تشک بادی روی آب رنگارنگ

bestway 44041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب رنگارنگ یکی دیگر از محصولاتی است که این بار به صورت کاملا طبی و راحت تولید و عرضه شده است. دلیل این مسئله که این تشک بادی روی اب را یک محصول طبی نامگذاری کرده اند ، بهره مندی از رویه مواج و همین طور دارا بودن دو عدد بالش بادی در بخش بالایی این محصول می باشد. شما با در نظر گرفتن این دو بالش بادی می توانید در بهترین شرایط ممکن سر و گردن خود را به صورت مجزا بر روی این دو بالش قرار داده و به استراحت در بهترین حالت ممکن بر روی اب بپردازید. هم چنین رویه مواج این محصول هم قطعا باعث راحتی هر چه بیشتر شما بر روی اب خواهد شد. در کنار این موارد باید به دارا بودن دو طیف رنگی مختلف این محصول هم اشاره کنیم که در هنگام خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را برگزینید. هم چنین این رنگ بندی به صورت کامل بر روی این محصول نقش بسته است و با تابش نور خورشید به هیچ عنوان رنگ ان تغییر نخواهد کرد. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و دارای تحمل وزن 90 کیلو گرمی هم می باشد که قطعا یک تحمل وزن معقول و استاندارد به شمار خواهد رفت.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.7 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای 2 رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب رنگارنگ

همان طور که می دانید و در نقد و بررسی های متعددی به ان اشاره کردیم ، تشک های بادی روی اب برای استفاده بر روی اب های ارام طراحی و تولید شده اند. این محصولات قطعا با توجه به ویژگی های خوبی که دارند مناسب برای استفاده هر سن و سالی می باشند که تنها تفاوت ان ها بحث رنگ بندی ، طرح و نقش و همین طور ابعاد این محصولات می باشد که نکاتی بسیار مهم و حیاتی در خرید به شمار می روند. در همین راستا نیز یکی از محصولات جدیدی که ساخت شرکت بست وی هم می باشد ، تشک بادی روی آب رنگارنگ است که در این مطلب به بررسی خصوصیات این محصول خواهیم پرداخت....

بهره مندی از دو رنگ گوناگون

تشک بادی روی آب رنگارنگ همان طور که از اسمش پیداست با استفاده از رنگ های گوناگون طراحی و تولید شده است. همین عامل نیز باعث شده تا شما بتوانید یک محصول مهیج و جذاب را از نظر رنگ بندی شاهد باشید که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول حتی با وجود رنگارنگ بودن این محصول باز هم در دو رنگ بندی مجزا شکل گرفته است. محصول اول با طیف رنگی تیره تر و محصول دوم با رنگ های شاد تر به بازار ارائه شده است. بهره مندی از رنگ های همچون نارنجی ، بنفش ، آبی ، صورتی ، زرد و سبز باعث شده تا این دو کالا به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید شوند.

ساختار مواج

در ارتباط با ساختار این محصول هم باید عنوان کنیم که این کالا دارای یک ساختار مواج می باشد که رویه اصلی این محصول را به صورت کامل شکل داده اند و باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت بر روی این محصول قرار گرفته و یک فضای نرم و راحت را برای استراحت در اختیار داشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول در اندازه های یکسان تقسیم شده و همگی با ساختار بادی شکل گرفته اند که باعث می شود تا پس از دراز کشیدن بر روی این محصول تمامی نقاط بدن شما در بهترین شرایط خود قرار بگیرد.

ابعاد محصول

نکته دیگر در خصوص این کالا بهره مندی از ابعاد استاندارد و مناسب این محصول است که سبب شده تا این محصول برای تمام سنین خصوصا سنین جوانان و بزرگسالان یک محصول عالی به شمار رود. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که طول این تشک بادی روی اب 183 سانتی متر و عرض ان نیز 69 سانتی متر خواهد بود. هم چنین ارتفاع کلی این محصول هم 9 سانتی متر است. این موارد سبب شده تا برای افرادی با قد و وزن استاندارد و حتی نسبتا بزرگ نیز این محصول یک کالای خوب به شمار رود.

تحمل وزن

بحث تحمل وزن این محصول هم یکی دیگر از نکاتی است که باید با در نظر گرفتن ان اقدام به خرید این محصول کنید. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که تشک بادی روی آب رنگارنگ دارای تحمل وزن 90 کیلو گرم می باشد. این تحمل وزن یک مقدار استاندارد در بین اکثر تشک های بادی روی اب خواهد بود که با در نظر گرفتن ان می توانند به راحتی اقدام به انتخاب و خرید این محصول کنند.

رویه مقاوم

در ارتباط با جنس بدنه و رویه این محصول نیز می توان عنوان کرد که این محصول دارای رویه ای از جنس PVC بوده و بخش های کناری این کالا را هم دقیقا همین جنس PVC شکل داده است. هم چنین باید به کف این محصول هم اشاره کنیم که از نوع PVC دو لایه بادی تولید شده و سبب شده تا یک محصول مقاوم و ضخیم را شاهد باشیم که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد.

دارا بودن برچسب تعمیرات

در کنار بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است. شما با استفاده از این برچسب تعمیرات می توانید در مواقعی که بدنه اصلی این محصول دچار اسیب شده و یا سوراخ می شود ، به سادگی ان را ترمیم نموده و از این کالا در بهترین حالت ممکن و صحیح و سالم استفاده کنید.

با توجه به تمامی این موارد تشک بادی روی آب رنگارنگ یک کالای خوب برای خرید و انتخاب به شمار می رود که پیشنهاد می کنیم هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...