استفاده نمایید. یکی از دیگر از ویژگی های بسیار خوبی این تشک دارد ضد آب بودن قسمت کناری و زیرین و همچنین داشتن رنگبندی مختلف می باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره کامفورت دو نفره آبی

تشک بادی کامفورت دو نفره آبی یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تشک بادی :

تشک بادی دو نفره کامفورت بست وی دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. فرم کلی این محصول به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ آبی فیروزه ای می باشد که این رنگ جذابیت خاصی به آن بخشیده است. شرکت بست وی توانسته است با طراحی بسیار زیبای این محصول، رضایت تمامی مشتریان را جلب کرده و محصولی پر فروش را روانه بازار کند.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهمترین نکاتی می باشد که برای خرید یک محصول می توان مد نظر داشت. در واقع می توان گفت مهمترین نکته جنس آن محصول است. همه ی ما نگرانی هایی از بابت جنس، کیفیت بدنه، دوام و ... داریم که شرکت بست وی توانسته است با تولید این تشک با کیفیت تمامی این نگرانی ها را بر طرف کند. رویه این محصول از جنس PVC مخمل بوده که مقاومت بسیار بالیی در برابر فشار داشته و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی شود. مخمل بودن رویه آن باعث شده تا سطح تشک نرم شده و شما بتوانید به راحتی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید. بخش کناری آن نیز از جنس PVC طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن :

این محصول دارای ابعادی مطابق با استاندارد ها جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می کند. ابعد آن تشکیل شده از طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر می باشد. همچنین این تشک دارای تحمل وزن 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3.1 کیلو گرم که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. همینطور ابعاد بسته بندی این محصول به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی با خود به مسافرت برده و در سفر هم از وجود همچین وسیله ی کاربردی بهره ببرید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که بر روی این محصول موجود می باشد. تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در ان جا قرار می دهید. سپس توسط پمپ، تشک را باد می زنید. پس از این که تشک فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوا را می بندید. حال می توانید از آن استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کنید لازم است تا چند نکته را رعایت کنید. از برخورد هر گونه جسم نوک تیزی با بدنه تشک جلو گیری کنید. به هیچ وجه آن را در معرض حرارت قرار ندهید. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری فرمایید. هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به تشک باد نزنید. چرا که پس از مدتی فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و درز های آن از یکدیگر جدا می شوند.

جمع بندی :

تشک بادی کامفورت دو نفره آبی یک وسیله راحتی می باشد که می توانید از آن در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کنید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ضد تعریق و طبی
 دارای رنگبندی
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...