تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed

Aerobed 2000009821

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed

تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed دارای رویه کاملا نرم و مخملی می باشد و اولین باد در سال 2014 تولید و عرضه شده است، طراحی رویه آن از نوع مواج بوده که از بسیاری جهات بهترین نوع طراحی رویه تخت و تشک بادی می باشد، در این حالت با جریان یافتن هوا از سطح رویه باعث می شود سطح آن کاملا ضد تعریق شده و برای ساتفاده های طولانی مدت کاملا مناسب باشد. از این رو تشک بادی دو نفره چند کاره می تواند هم در مسافرت و هم در منزل یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های خرید به حساب آید. از مشخصه های بارز طراحی زیبای این محصول ترکیب رنگی و ابعاد مناسب آن است، قسمت بالایی رنگ کرم داشته و بخش های کناری آن از رنگ آبی روشن بهره می برند که باعث شده جلوه زیبایی داشته باشد. والف این محصول از نوع دابل لاک می باشد که ز خروج هوا جلوگیری کرده و راه اندازی آن را ساده تر می کند. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed

تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed از سری تشک های بادی زیبا و کاربردی می باشد که در سال 2014 روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از همین رو به خوبی جای خود را در میان هواداران تشک های بادی باز کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با نقد و بررسی تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed ....

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مهندسی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به طور همزمان فراهم می آورد . این تشک بادی دارای رنگبندی زیبا و جذابی می باشد که در این بخش برای شما یک ترکیب رنگی زیبا و پر فروش یعنی کرم و فیروره ای را فراهم آورده ایم که با استقبال های گسترده ای رو به رو شده است . همچنین رویه مواج این تشک بادی از قابلیت های بالایی برخوردار است و یکی از این ویژگی های مثبت ضد تعریق بودن آن می باشد که باعث گردش هوا در بین بدن و سطح تشک شده و از تعریق بدن در فصول گرم سال به خوبی جلوگیری می کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت و طول عمر محصول به طور کلی راحت می کند . در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا استحکام آن را افزایش داده و محیطی ایده آل را برای استفاده ی شما از این محصول فراهم آورد . همچنین درزهای موجود در این محصول به خوبی و توسط برترین دوخت ها آب بندی شده اند تا از خروج هوا و نفوذ آب به داخل این تشک جلوگیری نموده و خیال شما را از این بابت راحت نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed مطابق با استاندارد های جهانی و به مشخصات ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 147 سانتی متر و ارتفاع : 20 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با تشک های بادی هم سطح خود از ابعاد ایده آلی برخوردار است و فضای قابل قبولی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین وزن این تشک بادی برابر با 4.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن وزن آن دارد و توسط یک ساک حمل به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، از همین رو می توانید از این محصول در مسافرت های خود استفاده نماید . همچنین از دیگر ویژگی های کلیدی این محصول می توان به قابلیت تحمل وزن 273 کیلو گرمی آن اشاره کرد که در نوع خود از برترین تشک های بادی به حساب می آید .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی می باشد . بر روی این تشک بادی یک عدد محفظه ی باد دابل لاک تعبیه شده است که راه اندازی و جمع آوری آن را بیش از پیش راحت کرده است . همچنین برای مراقبت هر چه بهتر از این محصول باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . از دیگر موارد که باید در برخورد با محصولات بادی به ویژه تشک های بادی رعایت شود ، عدم جامپینگ بر روی آن ها می باشد زیرا این عمل طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد .

جمع بندی :

این تشک می تواند بهترین گزینه برای مشتریان عزیزی باشد که علاوه بر کیفیت ساخت محصول ، قیمت آن نیز برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است . جنس رویه این محصول از پی وی سی می باشد که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این تشک بادی به طور کلی راحت می کند . تشک بادی دو نفره چند کاره AeroBed  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل براق
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...