تشک بادی روی آب طرح بوشوگ

115531

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بوشوگ از سری محصولات بادی شرکت اینتکس بوده که مناسب استفاده کودکان طراحی شده است. طرح کلی این محصول شبیه به شخصیت کارتونی بوشوگ بوده که از محبوبیت بالایی در میان کودکان برخوردار می باشد. سطح آم دارای اندکی برآمدگی بوده که نشیمنگاه محصول محسوب می شود. شرکت اینتکس بدنه آن را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته تا علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا، از مقاومت بالایی در برابر آسیب دیدگی برخوردار باشد. اما این مقاومت مانع از نرمی و راحتی آن نشده و در حین استفاده هیچ گونه احساس نارضایتی به کودک دست نخواهد داد. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و یا برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه آن را در کمترین زمان ممکن را راه اندازی نمایید. وزن آن نیز در حدود 0.4 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. این محصول قابل استفاده در استخر ها و نیز آب های آرام بوده و گزینه مناسبی برای تفریح کودکان بالای 3 سال می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بوشوگ محصولی زیبا با طراحی فانتزی می باشد که مناسب استفاده بر روی آب های آرام و استخرها در نظر گرفته شده و به دلیل دارا بودن شخصیت کارتونی محبوب بوشوگ برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای بدنه مقاوم و در عین حال نرم و راحت بوده و گزینه مناسبی برای استفاده کودکان خردسال می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب کودک همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید اولین نکته‌ای که در حین خریداری محصولات نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و بررسی دیگر موارد را به دنبال خواهد داشت، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. علاوه بر این، این مورد علاوه بر زیبایی، بر نوع کارایی آن نیز مؤثر می باشد. طرح کلی این محصول شبیه به شخصیت کارتونی بوشوگ درنظر گرفته شده است که طرحی جذاب بوده و با توجه به نشیمنگاه آن که به صورت گرد طراحی شده است، محصولی مناسب جهت استفاده بر روی آب های آرام و استخر ها می باشد. برای استفاده از این تشک بادی می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی آن را راه اندازی نموده و یا در صورت عدم استفاده از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و در کوچک ترین ابعاد جمع نمایید. 

 

جنس بدنه

 

علاوه بر شکل ظاهری، جنس و کیفیت محصولات بادی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا محصولی با کیفیت مناسب را می توان مدت های طولانی مورد استفاده قرار داد. این تشک بادی از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن مقاومت و استحکام بالا در برابر آسیب دیدگی جلوه ای زیبا به محصول بخشیده و در عین حال از نرمی و راحتی قابل قبولی برخوردار می باشد و در حین استفاده، کودک دچار خستگی نخواهد شد. همچنین به دلیل دارا بودن انعطاف بالا برای جمع نمودن آن دچار مشکل نخواهید شد. همچنین قسمت زیرین آن از وینیل دو لایه تهیه شده است که مقاومت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر ویژگی هایی که می بایست در خین خریداری محصولات بادی و تفریحی به آن توجه نمود، دارا بودن ابعاد مناسب و وزن اندک می باشد زیرا محصولی با این مشخصات را می توان به راحتی و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. به همین منظور برای این تشک بادی خودرو معادل 150 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متر در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن فضای کافی به منظور تفریح کودک از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و می‌ توان آن را در استخرهای کوچک نیز مورد استفاده قرار داد. وزن ان نیز در حدود 400 گرم بوده که کودک شما به راحتی قادر به حمل و جابه جایی آن بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم را تحمل نماید که برای کودکان ایده آل به نظر می رسد .

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این تشک بادی از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما تنها کیفیت محصول برای دارا بودن طول عمری بالا کافی نبوده و نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر این امر خواهد داشت . به همین منظور می بایت از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن این تشک بادی در برابر حرارت بالا بپرهیزید . در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده ازبرچسب تعمیرات آنرا تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب طرح بوشوگ محصولی با طراحی فانتزی و رنگی شاد می باشد که مناسب استفاده کودکان درنظر گرفته شده است. ابعاد و وزن این محصول به گونه ای درنظر گرفته شده که قابل استفاده در مسافرت ها نیز می باشد . راه اندازی و یا جمع نمودن این تشک بادی در کم ترین زمان ممکن و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه میسر خواهد بود . برای تهیه این تشک بادی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...