جکوزی بادی پرتابل 6 نفره اینتکس

intex 28456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی پرتابل 6 نفره اینتکس یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین جکوزی های بادی پرتابل و پیش ساخته بوده که تولید شده توسط بزرگترین شرکت تولید محصولات بادی می باشد. این محصول همانند مدل قبلی خود دارای طراحی بدنه 6 ضلعی بوده که قادر است حداکثر تا 6 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. این محصول ساخته شده از بهترین جنس PVC و برزنت بوده که با ترکیب یکدیگر بدنه ای مقاوم و ضخیم را ایجاد کرده است تا در برابر عواملی مانند دما و فشار آب و همچنین استفاده در فضای باز و در معرض نور و و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این محصول دارای دستگاهی به هنام هیتر بوده که امکان گرم کردن آب جکوزی را تا دمای 40 درجه سانتی گراد خواهد داشت. همچنین توسط این دستگاه دیجیتالی که با برق شهری نیز کار کرده می توان فشار آب را تنظیم و آن را تصفیه نمود. برای راه اندازی این کالا کافیست دستگاه هیتر را به آن وصل کرده و از قابلیت پمپاژ هوای آن استفاده نمایید تا محصول مورد نظر شما شکل بگیرد. این کالا توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب1098 ليتر
طول218 سانتي متر
عرض218 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
تعداد4-6 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 1098 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج، قرص و سبد کلر، درپوش

جکوزی بادی پرتابل 6 نفره اینتکس

جکوزی بادی پرتابل اینتکس در مدل 6 نفره یکی از جدید ترین و بهترین جکوزی های بادی تولید شده در بازار محصولات بادی بوده که دارای کیفیت ساخت و مقاومت بالایی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل و حتی فضای باز مانند ویلا و یا باغ ها بوده که علاوه بر تفریحات آبی برای آب درمانی سنین بالا بهترین گزینه خواهد بود. قیمت جکوزی بادی پرتابل اینتکس نسبت به کیفیت ، ویژگی ها و امکانات همراه خود بسیار مناسب بوده، درحالی که با این مقدار هزینه نمی توان یک جکوزی بتنی و سنتی ایجاد کرد. این مسئله در حالی است که در صورت مقایسه جکوزی های بادی و پیش ساخته با مدل های غیر بادی خواهید دید که چه مزیت هایی در جکوزی های بادی پرتابل وجود داشته که به هیچ عنوان نمی توان در مدل های بتنی و سنتی آنها را یافت. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه این جکوزی بادی پرتابل 6 نفره به صورت 6 ضلعی بوده که یک مدل نیز شرکت اینتکس با چنین طراحی بدنه ای تولید کرده بود اما این مدل از کیفیت ساخت بدنه بهتر ، رنگ جدید تر و همچنین لوازم با کیفیت تر و کامل تری بهره مند می باشد تا هنگام استفاده از این کالا نیازی به وسیله یا لوازم خاصی نداشته باشیم. طراحی قسمت داخلی به شکل مواج بوده تا زمان نشستن درون آن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتقل کند. در دیواره بیرونی این محصول دو دستگیره مخصوص تعبیه شده که برای حمل این جکوزی در حالت باد شده و خالی از آب خواهد بود. در فضای داخل بدنه چند دریچه آب تعبیه شده که یکی از آنها برای تخلیه آب و بقیه دریچه ها نیز برای عبور آب از دستگاه هیتر و بازگشت آن به جکوزی می باشد. این دریچه های آب دارای درپوش می باشند تا از خروج بی رویه آب جلوگیری کنند. گفتنی است که زمان راه اندازی این جکوزی می بایست ابتدا دستگاه هیتر را به آن وصل کرده و سپس از پمپ باد آن برای راه اندازی سریع تر استفاده نمایید. این دستگاه علاوه بر گرم کردن آب قابلیت تنظیم فشار آب و تصفیه آب توسط فیلتر های کاغذی قابل تعویض را خواهد داشت. دستگاهی با تنظیمات دیجیتالی که توسط صفحه نمایش مخصوص خود تمام این تنظیمات قابل مشاهده خواهد بود. دستگاه هیتر این جکوزی بادی پرتابل می تواند تا مقدار 40 درجه سانتی گراد آب درون این محصول را افزایش دهد.

