تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

Intex 68764

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان
2,200,000
10%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس از پر فروش ترین و محبوب ترین تشک های بادی طراحی شده شرکت بزرگ اینتکس می باشد که با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار شده است . اینتکس همواره سعی داشته تا با استفاده از اجناس بسیار مرغوب و البته طراحی بی نظیر ، تشک های بادی را با ساختاری متفاوت و بسیار نرم و راحت برای استفاده و استراحت کردن تمامی سنین تولید کرده است که می توان تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس را یکی از موفق ترین تولیدات این شرکت به شمار آورد . تشک های بادی اینتکس به دلیل جنس pvc که دارند ، انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته که می تواند احساس خوشایندی را به شما مصرف کننده گرامی بدهد .

در کنار این تشک ، دو بالش بادی نیز قرار دارد که با استفاده از آن ها نیز می توانید خوابی بهتر داشته باشید . اینتکس با ارائه دو بالش بادی مجزا در کنار تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس سعی بر این داشته است تا شما را از داشتن بالش های دیگر بی نیاز کند تا اینچنین بتوانید حتی از تشک های بادی خود در سفر ها نیز بهره مند شوید . ابعاد و حجم بسته بندی بسیار کوچک تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی محصولات را در مسافرت ها به همراه داشته باشید و حتی از این محصولات در چادر مسافرتی و کمپ های تفریحی خود استفاده کنید . 

راهنمای خرید تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

تشک های بادی طراحی شده شرکت اینتکس در دو دسته بندی تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره قرار می گیرند که هر یک از آن ها با توجه به اسمی که دارند ، از ابعاد مختلفی نیز برخوردار هستند که می تواند فضای ایده آلی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد . مدل فوق یعنی تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس یکی از تشک های طراحی شده سایز بزرگ برای استفاده دو نفره می باشد که دارای بالش بادی مجزا نیز می باشد که می تواند فضای کافی را برای استفاده دو نفره فراهم کند .

توجه داشته باشید که تشک ها ممکن است دارای بالش بادی سرخود یا مجزا باشند یا اصلا بالش نداشته باشند ، شما می توانید در دسته بندی موجود انواع تشک ها را مشاهده کنید ، اما مدل فوق یعنی تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس به دلیل داشتن بالش بادی مجزا به شما این امکان را می دهد تا به دلخواه از بالش ها استفاده کنید و حتی به سادگی آن ها را با خود به سفر ببرید ، زیرا این بالش ها نیز بادی هستند . 

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

برای راه اندازی تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس دریچه بادی تعبیه شده است که می توانید به سادگی و بدون هیچ راهنمایی اضافی ، محصول را راه اندازی کنید . این تشک بادی به مانند تخت های بادی پمپ باد نداشته و شما می توانید به صورت مجزا پمپ های باد خود را تهیه کنید . استفاده از پمپ باد برای راه اندازی تشک بادی به خصوص تشک های بادی دو نفره که ظرفیت زیادی نیز دارند ، می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد تا بتوانید با سرعت بیشتری محصول بادی خود را راه اندازی کنید . شما می توانید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی و حتی پدالی یا شارژی و فندکی راه اندازی تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس را انجام دهید . البته مدل های برقی مناسب برای استفاده خانگی بوده و شاید در بیرون از خانه و جایی که برق وجود ندارد نمی توانید از آن استفاده کنید .

توصیه در نگهداری و مراقبت تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

در هنگام راه اندازی تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس توجه داشته باشید که نباید میزان باد تشک بسیار زیاد باشد ، زیرا در این صورت به بدنه فشار وارد می شود ، باد کم نیز می تواند موجب لرزش تشک بادی شود ، بنابراین بایستی به اندازه تشک بادی را راه اندازی کنید . استفاده از تشک بادی در زمین های سنگی و سطوح کثیف که دارای شاخ و برگ یا سنگ ریزه می باشد ، توصیه نمی شود و در در صورت استفاده نیز بایستی از زیرانداز ها استفاده کنید تا آسیبی نبیند . با این وجود تشک های بادی قابل تعمیر بوده و می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، اقدام به پنچرگیری محصولات بادی کنید .

