جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی

bestway 60055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
43,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی از جکوزی های بسیار زیبا و مدرن است که به صورت بادی طراحی شده است و می توان آن را یکی از بهترین و پر استفاده ترین جکوزی ها در فروشگاه اینترنتی اینتکس دانست که ویژگی های بسیار خوبی را داشته و باعث شده است تا در هنگام استفاده از آن ، لذت برده و به مانند جکوزی های دیگر از این جکوزی بادی استفاده کنید . این جکوزی بادی از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و به همین دلیل به آن جکوزی بادی خانوادگی گفته می شود ، چرا که 4 فرد بزرگسال به راحتی می توانند از جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی استفاده کنند و شما می توانید برای مصارف خانوادگی از جکوزی بادی استفاده کنید . این جکوزی بادی را می توانید در هر فضایی که قابلیت راه اندازی جکوزی وجود دارد راه اندازی کنید . شما می توانید این جکوزی بادی را حتی در فضای باز نیز راه اندازی کنید . قطر جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی 180 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 66 سانتی متر است . وزن محصول نیز 34 کیلوگرم می باشد که به همراه سیستم های گرمایشی و پمپ آن خواهد بود . برای ساخت جکوزی بادی خانوادگی طرح دار از بدنه پی وی سی برزنتی استفاده شده است که سطح آن به صورت طرح دار بوده و ظاهری بسیار زیبا را دارد . این جکوزی دارای درپوش است که می توانید از آن استفاده کنید . 

  • جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی
  • قطر : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • وزن : 34 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 669 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60055

جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی

جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی از بهترین و زیبا ترین جکوزی های بادی ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد که با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد ، به یکی از بهترین مدل های برند بست وی و فروشگاه اینتکس تبدیل شده است . شما می توانید جکوزی های بادی اورجینال خارجی را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . این جکوزی بادی در ابعاد بزرگی ساخته شده است و برای همین به عنوان جکوزی بادی خانوادگی به فروش می رسد و شما می توانید در کنار خانواده از این جکوزی بادی به صورت چهار نفره استفاده کرده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید . جکوزی های بادی مدل های مختلفی را دارند ، برای همین در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل به نقد و بررسی جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی بپردازیم . 

جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی همانطور که از نامش مشخص است ، توسط شرکت بست وی ساخته شده است و برای همین یک جکوزی اصل بوده و شما با خرید آن در واقع یک جکوزی مارک و برند را خریداری خواهید کرد . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز با توجه به تجربه کاری بسیار بالای خود و سابقه درخشانی که در این حوزه دارد ، جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی را موجود کرده است تا آن دسته از دوست داران جکوزی های بادی حرفه ای بتوانند این محصول را که دارای تجهیزات کامل می باشد را خریداری کرده و از آن استفاده کنند . این جکوزی بادی به صورت گرد ساخته شده است و برای همین علاقه مندان خاص خود را دارند . مدل های دیگری از این استخر ها ساخته شده است که طراحی آن ها به صورت مربعی می باشد . 

دیواره های این جکوزی بادی طرح دار است و آن را بسیار شکیل تر و لوکس تر از سایر جکوزی های بادی می باشد . عمدتا سایر جکوزی های بادی دارای طراحی ساده و رنگی می باشد ، ولی این محصول متفاوت است . قسمت داخلی جکوزی بادی نیز سفید رنگ است . ساختار و نوع طراحی این جکوزی بادی همانطور که بار ها اشاره شده است به صورت بادی بوده و این طراحی بی نظیر است که باعث شده تا جکوزی های بادی محبوبیت زیادی را داشته باشند . اولین ویژگی بسیار خوب جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی ، سبک بودن آن است . از آن جا که این جکوزی به صورت بادی است ، وزن سبکی را داشته و شما می توانید به سادگی آن را جابجا کنید . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد که جکوزی را در هر جایی راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . 

این محصول دارای آبگرمکن مخصوص به خود است که شما می توانید با استفاده از آن ، آب داخل جکوزی را گرم کنید . همانطور که می دانید ، جکوزی های بادی برای استفاده به عنوان آب گرم می باشد ، برای همین داشتن یک گرمکن یا هیتر آب برای گرم کردن آب جکوزی ضروری بوده و بست وی از بهترین تکنولوژی و دستگاه ها برای اینکار استفاده کرده و جکوزی را به آن تجهیز کرده است . این گرمکن آب استخر می تواند میزان دمای اب را تنظیم کند ، شما می توانید وان بادی را آن طور که دوست دارید و در دمای مد نظر خود تنظیم کنید . 

صفحه نمایشی بر روی گرمکن وجود دارد که این کار را برای شما بسیار راحت تر خواهد کرد و خواهید توانست که به خوبی با جکوزی بادی ارتباط گرفته و آن را کنترل کنید . بدنه جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی از پی وی سی ساخته شده است و این جنس می تواند در برابر دماهای مختلف آب و هوا مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . برای همین مشکلی از آسیب رسیدن به بدنه اتفاق نخواهد افتاد . همچنین این جکوزی بادی مجهز به فیلتر تصفیه آب می باشد و شما می توانید با استفاده از آن به صورت منظم آب داخل جکوزی را تصفیه کنید . جکوزی بادی خانوادگی طرح دار بست وی قابل استفاده در فضای باز و یا سرپوسیده می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...