تشک بادی دو نفره مواج

LYY-48

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مواج

تشک بادی دو نفره مواج از تشک های بسیار عالی و با کیفیت فروشگاه جوان مد می باشد که با طراحی مدرن و کاملا طبی ایجاد شده است که می تواند بستری بسیار خوب برای خوابیدن و استراحت کردن شما باشد . تشک های بادی نسل جدیدی از تشک ها هستند که ویژگی ها و مزایا بسیار خوب آن ها باعث شده است تا بسیاری از مشتریان و افرادی که به خواب های خود اهمیت می دهند از تشک های بادی استفاده کنند . این محصول همانطور که در تصویر قابل مشاهده است ، دارای رویه برجسته می باشد که این رویه برجسته یا مواج می تواند به فرم پذیری تشک بادی بسیار کمک کند تا اینچنین فشاری به اندام ها وارد نشده و بتوانید مدت های طولانی تری را به استراحت کردن بپردازید .

تشک بادی برای خواب های شبانه مناسب بوده و شما می توانید برای مدت طولانی نیز از تشک بادی خود استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب این محصولات می توان به ابعاد بسیار کوچک بسته بندی آن ها اشاره کرد که پس از هر بار استفاده می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کرده و اینچنین فضای کمی را اشغال کنید . شما می توانید از تشک های بادی خود در سفر ها نیز بهره مند شوید که کم جا بودن آن می تواند به شما اجازه دهد تا به راحتی تشک را حمل کنید . شما می توانید حتی از تشک بادی خود در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کنید .

راهنمای خرید تشک بادی دو نفره مواج

تشک های بادی شرکت اینتکس در دو مدل یک نفره و دو نفره طراحی شده است که شما می توانید به دلخواه خود و با توجه به نیازی که دارید ، آن ها را خریداری کنید . مدل های دو نفره همانطور که معقول است و میدانید ، دارای عرض بیشتری بوده که می تواند فضای بسیار خوبی را برای استفاده شما فراهم کند تا اینچنین به صورت دونفره از محصول استفاده کنید . تحمل وزنی که تشک های بادی دارند ، ممکن است تفاوت داشته باشند که مهم ترین دلیل دوام خوب تشک بادی نیز متریال های استفاده شده و جنس خوب و البته ساختار آن ها می باشد که بایستی در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید . در رابطه با جنس و ویژگی های آن در بخش نقد و بررسی توضیحاتی را ارائه کرده ایم ، اما تشک بادی دو نفره مواج قادر به تحمل وزن 273 کیلوگرمی است که به خوبی می تواند وزن دو فرد بالغ و حتی بیشتر را تحمل کند . 

راهنمای راه اندازی و استفاده از تشک بادی دو نفره مواج

برای راه اندازی و استفاده از تشک بادی دو نفره مواج شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . در بدنه تشک بادی به دلیل اینکه ساختار بادی دارند ، دریچه هایی قرار دارد که می توانید با استفاده از پمپ ها نیز اقدام به راه اندازی کنید که راه اندازی به این روش بسیار سریع تر خواهد بود . تمامی پمپ های شرکت اینتکس که در فروشگاه اینتکس نیز به فروش می رسد دارای نازل های متنوعی هستند که می توانید با تغییر دادن آن به نازل مرتبط با محصول بادی ، نسبت به راه اندازی هر نوع محصول بادی خود اقدام کنید . شما می توانید از پمپ های باد برقی و یا دستی استفاده کنید که مدل های برقی برای مصارف خانگی و مدل های دستی برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ بسیار مناسب هستند . 

مراقبت و نگهداری تشک بادی دو نفره مواج

از نکات مهمی که بایستی در هنگام راه اندازی و استفاده از تشک بادی دو نفره مواج به آن توجه داشته باشید ، میزان باد داخل تشک است ، زیاد بودن باد تشک می تواند منجر به آسیب دیدن محصول گردد زیرا بدنه تحت فشار قرار خواهد گرفت ، از سوی دیگر باد کم نیز مناسب نیست و بایستی به اندازه کافی محصول را راه اندازی کنید .

اگر از تشک بادی در محیط های خارج از خانه استفاده می کنید بهتر است با استفاده از یک زیرانداز نرم و ضخیم ، از آسیب دیدن کف آن جلوگیری شود ، زیرا باقی ماندن اشیاء و سنگ ریزه ها بر روی زمین می تواند سبب آسیب دیدن تشک شود . پریدن از ارتفاع بر روی تشک بادی نیز می تواند منجر به آسیب دیدن لایه های تشک بادی شود که در این حالت ممکن است تشک حالتی تخم مرغی پیدا کند که البته برای این اتفاق فشار زیادی لازم است تا تشک آسیب ببیند .