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس طراحی شده برای استفاده دو نفره می باشد که به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کرده و بسیار ایده آل برای استراحت کردن باشد . این تشک بادی دو نفره قادر به تحمل وزن 280 کیلوگرمی می باشد که نشان از دوام و استحکام بسیار خوب آن دارد . همچنین در کنار این تشک همانطور که در تصویر نیز مشخص است ، دو بالش بادی سرخود قرار گرفته است که با استفاده از آن دیگر از داشتن هر گونه تشک یا بالشی بی نیاز خواهید شد . این طراحی بی نظیر در تشک بادی سبب شده است تا بتوانید از این محصولات در سفر ها نیز بهره مند شوید . در بخش های بعدی نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی دقیق و کامل محصول ، راهنمای خرید تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس شما باشیم .

طراحی و تولید تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس با طول 191 سانتی متری و عرض 152 سانتی متری تولید شده است که همانطور که پیش تر اشاره شد ، بسیار مناسب برای استفاده دو نفره می باشد . ارتفاع بلند و خوب این تشک نیز می تواند سطحی نرم و راحت را در اختیار شما قرار بدهد . از ویژگی های بسیار خوبی که این تشک بادی دارد می توان به داشتن لایه های زیرین و مشبک آن اشاره کرد که دوام تشک را افزایش داده تا اینچنین بتواند وزن های بالا را تحمل کرده و از حالت توخالی و بادکنکی خارج شود و هیچ لرزشی را هنگام استراحت کردن نداشته باشید . بنابراین نگران دوام تشک نباشید .

از طراحی های بسیار خوب و کاربردی استفاده شده در تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس می توان استفاده از طراحی مواج یا به اصطلاح کامفورت آن اشاره کرد . طراحی کامفورت بدون شک یکی از بهترین طراحی های پیاده شده در تولید انواع تشک ها و تخت خواب های بادی می باشد که طراحی برجسته آن نشان از این موضوع دارد . این برجستگی می تواند سبب انعطاف پذیری و فرم پذیری خوب تشک بادی شود ، تا در صورت استفاده طولانی فشاری را متحمل نشده و احساس راحتی داشته باشید . این طراحی می تواند خاصیتی ضد تعریقی را نیز داشته باشد و همچنین به دلیل عدم فشار به اندام ها ، جریان خون در بهترین حالت خود باشد .

جنس تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس

در بخش قبلی به خوبی با برند اینتکس آشنا شدید ، بنابراین می توان گفت که برند های معتبر و پر فروش بی دلیل به محبوبیت بالا دست نیافته اند ، بلکه با تولیدات موفق خود نزد مشتریان محبوب گشته اند ، حال یکی از نقاط قوتی که محصولات بادی اینتکس دارد ، جنسی است که برای تولید محصولات استفاده شده است . تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس نیز به مانند بسیاری از محصولات برند اینتکس از pvc طرح چرم تولید شده است که می توان آن را از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی دانست .

لذا این جنس ویژگی های بسیاری همچون ضد آب بودن ، ضد حساسیت و ضد اشعه های خورشیدی را داشته و به همین دلیل در دل طبیعت و در فضای باز نیز می توانید از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که رویه این تشک از یک لایه مخملی جیر پوشیده شده است که هم رنگ تشک بادی را تغییر داده است ، هم به زیبایی آن افزوده و از آن مهم تر سبب لطافت بیشتر تشک بادی شده است که احساس خوشایندی را به شما خواهد داد . این رویه به واسطه مخملی بودن و همچنین طراحی مواج خاصیتی ضد تعریقی را به خود گرفته است .

جمع بندی

اگر به دنبال خرید تشک بادی دو نفره پرتابل و قابل حمل هستید که بتوانید از آن هم در خانه و حتی در خارج از خانه به مانند مسافرت ها استفاده کنید بدون شک تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود ، چرا که دارای بالش بادی بوده و با حجم کم بسته بندی این محصول و وزن کمی که دارد ، به سادگی می توانید تشک را در سفر ها به همراه خود برده و حتی در چادر مسافرتی و یا منازل و ویلا های اجاره ای نیز از آن استفاده کنید تا اینچنین همواره یک تشک طبی و راحت را در هر جایی با خود داشته باشید و از آن استفاده کنید . شما می توانید محصول خود را به راحتی به صورت  اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید . همچنین می توانید با مراجعه حضوری این کار را انجام دهید .

  • تشک بادی دو نفره بالشدار اینتکس
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 22 سانتی متر
  • تحمل وزن: 280 کیلو گرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج کامفورت
  • رویه ضد تعریق
  • سطح مخملی لطیف
  • مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: Intex 68764

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...