تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود

intex 64763E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
2,800,000
25%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود یکی دیگر از محصولات استاندارد با طراحی بدنه طبی و راحت بوده که برای استفاده در زمان کمپینگ و سفر توسط این کارخانه بزرگ در سال 2020 طراحی و روانه بازار شده است. این محصول باکیفیت را از بدنه ای با مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی و تولید کرده اند که رویه آن از نوع مخمل می باشد. این جنس بدنه به دلیل طول عمر بالا و توان تحمل وزن بسیار زیاد در کنار ساختار ضدتعریق خود در میان مصرف کنندگان و علاقمندان به کمپینگ طرفداران بالایی دارد. این محصول شیک از رویه مواج برخوردار بوده تا با امکان گردش ازادانه هوا بین رویه محصول و بدن مصرف کننده از تعریق افراد در زمان خواب و استراحت جلوگیری خواهد کرد. بر روی بخش انتهایی محصول یک دایره به پشم خورده و در واقع پدال پمپ سرخود محصول است. با فشردن این پمپ پدالی به مدت چند دقیقه می توانید محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید. این محصول استاندارد می تواند تمامی کف چادر مسافرتی را پوشش داده و ابعادی بزرگ دارد. تحمل وزن بدنه محصول 272 کیلوگرم بوده اما بدنه آن تنها 4 کیلورگم بوده به همین دللی در زمان سفر مشکلی ایجاد نخواهد کرد. برای خرید تشک بادی دو نفره می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود intex 64763E برند اینتکس با توجه به سابقه چندین ساله ای که در زمینه تولید محصولات بادی دارای ،تشک های بادی با کیفیت های ساخت فوق العاده را به بازار عرضه می کند که تمامی این محصولات نیز به فروش های بالایی دست پیدا می کنند .

شاید این موفقیت برند جهانی اینتکس را می توان به دلیل کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن ها دانست . در ادامه این مطلب قصد داریم تا تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود را به شما معرفی کنیم و در خرید تشک بادی شما را راهنمایی کنیم تا به بهترین انتخاب دست پیدا کنید .

این تشک بادی دارای رویه ای زیتونی می باشد که از جلوه زیبایی برخوردار است . رویه این تشک بادی همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید به صورت کاملا مواج تعبیه شده است که به خوبی می تواند باعث گردش هوای میان بدن و سطح تشک شود و این امر باعث می شود به هنگام استفاده از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل آید . در بخش پایینی این تشک بادی یک عدد پمپ باد نیز تعبیه شده است که از قدرت ایده آل برخوردار است و از این رو با سرعت بالایی می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید .

همچنین این پمپ بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی این محصول می توانید در جهت تخلیه باد و جمع آوری نیز از آن استفاده کنید . تشک های بادی دارای ظرفیت های یک و دو نفره می باشد که باید از فضای استانداردی برای جایگیری افراد برخوردار باشند . این تشک بادی دارای طول 191 در عرض 137 سانتی متر می باشد که فضای استاندارد را برای دو نفر بزرگسال به صورت همزمان فراهم می کند .

لازم به ذکر است که ارتفاع کوتاه و 25 سانتی متری این محصول ، آن را به بهترین گزینه برای استفاده در چادرهای مسافرتی و کمپینگ تبدیل کرده است . باید توجه داشته باشید که به هنگام باد کردن این تشک بادی از زیاد و یا کم باد کردن این محصولات به شدت خودداری نمایید زیرا این امر موجب فشار وارد کردن به بدنه تشک های بادی می شود و در طول مدت استفاده از طول عمر محصولات می کاهد . همچنین از جامپینگ بر روی تشک های بادی به شدت خودداری نمایید زیرا این امر موجب آسیب رسیدن به بدنه و همچنین کاهش طول عمر و باز شدن درزهای بدنه آن ها می شود .

رویه این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر مرغوب تهیه شده است که از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد . در بخش های کناری و کف این تشک بادی اینتکس از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که کیفیت و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . پی وی سی طرح چرم دو لایه علاوه بر استحکام بالا دارای خصوصیت ضد آب نیز است .

وزن این تشک بادی بالغ بر 4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی آب خوردن قابلیت جا به جایی را دارد . این محصول همچنین می تواند مورد استفاده در اتاق های خواب و یا در کمپینگ ها قرار بگیرد و در کل می توان از این محصول زیبا به عنوان محصولی همه کاره نام برد . تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد سرخود یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی این برند می باشد که با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...