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مواج

تشک بادی دو نفره مواج از راحتی ترین و طبی ترین تشک های بادی طراحی شده می باشد که برای کسانی که دوست دار تشک های نرم و راحت هستند بسیار ایده آل خواهد بود . البته این نرمی بدین معنا نیست که تشک ثبات خوبی نداشته و شبیه به یک تشک تو خالی می باشد ، بلکه طراحی متفاوت و مهندسی این تشک به گونه ای می باشد که شما می توانید در عین حال که تشک نرم است ، خاصیتی طبی را نیز داشته باشد که تنها با یکبار استفاده می توانید به ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی پی ببرید .

در این بخش نیز فروشگاه تهران اینتکس سعی دارد تا به مانند تمامی محصولات موجود در فروشگاه خود با نقد و بررسی کامل محصول به ویژگی ها و خصوصیات محصولات پرداخته تا اینچنین راهنمای خرید شما همراهان گرامی فروشگاه اینتکس باشد . در ادامه به طراحی و تولید تشک بادی دو نفره مواج ، ویژگی ها و خصوصیات و جنس تشک بادی خواهیم پرداخت .

طراحی و تولید تشک بادی دو نفره مواج

طراحی و تولید تشک بادی از مهم ترین فاکتور ها در این محصولات است که بایستی کاملا مهندسی و آرگونومیک باشد . این محصولات همانطور که از نامشان مشخص است ، به صورت بادی طراحی شده اند و برای استفاده از آن ها نیاز است تا تشک بادی را راه اندازی کرده و داخل آن را با باد پر کنید . برای تولید تشک بادی دو نفره مواج از لایه های لاستیکی انعطاف پذیر استفاده شده است که این لایه ها به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده و ساختار لایه لایه در بخش میانی آن که به صورت مشبک طراحی گردیده است ، تشک را از حالتی توخالی خارج کرده است تا اینچنین محصول علاوه بر خاصیت فنری که به خود می گیرد ، در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم باشد . این تشک دارای بدنه تماما جیر است که در بخش جنس بیشتر با جنس تشک بادی دو نفره مواج آشنا خواهید شد . ابعاد محصول نیز در بخش مشخصات آورده شده است که می توانید آن را در ابتدای صفحه محصول مشاهده و مطالعه کنید .

ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی دو نفره مواج

از ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی دو نفره مواج اشاره کرد ، همان طراحی مواج و برجسته این تشک است که به عنوان تشک بادی کامفورت مطرح است ، این طراحی به ویژه در تشک های بادی و تخت خواب های بادی مطرح است ، انعطاف پذیری و حالت پذیری تشک ها را افزایش می دهد ، به طوریکه در هنگام استفاده ، تشک فرم بدن را به خود گرفته و حالتی ایده آل را برای استراحت کردن و خوابید شما فراهم می کند ، تا اینچنین در طول استفاده از تشک ، فشاری به اندام ها وارد نشده و احساس درد ، کوفتگی و خستگی نداشته باشید .

همچنین این طراحی می تواند تا حدود زیادی از تعریق بدن نیز جلوگیری کند . ساختار بادی این محصولات همچنین باعث شده است تا بتوانید تشک های بادی را در حجم و اندازه های کوچکی بسته بندی کرده و آن ها را به راحتی به سفر ببرید و در هر جایی استفاده کنید چرا که محصول تنها 6 کیلوگرم وزن دارد .

جنس تشک بادی دو نفره مواج

جنس تشک بادی دو نفره مواج یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت و دوام محصول می باشد که اینچنین باعث شده است تا تشک بتواند وزن دو فرد بالغ را به خوبی تحمل کند . آستانه تحمل وزنی که برای تشک بادی دو نفره مواج در نظر گرفته شده است ، 273 کیلوگرم می باشد که می توان گفت وزنی بیشتر از دو فرد می باشد . جنس استفاده شده برای تولید تشک بادی دو نفره مواج لایه های ضخیم و با دوام pvc می باشد.

این مواد کاملا در برابر ضربه و فشار های زیاد مقاوم بوده و با انعطاف پذیری خود می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد و از آسیب دیدگی محصول جلوگیری کند . این جنس همچنین به دلیل مواد طبیعی استفاده شده در پلاستیک آن ، هیچ حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند . از سایر ویژگی های پی وی سی نیز می توان به ضد آب بودن این جنس و کیفیت و دوام خوب آن در برابر رطوبت ، نور خوشید و عوامل محیطی مانند سرما یا گرما اشاره کرد .

  • تشک بادی دو نفره مواج
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 22 سانتی متر
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • بدنه ای با الیاف شمعی
  • مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
  • دارای ساک حمل
  • برند : OEM
  • کد محصول: LYY-48

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...