جکوزی بادی بست وی مدل میامی

Bestway 54123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
53,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بست وی مدل میامی، محصول 2016 این شرکت می باشد که با ویژگی های بسیاری روانه بازار شده است. این جکوزی علاوه بر قیمت مناسب، توانایی رقابت با جکوزی های بتنی سنتی را دارد. بدنه اصلی از تریب برزنت و PVC ساخته شده و با ابعاد 180×66 سانتی متر ظرفیت 800 لیتر را دارد. جریان آب حقیقی این جکوزی 1325 لیتر در ساعت بوده و به کمک آن سیستم ماساژ کاملا پیشرفته ای را در اختیار کسانی که از آن استفاده میکنند می گذارد. به کمک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده بر روی بدنه این جکوزی می توانید تنظیمات مختلفی همچون تنظیم جریان و فشار آب، دمای آب تا نهایت 40 درجه سانتی گراد و ... را در اختیار داشته باشید. 

نوعگرد
ظرفيت آب669 ليتر
قطر180 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن33.6 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-3 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 696 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر

جکوزی بادی بست وی مدل میامی

یکی دیگر از جدید ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی جکوزی بادی مدل میامی بوده که از ساختار ، طراحی بدنه و رنگ جدیدی برخوردار می باشد. این جکوزی بادی دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و در میان سایر جکوزی های بادی به عنوان یکی از بهترین جایگزین جکوزی های بتنی و سنتی قرار گرفته است. یکی از بهترین قابلیت های این جکوزی بادی تولید شده داشتن وزن و حجم کمتر بوده که به راحتی در هر مکانی قابل نصب و استفاده خواهد بود تا علاوه بر این ویژگی از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه تر از جکوزی های بتنی دیده شود. اما برای اینکه آشنایی بیشتر با ساختار و جزئیات ساخت این محصول پیدا کنید در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه این محصول به شکل گرد بوده که از تنها در یک رنگ تولید و عرضه شده است. فضای داخل آن نیز به شکل کاشی وار طراحی شده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن شکل زیبایی به این کالا بدهد. یکی از مهمترین طراحی بدنه صورت گرفته در این جکوزی بادی استفاده از لایه های قوی در فضای درون بدنه بوده که باعث افزایش استحکام بدنه شده است. برای اینکه هنگام نشستن در این جکوزی بادی احساس راحتی داشته باشید طراحی مواج گونه برای فضای داخل صورت گرفته تا به خوبی اعضای بدن مصرف کننده را در بر گیرد. اما برای تخلیه آب در قسمت کف جکوزی یک دریچه آب و برای ورود و خروج آب به داخل دستگاه چند دریچه آب در نظر گرفته شده تا توسط دستگاه مربوطه فشار و دمای آب و همچنین تصفیه آن انجام شود. در واقع دستگاه همراه این کالا پس از راه اندازی جکوزی به بدنه اصلی وصل شده و توسط برق شهری کار خواهد کرد. این دستگاه دیجیتالی همانطور که اشاره کردیم وظیفه تنظیم فشار ، دما و تصفیه آب را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه توسط تنظیمات دیجیتالی قابلیت تغییر فشار و دمای آب تا حداکثر 40 درجه سانتی گراد را خواهد داشت. در دیواره قسمت بیرونی بدنه دو دستگیره مخصوص تعبیه شده که امکان جا به جایی این کالا محصول را در حالت خالی از آب فراهم خواهد کرد.

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه که یکی از مهمترین آیتم های مورد توجه مصرف کنندگان در زمان خرید بوده در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک و PVC بوده که به شکل لایه لایه ای تولید شده است. بدنه ای که از ضخامت و ساختار مقاومی برخوردار بوده تا در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را داشته باشد. علاوه بر این در صورتی از این جکوزی بادی در معرض نور و گرمای آفتاب استفاده کنید آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز به کار برد. این بدنه ویژگی های دیگری مانند انعطاف بالا نیز داشته که امکان جمع شدن بدنه در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت از همین رو حمل و جا به جایی این کالا را بیش از پیش آسوده تر خواهد کرد. استفاده از لایه های ضخیم PVC در قسمت داخل بدنه موجب شده تا فشار های ناشی از آب و تکیه دادن را لبه راحتی تحمل کند. اگر زمانی به این محصول آسیبی وارد شود توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود تا موجب استفاده یک باره از این جکوزی پرتابل نشود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد جکوزی بادی میامی بست وی معادل (قطر: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این کالا بوده که در صورت تخلیه باد و جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. گفتنی است که این ابعاد شامل تمام قسمت های باد شده بدنه بوده بنابراین ابعاد فضای مفید و داخلی آن مقداری کمتر خواهد بود. ابعادی که قادر است تا مقدار 669 لیتر آب را در درون خود جای دهد تا حجم 80 درصدی جکوزی را بابت نگهداری آب شامل شود. ارتفاعی که برای این محصول در نظر گرفته شده تا لبه جکوزی بوده به همین دلیل عمق مفید آن حدود 55 الی 60 سانتی متر خواهد بود تا از سر ریز شدن آب جلوگیری کند. اما این جکوزی بادی با توجه به داشتن لوازم همراه خود وزن 33.6 کیلوگرمی داشته و در حالت پر شده از آب نیز وزن 696 کیلوگرم خواهد داشت.

امکانات و سایر ویژگی ها

از امکانات همراه این محصول می توان به داشتن دستگاه هیتر ، قرص کلر و مخزن مخصوص ، زیرانداز و درپوش مخصوص اشاره نمود. داشتن این لوازم برای یک جکوزی بادی بسیار مهم بوده که وجود تمام آنها موجب ایجاد یک جکوزی بادی قابل حمل کامل خواهد شد. همانطور که می دانید قابلیت حمل و راه اندازی در مکان های مختلف از جمله فضای باز از ویژگی هایی بوده که به هیچ عنوان نمی توان در جکوزی های غیر بادی و سنتی آنها را یافت. گفتنی است که دستگاه این محصول می تواند علاوه بر گرم کردن آب فشار آب را نیز تنظیم کرده و حالت ماساژ برای مصرف گنندگان با ساختن حباب ایجاد کند تا محصولی کاملا درمانی برای کاربران خود ایجاد کرده باشد. درپوش مخصوص آن قابلیت وصل شدن به بدنه توسط قفل های پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه را داشته تا کاملا از ورود هر گونه گرد و غبار جلوگیری کند. این جکوزی بادی بست وی از سری محصولاتی بوده که به صورت اختصاصی توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...