جکوزی بادی طرح حصیری بست وی

bestway 60023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی طرح حصیری بست وی از دسته جکوزی های بادی طرح دار و بسیار زیبای حصیری می باشد که در مدل های جدید شرکت بست وی قرار دارد و کیفیت ساخت بسیار عالی دارد . زیرا این جکوزی بادی از بدنه پی وی سی برزنتی ساخته شده است که بدنه آن طرح حصیری بوده و زیبایی ظاهری بسیار جذلب و لوکسی دارد . این جکوزی بادی خانگی و مخصوص استفاده خانوادگی می باشد که با توجه به بزرگ بودنش می تواند ظرفیت های بالایی را داشته باشد . این جکوزی بادی فضای بسیار خوبی را برای استفاده چهار نفر به صورت همزمان دارد . قطر این جکوزی بادی گرد 216 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 71 سانتی متر می باشد . ظرفیت آب آن همچنین 1190 لیتر می باشد . این جکوزی بادی پرتابل بوده و قابلیت جمع شدن و جابجایی بسیار راحتی را دارد . بست وی در جکوزی های بادی جدید خود از سیستم گرمایشی پیشرفته استفاده کرده است و گرمکن های تایمر دار برای این جکوزی ها قرار داده است و همچنین سیستم ماساژ نیز در این جکوزی بادی به چشم می خورد . برای کنترل بسیار راحت تر جکوزی بادی طرح حصیری بست وی شرکت کنترل دیجیتال پیشرفته برای جکوزی بادی در نظر گرفته است . شما می توانید جکوزی بادی طرح حصیری بست وی را که به صورت یک پکیج کامل است را از فروشگاه intex خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

  • جکوزی بادی طرح حصیری بست وی
  • قطر : 216 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • وزن : 46 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 1190 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی طرح دار
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی با قفل ایمنی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60023

جکوزی بادی طرح حصیری بست وی یک جکوزی زیبا و جدید است که فروشگاه اینتکس آن را برای مشتریانی که دوست دارند جکوزی بادی خانگی با ظرفیت بالا داشته باشند ، موجود کرده است . این جکوزی بادی راه اندازی و طرز استفاده بسیار آسانی دارد و برای همین می تواند برای افرادی که دوست دارند در خانه خود یک جکوزی بزرگ را داشته باشند تا به صورت خانوادگی از آن استفاده کنند ، بسیار مناسب می باشد . این جکوزی بادی طرح حصیری است و بدنه آن قهوه ای رنگ می باشد ، برای همین ظاهری بسیار زیبا تر از مدل های قدیمی تر دارد . جکوزی بادی طرح حصیری بست وی در سال 2022 تولید شده و یکی از مدل های پر فروشی است که شما هم می توانید آن را خریداری کنید . 

جکوزی بادی طرح حصیری بست وی از بدنه پی وی سی برزنتی ساخته شده است و استفاده از برزنت در ساخت بدنه جکوزی بادی طرح حصیری بست وی باعث شده است تا جکوزی در برابر آسیب ها بسیار بهتر و مقاوم تر باشد . این جکوزی های بادی از محصولات بادی دیگر مانند استخر بادی و .... مقاوم تر است و می تواند عمر بیشتری داشته باشد . برای همین شما می توانید برای مدت های طولانی تری از این جکوزی های بادی طرح جدید و زیبا استفاده کنید . این جکوزی طراحی گرد دارد و تقریبا می توانیم بگوییم که از ابعاد بزرگی هم برخوردار است . قطر جکوزی بادی طرح حصیری بست وی 216 سانتی متر است و ارتفاعی که جکوزی بادی دارد 71 سانتی متر است که در مقایسه با دیگر جکوزی های بادی می توان گفت که ارتفاع بیشتری دارد .

ارتفاع جکوزی بادی نباید خیلی زیاد باشد ، به دلیل اینکه از جکوزی بادی بیشتر برای نشستن استفاده می شود و اگر آب زیاد باشد ، نمی توانید در جکوزی بشینید . ظرفیتی که جکوزی بادی طرح حصیری بست وی دارد ، برای استفاده 4 نفر مناسب می باشد و خانواده های چهار نفری به راحتی می توانند از جکوزی بادی طرح حصیری بست وی استفاده کنند . ظرفیت آب جکوزی نیز 1190 لیتر می باشد که بیشتر از جکوزی های بادی مناسب خانواده ها می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده است . برای گرم شدن این حجم از آب برای جکوزی بادی طرح حصیری بست وی یک سیستم گرمایشی بسیار خوب کار گذاشته شده است که می توانید برای گرم کردن آب از آن کمک بگیرید . 

جکوزی ها برای اینکه آب گرم را در اختیار شما قرار می دهند ، بسیار محبوب هستند و برای همین بست وی برای جکوزی بادی گرمکن آب قرار داده است که در داخل یک جعبه عایق قرار دارد تا آب به داخل آن راهی نداشته باشد و خرابی در آن ایجاد نشود . این جکوزی بادی و سیستم گرمایشی آن دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته است که شما می توانید با استفاده از آن دمای آب جکوزی را تنظیم کنید . از سوی دیگر این جکوزی بادی دارای سیستم ماساژ است که حتما استفاده از آن می تواند لذت خوبی را برای شما داشته باشد تا در هنگامی که در داخل جکوزی نشسته اید از ماساژ استفاده کنید . این ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه انجام می شود . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...