تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ با پمپ

jilong 20256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ با پمپ

تشک بادی طبی دو نفره جیلونگ با پمپ تشکی درمانی برای تمام افراد مصرف کننده و همچنین بیماران عضلانی و استخوانی بوده که از بهترین محصولات شرکت جیلونگ نیز به حساب می آید. تشکی که با داشتن بدنه ای از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم کیفیت بالایی را برای مصرف کننده به همراه داشته و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. اما این کالا به همراه خود یک پمپ باد دستی و دو بالش بادی مجزا برای ایجاد خواب و استراحتی راحت تر بر روی این تشک داشته که به عنوان لوازم های جانبی مهم این تشک محسوب می شوند.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ با پمپ

تشک های بادی در رده قیمتی مناسب و یا حتی ارزان هر کدام طرفداران خاص خود را دارند که برای استفاده های مقطعی مناسب هستند، از این رو می توان آنها را در شرایط کاملا متنوعی استفاده کرد و در صورت صدمه دیدن هم به دلیل ارزان بودن خسارت کمتری از نظر مالی به خریدار وارد می شود. البته در صورت صدمه دیدن نیز می توان با استفاده از بسته تعمیرات به صورت کامل آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کرد. تشک بادی دو نفره طبی نیز یکی از مقرون به صرفه ترین کالا های موجود در بازار است که توسط جیلونگ تولید شده و از ویژگی های بسیار خوبی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد برخوردار است. با ما همراه باشید.

طراحی

بخش ظاهری این تشک همانند سایر محصولات این دسته می باشد، کناره های آن از لایه های براق و بالای آن نیز از لایه جیر ساخته شده که در این قسمت طرح مواج و موازی نقش بسته تا از تعرق جلوگیری کند. از این رو می توان از این تشک در استفاده های طولانی مدت نیز بهره برد.استفاده از لایه های متعدد و رنگ بندی مناسب که مایل به تیره است باعث می شود بتوان در مدت زمان طولانی تری و در محل های متفاوتی از این محصول استفاده نمود. طرح رویه تشک از استاندارد جدید تمامی شرکت های سازنده محصولات بادی پیروری کرده و تفاوتی با سایر کالا ها ندارد. در قسمت های کناری نیز تنها یک محفظه با درپوش داشته که برای باد کردن و تخلیه هوا از آن استفاده می شود. 

ابعاد و وزن

ابعاد محصولات بادی به دلیل ماهیت قابل حمل بودن آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، از این رو شرکت سازنده این تشک نیز به ابعاد و قابلیت حمل آن توجه بسیاری کرده است. طول این تشک برابر با 203 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 152 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای استفاده دو نفر به صورت همزمان کاملا مناسب بوده و فضای خوبی را به ارمغان می آورد تا در طولانی مدت از راحتی اشخاص کاسته نشود. تنها تفاوت این محصول در بخشابعاد با تخت های بادی در ارتفاع آن بوده که این رقم برای تخت های بادی در حدود 40 تا 50 سانتی متر می باشد اما این تشک 22 سانتی متر ارتفاع دارد، با این وجود تحمل وزن تفاوت چندانی نداشته و تحمل 250 کیلوگرم وزن تضمینی بر کیفیت و آسایش شما خواهد بود. 

جنس و کیفیت بدنه

کیفیت تشک های بادی باید در حدی باشد که بتوان برای استفاده های طولانی مدت تا ده ساعت مناسب باشد و در کنار آن نیز از وزن کمی برخوردار باشد. از این رو کیفیت بیش از این حد لازم نبوده و باعث افزایش وزن و عدم قابلیت حمل کالا می شود. این محصول از لایه های بسیار ضخیم PVC ساخته شده و برخی قسمت ها از رویه های متفاوتی برخوردار هستند. برای مثال می توان به رویه تشک اشاره کرد که از یک لایه جیر برخوردار بوده و این لایه جیر  باعث می شود تا حین استفاده طولانی در برابر تعرق مقاومت داشته باشد. برای جلوگیری از باز شدن پل های درونی (لایه های داخلی) نیز از PVCچهار لایه و موادی مشابه آنچه در کف محصول نیز قرار دارد استفاده شده است تا هر دو قسمت این محصول در برابر فشار بیش از حد حالت اصلی خود را حفظ کنند. 

روش نصب

برای نصب این تشک لازم است تا مراحلی را انجام دهید، پیش از انجام آنها لازم است تا از تمیز بودن محل قرار گیری و وجود فضای کافی اطمینان حاصل کنید. سپس نوبت به تشک می رسد. تشک را بر روی محل قرار داده و پهن کنید تا باد وارد شده به آن به تمامی قسمت های ان برسد، در ادامه با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی و با استفاده از تبدیل مناسب دریچه تخلیه هوا محصول اقدام به باد کردن تشک کنید، در انتها نیز دریچه تخلیه را به صورت کامل ببندید. 

نکاتی برای طول عمر بیشتر تشک بادی

برای آنکه طول عمر تشک شما بیشتر از حالت معمول باشد می بایست توجه داشته باشید که قسمت رویه آن را به شیوه ها مرسوم شستشوی مبل بشویید و برای تمیز کردن قسمت زیرین و یا براق نیز از دستمال خیس استفاده کنید.از آن به عنوان تشک روی آب استفاده نکنید و از قرار دادن آن به صورت طولانی مدت در مقابل نور مستقیم خورشید نیز جلوگیری کنید. برای بهتر شدن نتیجه می توانید این قسمت ها را با استفاده از روغن های مرسوم گیاهی، حیوانی و ... چرب کنید تا از خشک شدن بدنه و ترک خوردن آن جلوگیری شود.

نوع خانگی
 طول 203 سانتي متر
 عرض 152 سانتي متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساک حمل 
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت جیلونگ
 طبی و ضد تعرق
 وزن: 4 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 16 * 35 * 45 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعیمرات ، دفترچه راهنما ، بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...