تشک بادی روی آب طرح شکلات

115534

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح شکلات یکی از محصولات فانتزی شرکت اینتکس بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول به صورت مستطیل شکل تولید شده و طرح کلی آن شبیه به شکلات بوده  که طرحی نو و فانتزی برای بزرگسالان می باشد . همچنین این تشک بادی از به هم پیوستن پنج قسمت با رنگ های مختلف ، تشکیل شده است که این نوع طراحی ، سطحی مواج برای محصول ایجاد نموده است که در حین استفاده بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی تهیه شده است که از نرمی و وراحتی قابل قبولی برخوردار بوده و در عین حال در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است . همچنین قسمت زیرین آن از وینیل دولایه درنظر گرفته شده است که استحکام و طول عمر محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است . این تشک بادی قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام بوده و با توجه به این که مناسب استفاده بزرگسالان می باشد ، قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید در صورتی که وزن آن بسیار اندک بوده و تنها 500 گرم می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

شاید اگر به تصویر این تشک بادی نگاهی بیاندازید ، به این فکر کنید که ابعاد و اندازه این تشک بادی روی آب برای استفاده فرد بزرگسال مناسب نباشد ، اما با توجه به طول 180 سانتی متری که این محصول دارد ، می توان گفت که فضای بزرگی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا آزادانه و راحت از تشک بادی استفاده کنید . این تشک به خوبی می تواند تا نود کیلوگرم را تحمل نماید و این یک تحمل وزن ایده آل و بسیار خوب بوده که مخصوصا می تواند وزن بزرگسالان را نیز تحمل کند ، حتی اگر سنگین وزن باشند . طراحی مستطیلی شکل تشک بادی روی آب به دلیل پهنای خوبی که دارد ، می تواند بر روی آب شناوری بسیار خوبی داشته باشد و اگر آب موج زیادی داشته باشد می توانید به آسانی از آن استفاده کنید . 

البته که شرکت اینتکس این محصولات بادی را با هدف استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها طراحی کرده است و از آنجایی که برای دراز کشیدن و ریلکس کردن ساخته شده اند ، بهتر است که در آب های آرام از آن استفاده کنید . این محصول اگرچه بر روی آب استفاده می شود ، ولی شما می توانید از آن در خشکی نیز استفاده کنید . بنابراین اگر دوست دارید که روی زمین آفتاب بگیرید و یا در کنار استخر دراز بکشید ، می توانید این تشک را پهن کرده و از آن استفاده کنید . البته که بهتر است در هنگام استفاده بر روی زمین ، سطح زمین را تمیز کرده و سپس از آن استفاده کنید تا مبادا آسیبی به آن وارد نشود . جنس بدنه این محصول بسیار مقاوم است و به سختی آسیب می بیند ، با این حال قابل تعمیر است .

نوع مستطیلی
 طول 180 سانتي متر
 عرض 30 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 نجنس بدنه  وینیل
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای طراحی رویه زیبا
 مناسب بزرگسالان
 دارای رویه مواج
 مناسب آب های آرام و استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح شکلات محصولی با طراحی زیبا و رنگ های جذاب می باشد که به تازگی توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است . این تشک بادی مناسب استفاده بزرگسالان بوده و به دلیل ابعاد مناسب آن شما می توانید در استخر ها و آب های آرام آن را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت مستطیل و به شکل شکلات طراحی شده که از چند قسمت مجزا در نظر گرفته شده است که هر قسمت دارای رنگی زیبا و فانتزی می باشد که قادر است  نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. این نوع طراحی موجب شده که این محصول دارای سطحی مواج باشد که قادر است بدن شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و در استفاده های طولانی مدت مانع از خستگی شما شود. همچنین در حین استفاده مانع از لیز خوردن ناگهانی شما به درون آب شده و موجب افزایش تعادل شما خواهد شد. برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه آن را راه اندازی نمایید. با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که نوع طراحی محصولات تفریحی علاوه بر زیبایی محصول بر نوع کارایی آن نیز موثر خواهد بود به همین منظور می توان گفت که یکی از مهم ترین موارد قابل بررسی، نوع طراحی محصولات می باشد. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر ویژگی هایی که می بایست در حین خریداری محصولات و آن توجه نمود، می توان به جنس و کیفیت محصول موردنظر اشاره نمود زیرا کالایی با کیفیت مناسب را می توان مدت های طولانی مورد استفاده قرار داد. بدنه این تشک بادی از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن جلوه ای زیبا از مقاومت قابل توجهی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. همچنین به منظور افزایش طول عمر این تشک بادی قسمت زیرین آن نیز از وی ردلایت در نظر گرفته شده است که استحکام قابل توجهی به آن بخشیده است. اما این مقاومت و استحکام مانع از نرمی و راحتی آن نشده و در حین استفاده دچار هیچ گونه درد و خستگی نخواهید شد. همچنین انعطاف قابل توجه آن موجب شده که در حین عدم استفاده به سادگی قادر به جمع بودن آن در کوچکترین ابعاد ممکن باشید. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر مواردی که می بایست در حین خریداری محصولات تفریحی به آن اشاره نمود ابعاد مناسب و وزن اندک می باشد. زیرا این مورد بر کارایی محصول موثر بوده و کالایی با وزن اندک را می توان به راحتی حمل و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. به همین منظور شرکت اینتکس برای این تشک بادی طولی معادل 180 سانتی متر و عرض 130 سانتی متر و همچنین ارتفاع 25 سانتی متر در نظر گرفته است. که از فضای کافی به منظور استفاده بزرگسالان برخوردار بوده و قابل استفاده بر روی آب های آرام و استخر ها می باشد. از ویژگی های محبوب این تشک بادی می توان به وزن 500 گرمی آن اشاره نمود که در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم می باشد که برای بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت و طول عمر قابل قبولی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر این امر تاثیر بسزایی خواهد داشت. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر این تشک بادی می‌بایست از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن مانند نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت های بالا بپرهیزید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب طرح شکلات محصولی با رنگی زیبا می باشد که با توجه به بدنه مقاوم و منعطف آن گزینه ای مناسب برای تفریحات آبی بزرگسالان می باشد. در صورت عدم استفاده از این محصول می توانید با استفاده از دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را در ابعاد کوچک جمع نمایید. برای تهیه این تشک بادی میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...