تشک بادی دو نفره عرض 137 2018 با پمپ 220 ولت

bestway 67462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره عرض 137 2018 با پمپ 220 ولت

تشک بادی دو نفره عرض 137 بالش دار مدل 2018 همراه با پمپ باد 220 ولتی یکی از پر کاربرد ترین و جدید ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت ساخت مناسب در کنار قیمتی مقرون به صرفه می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که موجب ایجاد ساختار بدنه دو لایه شده است. سطح رویه رویه روکش جیر و سایر قسمت های بدنه را روکش طرح چرم تشکیل داده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. طراحی سطح رویه تشک به شکل مواج و موازی بوده که موجب در بر گرفتن اعضای بدن در زمان استفاده شده و به دلیل استفاده از روکش جیر تاثیر زیادی در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد داشت. این تشک بادی مانند مدل یک نفره خود از یک پمپ باد برقی دوکاره 220 ولت بهره مند بوده که روی بدنه اصلی سوار شده است. همچنین برای حمل و جا به جایی راحت این تشک یک ساک حمل مخصوص برای آن در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره عرض 137 2018 با پمپ 220 ولت

تشک های بادی همواره به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات اینتکس و محصولات بست وی بوده اند و هر ساله فروش اصلی این شرکت ها را رقم می زنند. یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی تولید شده تا به امروز تشک بادی دو نفر ۲۰۱۸ بست وی می باشد که ساختار بسیار خوب و دوست داشتنی دارد. این تشک بادی دارای ابعاد بسیار خوب و مناسبی بوده و ساختار داخلی آن نیز فوق العاده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این تشک بادی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی و ساخت

ساختار این تشک بادی بسیار مناسب است و کاملا استاندارد می باشد. از این رو می توان آن را به عنوان تشک بادی اصلی و جایگزین تشک های سنتی استفاده کرد. بخش اصلی بدنه این تشک بادی از رویه موازی طولی ساخته شده است. این نوع ساختار رویه باعث می شود که در فشار و استفاده طولانی مدت این تشک کاملا ضد تعریق باشد و فشار وارده به آن کنترل شود. علاوه بر این با جریان یافتن هوا از این قسمت ها علاوه بر کنترل وزن و و تحمل وزن، و در کنار آن ایجاد حس مشابه تشک های سنتی از تعرق شخص نیز جلوگیری می کند و باعث می شود که به سادگی بتوان آن را جابجا کرده و در شرایط مختلف به صورت طولانی استفاده کرد. بخش های کناری بدنه و زیرین با توجه به برخورد مستقیم با زمین می بایست از لایه های براق با امکان تمیز شدن آسان برخوردار باشند. این تشک بادی نیز با در نظر گرفتن استاندارد ها به سادگی تمیز شده و می توان آن را در شرایط مختلف با انجام چند مرحله کوچک تمیز کرد. قسمت کناری یک لایه پی وی سی و قسمت زیرین نیز دو لایه پی وی سی دارد تا فشار وارده را کنترل کند. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول در میان تشک های یک و دو نفره می باشد و دو شخص لاغر اندام و یک شخص چاق با جثه بزرگ می تواند از آن به آسانی استفاده کنند. در اصطلاح به این تشک ها سایز کویین گفته می شود و جابجایی آن ساده تر از تشک های دو نفره استاندارد است. این محصول دارای طول ۱۹۱ سانتی متری بوده و عرض آن ۱۳۷ سانتی متر است. در صورت مطالعه سایر تشک های بادی خواهید دید که برخی عرض ۱۵۲ و برخی عرض ۹۹ سانتی متری دارند و این محصول در میان این دو گروه کالایی قرار میگیرد. همچنین ارتفاع این تشک کاملا خوب و استاندارد می باشد و ۳۰ سانتی متر است. درون بسته بندی این تشک بادی یک پمپ باد ۲۲۰ ولتی قرار گرفته است. به همین جهت وزن این تشک بادی در حدود ۵ کیلوگرم بوده و باز هم قابل حمل و پرتابل می باشد.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی در ابتدا لازم است تا آن را بر روی سطحی کاملا صاف و عاری از هرگونه شئ تیز پهن کنید. در ادامه می توانید با اتصال دوشاخته کناری پمپ باد به پریز برق اقدام به باد زدن تشک بادی دو نفره کنید. برای این کار کلید صفر و یک پمپ را بر روی یک قرار دهید. برای اطمینان از پر شدن باد می توانید به تغییر صدای پمپ توجه کنید که بین دو تا سه دقیقه زمان می برد. برای سفت تر کردن سطح تشک نیز باید از پمپ باد دستی استفاده کنید چرا که پمپ باد های برقی توان حداکثری را ندارند اما با این وجود تشک را به صورت استاندارد باد می کنند. در صورت استفاده از پمپ دستی توجه داشته باشید تا تشک را بیش از حد باد نکنید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با فروشگاه محصولات اینتکس ایران تماس بگیرید. 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 230 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین مختلف
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...