تشک بادی دو نفره دو رنگ کلمن

Coleman B0713R1G5H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره دو رنگ کلمن

تشک بادی دو نفره دو رنگ کلمن یکی از محصولات جدید این شرکت آمریکایی می باشد که از طراحی متفاوتی با بهره گیری از رنگ قرمز ساخته شده است. تعداد تشک های قرمز تولید شده تا به امروز کمتر از انگشتان یک دست بوده و تنوع بسیار کمی دارد. بخش رویه جیر بوده و رنگ خاکستری دارد اما قسمت های کناری و زیرین از وینیل براق ساخته شده است که با رنگ تیره خود به سختی دچار کثیفی می شود. ساک حمل این محصول به بدنه آن متصل شده است در صورت عدم نیاز به استفاده از تشک می توانید آن را تا کرده و درون این ساک قرار دهید در زمانی که تشک باد شده باشد نیز به سادگی می توان ساک حمل را در زیر تشک قرار داده تا در زمان استفاده بعدی از آن به کار گرفت. برای تخلیه باد و باد کردن بدنه این تشک می بایست از والف دابل لاک آن استفاده کنید که از دو پوشش جداگانه با قابلیت باد کردن سریع و باد کردن کند ولی راحت را در اختیارتان می گذارد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره دو رنگ کلمن

تشک بادی دو نفره دو رنگ کلمن

تشک بادی دو نفره دو رنگ محصولی با کیفیت از شرکت کلمن یکی از بهترین تشک های بادی تولید شدته توسط این شرکت بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را به همراه خواهد داشت. در واقع شرکت کلمن از نظر کیفیت ساخت تشک ها و تخت های بادی تلاش زیادی کرده تا این نوع محصولات را به خوبی در بازار محصولات بادی جا بی اندازد. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این تشک بادی در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی با مدل های مشابه خود ندارد. بدنه دو رنگ آن موجب شده تا به زیبایی هر چه بیشتر این تشک بیافزاید. همچنین طراحی قسمت رویه نیز مانند بسیاری از تشک ها و تخت های بادی به صورت مواج و مشبک بوده تا هنگام استفاده اعضای بدن را به خوبی در بر گرفته و در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. این نوع طراحی همیشه در راحتی استفاده مصرف کنندگان موثر بوده است. اما طراحی لایه های درونی که وظیفه تحمل فشار و ناشی از باد و وزن مصرف کننده را داشته به شکل موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. دریچه مخصوص باد و تخلیه باد آن نیز در قسمت دیواره افقی بدنه تعبیه شده است. اما یکی از ویژگی های جالب این تشک وصل بودن ساک حمل آن به بدنه اصلی می باشد. زمانی که این تشک را جمع کنید به راحتی در این ساک برای حمل آسوده تر قرار خواهد گرفت...

جنس بدنه تشک

جنس بدنه ای که این تشک بادی دو نفره کلمن داشته از نوع وینیل بوده که نوعی پلاستیک بر گرفته از PVC می باشد. البته وینیل دارای کیفیت مناسب و وزن کمتری نسبت به PVC بوده که چند سالی است در چنین محصولات بادی به کار می رود. این جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد. قابلیتی که باعث حمل و جا به جایی راحت تر آن خواهد شد. اما مقاومت جنس بدنه این تشک در حدی بوده که در صورت برخورد آب به آن و همچنین استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی نخواهد دید. استفاده از روکش جیر در قسمت رویه علاوه بر اجاد محلی راحت و نرم برای خواب و استراحت های طولانی موجب می شود تا حدودی نیز در برابر تعریق بالا مقاومت لازم را داشته باشد. علاوه بر این به دلیل رویه طرح چرم در قسمت های کف و دیواره ها می توان از این کالا روی آب های آرام و کم عمق نیز استفاده کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی دو نفره دو رنگ معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای استفاده دو نفر محسوب می شود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و زمانی که آن را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر مکان مورد نظری را فراهم سازد. این تشک بادی دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای این محصول به حساب می آید. البته مقدار باد بدنه همیشه با تحمل وزن یک محصول بادی رابطه مستقیم داشته است. در صورتی که باد بدنه این تشک بیش از حد زیاد باشد به دلیل فشار زیاد روی درز های از تحمل وزن تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این کالا حدود 6 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای آن محسوب می شود. البته با توجه به داشتن ساک حمل این مقدار وزن کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست از قسمت پمپ های باد فروشگاه اینتکس یک پمپ باد متناسب با حجم این تشک تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد این تشک را باد کنید به مرور زمان درز ها و لایه های داخل بدنه آسیب خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن استاندارد این محصول می تواند در سلامتی آن بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره دو رنگ کلمن یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده منزل و بخصوص در مسافرت ها و چادر های سفری بوده که دارای وزن و حجم کم نسبت به کیفیت بالای خود می باشد. این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و از یک ساک حمل سرخود برای حمل و جا به جایی آسوده تر بهره مند می باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...