         

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا همانند دیگر جکوزی های بادی تولید شده از نوع پلاستیک PVC ضخیم با برزنت می باشد. جنس بدنه ای که دارای کیفیت ساخت و ضخامت بالایی بوده تا به راحتی در برابر دمای و فشار آب مقاومت لازم را داشته باشد. بدنه ای که تا حدودی نیز در برابر ساییدگی های سطحی مقاوم بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این نوع جنس بدنه با وجود کیفیت و ضخامت بالا از انعطاف خوبی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. قابلیتی که می تواند باعث حمل راحت تر این کالا در هر فضای مختلف شود. اما یکی از مهمترین قسمت های ساخت بدنه لایه های درون بدنه بوده که از نوع PVC دو لایه بوده تا باعث افزایش استحکام بدنه در برابر عواملی مانند فرو رفتن بدنه در زمان تکیه دادن شود. جنس بدنه این جکوزی بادی اینتکس مانند دیگر مدل های تولید شده دارای قابلیت تعمیر بوده تا استفاده یک باره از این محصول را خاتمه دهد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

جکوزی بادی پرتابل 6 ضلعی اینتکس دارای ابعاد (طول: 218 سانتی متر ، عرض: 218 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی 4 الی 6 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده که تمام قسمت های باد شده بدنه را تشکیل می دهد بنابراین ابعاد فضای مفید داخل آن مقداری از ابعاد کلی کمتر خواهد بود. گفتنی است که در زمان جمع کردن بدنه این جکوزی حجم بسیار کمتری به خود خواهد گرفت تا به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل باشد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا در واقع ارتفاع یا قد جکوزی بوده به همین دلیل برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن 5 الی 10 سانتی متر کمتر در نظر گرفته می شود. طبق ابعاد مفید این محصول ظرفیت آب آن 1098 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. این مقدار ظرفیت آب می تواند بدن مصرف کننده را در صورت نشستن در جکوزی کاملا پوشش دهد. اما وزن این جکوزی پیش ساخته در حالت پر شده از آب 1098 کیلوگرم بوده اما بسته بندی آن با احتساب لوازم همراه به 68 کیلوگرم می رسد.

ویژگی ها و امکانات همراه

بهترین و متفاوت ترین ویژگی های به کار برده شده در جکوزی بادی پرتابل اینتکس قابلیت حمل و استفاده از آنها در فضای باز و بسته می باشد. این نوع جکوزی ها در کمترین زمان ممکن توسط پمپ باد داخل دستگاه هیتر راه اندازی شده و به دلیل وزن و حجم کم خود در برابر جکوزی های غیر بادی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. همچنین وجود یک دستگاه هیتر که علاوه بر گرم کردن آب فشار آب را نیز تنظیم کرده و حتی آب را تصفیه می کند نیز موجب تبدیل این نوع جکوزی های بادی به یک محصول کامل برای تفریحات آبی و یا آب درمانی شده است. از لوازم بسیار مهم همراه این محصول می توان به زیرانداز و درپوش آن برای مراقبت های بیشتر اشاره نمود. گفتنی است که درپوش این جکوزی امکان قفل شدن روی بدنه را به وسیله قفل های پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه خواهد داشت. برای تصفیه بهتر آب درون این جکوزی قرص کلر به همراه سبد مخصوص شناور قرار داده شده که هر یک هفته با استفاده از یک عدد قرص آب این محصول به طور کامل پاک خواهد شد. یکی از لوازم های پر کاربرد اضافه شده به این جکوزی بادی نیز ساک حمل مخصوص بوده تا موجب مراقبت های بیشتر از بدنه اصلی شود. جکوزی بادی پرتابل 6 نفره توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه با ضمانت به تمامی نقاط کشور خواهد بود.

           

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...