تشک روی آبی فومی

TRC 8070039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب ساخته شده از فوم با قدرت جذب بالای برای استفاده طولانی مدت بدون مشکل، این تشک به دلیل ساخته شدن از فوم با ضربه و برخورد های شدید صدمه ندیده و وزن بسیار کمی نیز دارد تا در هنگام حمل مشکلی از این بابت نداشته باشد. تنها نقطه ضعف این محصول در مقایسه با تشک های بادی روی آب حجم بیشتر آن در زمان جمع شدن است.

تشک روی آب محصولی از شرکت TRC می باشد که به صورت فوم دار طراحی و تولید شده است، طول و عرض این تشک برابر است با 178 × 66 سانتی متر که برای تفریحات آبی درون استخر های بتنی و یا استخر های پیش ساخته اینتکس کاملا مناسب می باشد. در قسمت بالایی این تشک یک بر آمدگی به عنوان بالشت سرخود قرار داده شده است که باعث به وجود آمدن راحتی بیشتر در هنگام استفاده می شود. 

 نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ضخامت 4 سانتی متر
 تحمل وزن 89 کیلوگرم
 جنس رویه PVC فوم دار
 جنس بخش کناری PVC فوم دار
 جنس کف فوم
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت TRC
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک روی آبی فومی از نمونه تشک های بسیار عالی و با کیفیت است که قابلیت آن را دارد که بر روی آب باقی بماند و بتواند یک فرد را بدون اینکه به داخل آب فرو برود بر روی آب نگه دارد ، این نوع محصولات یکی از پر طرفدار ترین محصولات آبی هستند که برای تفریحات آبی ، حمام آفتاب ، ریلکس کردن و حتی استفاده در کنار ساحل به عنوان زیر انداز مورد استفاده قرار می گیرند ، این محصول از ویژگی های خاصی برخوردار است که در این قسمت با نقد و بررسی بیشتر شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید در خرید تشک روی آب فومی خود موفق باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

تشک های روی آب ممکن است در طراحی ها و آرگونومی ساخت متفاوتی تولید و روانه بازار شوند ؛ این محصول با ساختاری کاملا متفاوت و خاص طراحی شده است و شاید برخی به دلیل اینکه این محصول دارای بدنه بادی نیست نگران استحکام و مقاومت آن در برابر وزن نباشند اما اینگونه نبوده و تشک روی آب فومی فوق می تواند به بهترین شکل بر روی آب باقی بماند و تعادل خود را حفظ کند .این محصول به صورت مستطیلی ساخته شده است و در قسمت بالای خود که تشک به صورت لوله شده در آمده است می تواند به خوبی نقش یک بالش سرخورد را ایفا کند و فرد استفاده کننده با قرار دادن سر خود بر روی آن بتواند از استراحت کردن و ریلکس کردن خود لذت ببرد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید رویه این محصول به صورت مواج است به همین دلیل مانع از سرخوردن شما می شود و شما می توانید به خوبی تعادل خود را بر روی تشک بادی حفظ کنید .

جنس بدنه

همانطور که از نام محصول پیداست کلی ترین بخش این محصول از جنس فوم تشکیل شده است ، این لایه فومی که از ضخامت 4 سانتی متری برخوردار است در برابر ضربه و فشار های زیاد مقاوم است به همین دلیل در برخورد با اجسام تیز و یا تحت فشار قرار گرفتن پاره نمی شود به همین دلیل نیز طول عمر بالایی دارد ، لازم به ذکر است که این فوم با یک روکش pvc پوشیده شده است تا فوم کمتر در معرض برخورد با رطوبت باشد ، پی وی سی از جمله اجناس بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت و نور آفتاب است که می تواند کیفیت محصول را به مراتب بالا ببرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تشک روی آبی فومی در ابعاد ( طول : 178 سانتی متر ، عرض : 66 سانتی متر ) ساخته شده است که می تواند به خوبی اندام یک فرد بالغ و بزرگسال را در برگیرد ، ضخامت لایه تشک نیز همانطور که گفته شد 4 سانتی متر است . وزن کلی محصول نیز تنها 4 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد . حمل آسان محصول یکی از ویژگی های خوب تشک روی آب می باشد چرا که محبور هستید که محصول را تا محل استفاده حمل کنید . این تشک روی آب قادر است تا وزن افراد را تا 89 کیلوگرم تحمل کند و از این نظر دست کمی از تشک های بادی ندارد .

مراقبت و تعمیرات

این محصول همانطور که اشاره شد کیفیت بالایی داد و به سختی آسیب می بیند اما بهتر است که از کشیدن ، ضربه زدن با اجسام تیز ، نزدیک کردن به وسایل گرمایشی و داغ خودداری کنید تا رویه pvc محصول صدمه نبیند ، در صورت آسیب دیدن نیز شما می توانید محصول را ترمیم کنید ، برای این کار برچسب های تعمیراتی ارائه شده است که می توانید از آن استفاده کنید .

سخن پایانی

برچسب های تعمیراتی برچسب هایی هستند از جنس pvc که می توانند با چسبیدن به قسمت های پی وی سی محصول آن قسمت را ترمیم کنند ، فروشگاه اینتکس این برچسب های تعمیراتی را به همراه محصول قرار داده است ، همچنین شما عزیزان می توانید در هنگام سفارش محصول تعداد بیشتری از این بسته های تعمیری را خریداری کنید . با خرید این تشک روی آب می توانید ساعت ها با ریلکس کردن بر روی آب لذت یک تفریح آبی را ببرید . این محصول در رنگبندی های دیگری نیز موجود هستند که می توانید بنا به سلیقه خود محصول مد نظرتان را سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...