تشک بادی دو نفره کمپینگ 2018 بست وی

bestway 69016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کمپینگ 2018 بست وی

تشک بادی دو نفره کمپینگ 2018 اینتکس با عرض 135 سانتی متر بزرگترین مدل تولید شده از تشک های بادی مسافرتی شرکت بست وی بوده که بهترین گزینه برای استفاده در داخل و خارج چادر های سفری می باشد. این تشک بادی دارای ساختار مواج و موازی شکل در سطح رویه بوده تا در زمان استفاده محلی راحت برای آنها ایجاد کرده باشد زیرا که به خوبی اعضای بدن را پوشش داده و به دلیل عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد. این تشک بادی جنس بدنه ای از نوع PVC وینیل با دو نوع روکش طرح چرم و جیر دارد. بدنه ای که انعطاف بسیار بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد تا در نهایت توسط کوله پشتی ها مسافرتی قابل حمل با کمترین فضای اشغال شده باشد. مانند مدل های کوچکتر یک بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی تشک تعبیه شده که از طریق دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. برای راه اندازی این کالا کافیست از کوچکترین پمپ های باد برای باد کردن آن استفاده کنید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره کمپینگ 2018 بست وی

تشک بادی دو نفره کمپینگ 2018 بست وی

تشک بادی دو نفره کمپینگ 2018 بست وی محصولی ساده و شکیل ساخت شرکت بست وی می باشد که فوق العاده با کیفیت است. این محصول را می توان بر روی اب نیز استفاده کرد و به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا و حجم کم از پر طرفدار ترین محصولات موجود در بازار می باشد. در ادامه این مبحث قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که در مشتری در هنگام خرید تاثیر می گذارد ارگونومی و نوع طراحی یک محصول است. در رابطه با این محصول هم باید این مسئله را خاطر نشان کرد که طراحی مستطیلی شکل این محصول از خصوصیات مهم ان است. بر روی بدنه این محصول خطوط طولی با فواصل یکسان نقش بسته اند که باعث شده تا راحتی فوق العاده ای را به این محصول ببخشد. این خطوط از بالا ترین نقطه این تشک تا انتهای ان به صورت موازی کشیده شده اند که تعداد ان ها هفت عدد بوده و این محصول را به هشت قسمت مساوی تقسیم کرده اند. هم چنین یک خط عرضی در نواحی بالایی این محصول کشیده شده است که قسمت بالایی ان را جدا کرده است که ان قسمت به عنوان بالشت سر خور استفاده می شود و دیگر نیازی به استفاده از یک بالشت جدا گانه ندارید. بالشت این محصول هم دارای خطوط و شیار هایی می باشد که نرمی این محصول را بیش از پیش افزایش داده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید این مسئله را خاطر نشان کرد که رویه این محصول یکدست ابی طراحی شده است و لایه زیرین ان نیز به صورت کرم رنگ تولید و عرضه شده است که رنگی شاد و جذاب می باشند. تمامی این موارد باعث شده تا یک تشک فوق العاده زیبا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهمی که می شود در رابطه با ان به صحبت پرداخت جنس بدنه یک محصول است. در رابطه با این تشک نیز این مسئله را باید یاد اور شد که رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC جیر می باشد. هم چنین بخش های کناری این تشک همگی ساخته شده از نوع PVC طرح چرم می باشند. در ارتباط با کف این تشک هم باید عنوان کرد که ساخته شده از PVC دو لایه است که ضخامت بالایی داشته و به راحتی اسیب نمی بیند.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید در ابتدا گفت که این تشک دارای طول 193 سانتی متر و عرض 135 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 20 سانتی متر است. این ابعاد همگی طبق استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده اند. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و می تواند تا 240 کیلو گرم وزن را تحمل کند که وزن معقول و زیادی است. هم چنین این تشک تنها 3.1 کیلو گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا به راحتی بتوان ان را با خود حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از دیگر موارد مهمی که باید به ان اشاره کرد راه اندازی و نصب این محصول است که بسیار ساده بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی و از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این تشک اقدام به باد کردن ان نمایید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. هم چنین گفتنی است که بهتر است این محصول را در مواقعی که استفاده نمی کنید جمع اوری کنید تا دچار اسیب نشود. هم چنین در هنگام باد کردن بیش از اندازه این محصول را باد نکنید چون از تحمل وزن ان می کاهد. برای مراقبت از این محصول نیز می توانید بر روی ان ملافه پهن کنید تا از ریختن مایعات و خوراکی ها بر روی ان جلوگیری شود. هم چنین اشیا نوک تیز و لوازمی که به هر دلیلی امکان اسیب رساندن به این محصول را دارند نیز از ان دور کنید. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این تشک جدا خودداری کنید تا دچار افت کیفیت نشود. این نکات مهم ترین امر در مراقبت از این محصول می باشد. گفتنی است که در کنار این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم قرار دارد که از ان ها هم می توانید در مواقع لزوم استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کمپینگ 2018 بست وی محصولی فوق العاده زیبا و ساده می باشد که دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و سطحی موازی دارد. هم چنین از این محصول می توان بر روی اب نیز استفاده کرد. علاوه بر این ها این محصول دارای بالش سر خود بوده که می توانید از ان در سفر های کمپینگ خود نیز استفاده نمایید. اگر قصد خرید یک تشک بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...