تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با عرض 137

intex 64701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
2,800,000
8%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با عرض 137

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با عرض 137 محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که با استفاده از ساختار نوین این شرکت آمریکایی طراحی و تولید شده است که باعث ایجاد طول عمر بالاتر آن بدون افت کیفیت می شود. رویه این تخت از لایه جیر پی وی سی ساخته شده است که در کنار طراحی بسیار خوب رویه آن (موازی عرضی) باعث شده تا محصولی کاملا ضد تعریق طراحی و تولید شود. قسمت های کناری و کف تشک بادی الیاف دار، از پی وی سی مات ساخته شده که در عین مقاومت بسیار خوب انعطاف مناسبی نیز دارد. این کالا تنها در رنگ مشابه تصویر آن تولید شده است و بسیار زیباست. در قسمت پایینی تشک بادی دو نفره والف دابل لاک تعلیه شده است که می تواند در صورت باز بودن دریچه نیز از خروج هوای داخلی جلوگیری کند که خود باعث می شود راه اندازی و نصب آن ساده تر باشد. نصب این تشک بادی نیز در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه قابل انجام بوده و توسط پمپ باد دستی یا برقی قابل راه اندازی است. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با عرض 137

تشک های بادی یکی ازبهترین محصولات برای جایگزینی با تشک های ثابت و سفت میباشد که استفاده طولانی مدت از آن باعث کمر درد خواهد شد.این تشک بادی الیاف دار از بهترین محصولات بادی تولید شده است که استقبال بسیاری از آن شده است و این دلایل را در ابعاد و جنس و همچنین طراحی ظاهری آن میتوان جستجو کرد.این تشک بادی دارای ابعاد مناسب و جنس با کیفیت PVC و وزن سبک میباشد که از ویژگی های اصلی هر تشک بادی میباشد.در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های آن بپردازیم.

ابعاد و وزن : 

این تشک بادی الیاف دار دارای ابعاد مناسب برای استفاده بزرگسالان و استفاده در محیط منزل است که این ابعاد به صورت 198 سانتی متر طول،137 سانتی متر عرض و ارتفاع 25 سانتیمتر میباشد که این ابعاد درتشک های بادی یک ویژگی مهم محسوب میشود.این ابعاد باعث شده تا به راحتی بتوانید در منزل مکان مناسبی برای آن انتخاب کنید  و با این ابعاد این تشک قابلیت تحمل وزنی حدود 273 کیلوگرم را دارد و با این ابعاد ذکر شده  این تشک وزنی حدود 3 کیلوگرم دارد که این ویژگی در تشک های بادی بسیار مهم میباشد زیرا معمولا تشک های بادی مکان ثابتی ندارند.وزن پایین سبب شده است که بتوانید در جابجاهای داخل منزل به مشکل برنخورید ویا در مسافرت ها بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید و با همراه داشتن ساک مخصوص این کار نیز ساده تر خواهد شد.

طراحی و جنس :

این محصول برای استفاده ی بزرگسالان  طراحی و ساخته شده و دارای کیفیت جنس و ساختار بسیار با کفیتی میباشد که  طراحی منحصر به فردی داشته و باعث آسودگی در استفاده از آن شده است.اولین ویژگی ای که در این محصول به چشم میخورد ظاهر آن است که مانند تشک های بادی دیگر به صورت بیضی شکل طراحی شده است و با رنگ های سفید و خاکستری تزیین شده است و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.این تشک دارای رویه ی مواج و شیار دار میباشد که این ویژگی باعث شده که تشک هنگام استفاده بسیار راحت باشد و علاوه بر آن خاصیت ضد تعریق بودن به آن بخشیده شده است که هنگام استفاده در روز های گرم بسیار به کمک میاید.بر خلاف تشک های بادی دیگر که شیار های عمودی دارند ،این تشک دارای شیار های افقی میباشد.جنس این محصول مانند محصولات بادی دیگر از جنس PVC میباشد که استفاده از این نوع جنس در بیشتر محصولات بادی مرغوب و با کیفیت متداول است.همچنین استفاده از این جنس علاوه بر راحتی باعث شده تا وزن این تشک تا حد بسیار زیادی پایین بیاید و در عین حال مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه و فشار داشته باشند که این ویژگی برای استفاده کودکان میتواند بسیار مهم باشند.

جمع بندی:

تشک های بادی میتوانند محصولی ضروری  باشند که راحتی و آسایش شما را فراهم میکنند.یک تشک بادی مناسب  علاوه بر اینکه استراحت لذت بخشی را برای شما فراهم میکند میتوانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.این محصول دارای وزن مناسب جهت حمل و نقل ،ابعاد مناسب برای استفاده ی راحت تر و همچنین جنس با کیفیت بدنه از نوع PVC میباشد که کیفیت کلی محصول را بسیار بالاتر برده است.در صورت بروز مشکل نیز میتوانید با استفاده از بسته ی تعمیراتی اقدام به رفع آن کنید و یا با همکاران ما در شرکت تهران اینتکش تماس حاصل کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...