جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس

intex 28414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس محصولی با سیستم گرم و سرد کننده آب از شرکت بزرگ اینتکس با بدنه مقاوم و با کیفیت که ساخته شده برای تمامی سنین بخصوص بزرگسالان می باشد. محصولی با طراحی شیک و جذاب که می توان به عنوان یک وسیله پرتابل و قابل حمل در هر مکانی حمل کرده و راه اندازی نمود. البته تجهیزات برقی سرخود این کالا نیز با برق 220 الی 240 ولت کار می کنند. جکوزی بادی اینتکس در ارگونومی 6 ضلعی از دیگر جکوزی های بادی این شرکت بوده که در طراحی بسیار زیبا و شیکی تولید و عرضه شده است. این محصول در واقع همانند نوع گرد خود ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم بسیار مقاوم ساخته شده و قابل استفاده در شرایط جوی مختلف می باشد. ابعادی که این جکوزی دارد معادل قطر: 200 سانتی متر و ارتفاع: 81 سانتی متر بوده و طبق این ابعاد ظرفیت آب این کالا به 795 لیتر می رسد. اما از ویژگی ها و امکانات بسیار خوب این جکوزی نیز می توان به پمپ تصفیه سرخود با قدرت تصفیه آب 1741 لیتر در ساعت، پمپ باد سرخود و گرم کننده داخلی جکوزی با قدرت گرم کردن آب تا 40 درجه سانتی گراد اشاره نمود.

نوع6 ضلعی
ظرفيت آب795 ليتر
قطر200 سانتي متر
ارتفاع81 سانتي متر
وزن49 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپسرخود
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
قدرت تصفیه: 1741 لیتر در ساعت
قابلیت کار با ولتاژ 220 الی 240 ولت
دارای سیستم گرم کننده آب تا دمای 40 درجه سانتی گراد
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس

جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از جدید ترین جکوزی های بادی پرتابل تولید شده برای سنین بزرگسال به منظور تفریحات آبی و آب درمانی بوده که در میان جدید ترین نوع جکوزی ها از نظر طراحی و ساختار بدنه قرار می گیرد. این محصول همانند دیگر جکوزی های بادی دارای جنس بدنه و قابلیت های مشابهی بوده که امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کنندگان خود خواهد داد. جکوزی های بادی اصولا دارای ویژگی هایی مانند نصب و راه اندازی آسوده می باشند و به دلیل وزن کم خود امکان جا به جایی و استفاده در هر مکان مورد نظری را فراهم می سازند. همچنین قیمت جکوزی بادی پرتابل اینتکس نسبت به کیفیت و ویژگی ها خود بسیار مقرون به صرفه تر از جکوزی های سنتی و بتنی بوده به همین دلیل خرید و استفاده از آنها می تواند مانند جکوزی های غیر بادی نیاز های مصرف کنندگان را برطرف سازد. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا در ادامه به توضیحات تکمیلی آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

همانطور که اشاره کردیم جکوزی بادی پرتابل اینتکس دارای طرلحی بدنه 6 ضلعی بوده تا کنون هیچ شرکت دیگری اقدام به تولید جکوزی با این ساختار و طراحی نکرده است. طراحی قسمت داخلی مانند دیگر مدل ها مواج گونه بوده تا هنگان نشستن در داخل آن اعضای بدن را به خوبی پوشش دهد. این ویژگی در استفاده راحت مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در دیواره قسمت بیرونی دو دستگیره مخصوص سرخود تعبیه شده تا این کالا را در حالت باد شده و خالی از آب به راحتی جا به جا کرد. همچنین یک دریچه مخصوص تخلیه آب و چند دریچه آب برای ورود و خروج از دستگاه هیتر برای این محصول در نظر گرفته شده تا هنگام گرم شدن آب آن را به داخل بدنه اصلی بازگرداند. گفتنی است که دستگاه هیتر همراه این جکوزی پس از راه اندازی بدنه اصلی به آن وصل شده و که قادر است آب جکوزی را حداکثر تا دمای 40 درجه سانتی گراد افزایش دهد. این دستگاه علاوه بر گرم کردن آب می تواند فشار آب را نیز توسط تنظیمات دیجیتالی دستگاه تغییر داد. همچنین یک فیلتر کاغذی نیز داخل آن قرار داده شده تا توسط این فیلتر زباله های کوچک درون آب را گرفته و آب را تصفیه کند. گفتنی است که این دستگاه توسط برق شهری کار کرده و کار با آن بسیار آسوده خواهد بود.

     

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس از نوع پلاستیک PVC با برزنت بوده که با ترکیب یکدیگر بدنه ای ضخیم و با کیفیت را ایجاد کرده است. بدنه ای که توان مقاومت بالایی در برابر گرما و فشار آب داشته و در صورت استفاده در فضای باز و در معرض نور گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی راحت از آن در فضای باز استفاده کرد. این نوع جنس بدنه مانند دیگر محصولات بادی در صورت آسیب دیدن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم بوده تت استفاده یک باره از این جکوزی بادی را خاتمه دهد. همچنین با وجود ضخامت و کیفیت بالا از انعطاف مناسبی نیز برخوردار خواهد بود تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. این قابلیت کمک شایانی در حمل و جا به جایی آسان تر این کالا خواهد کرد. یکی از مهمترین قسمت های ساخت بدنه لایه های درون بدنه بوده که از نوع PVC دو لایه می باشند. این لایه ها موجب می شوند تا استحکام بدنه جکوزی افزایش پیدا کرده تا در نهایت در برابر عواملی مانند تکیه دادن واکنش نشان دهند و از فرو رفتگی جلوگیری کنند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این محصول حرفه ای در نظر گرفته شده معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 3 الی 4 نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این جکوزی پیش ساخته بوده و تمام قسمت های باد شده را شامل می شود به همین دلیل ابعاد مفید فضای داخل مقداری کمتر خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه بدنه می باشد اما عمق مفید آن 5 الی 10 سانتی متر به دلیل جلوگیری از سر ریز شدن آن کمتر خواهد بود. مقدار ظرفیت آب جکوزی 6 ضلعی اینتکس 795 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه را در بر خواهد گرفتو در صورتی که در داخل این جکوزی بنشینید این مقدار ظرفیت آب تمام بدن شما را پوشش خواهد داد. اما در آخر وزن بسته بندی آن با احتساب لوازم همراه خود به 49 کیلوگرم رسیده که در حالت پر شده از آب حدود 800 کیلوگرم خواهد بود. گفتنی است که زمانی جمع کردن بدنه این جکوزی حجم آن به قدری کم خواهد شد که امکان حمل و جا به جایی آن توسط هر نوع وسیله نقلیه را فراهم خواهد کرد.

ویژگی ها و امکانات همراه
 

از ویژگی های بسیار کاربردی و پر مزیت این محصول می توان به قابلیت حمل و راه اندازی آن در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. همچنین این جکوزی بادی پرتابل اینتکس وزن بسیار کمتری نسبت به جکوزی های غیر بادی داشته که در کنار قیمتی مقرون به صرفه به یکی از پر فروش ترین جکوزی های بادی پیش ساخته تبدیل شده است. از مهمترین لوازم همراه این کالا می توان به زیرانداز و درپوش آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که درپوش این محصول قابلیت وصل شدن به بدنه اصلی توسط قفل های پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه را خواهد داشت تا از حرکت های اضافی دور مانده و به خوبی از ورود گرد و غبار و زباله جلوگیری کند. همچنین یک DVD آموزشی در بسته بندی آن قرار داده شده که به خوبی نحوه راه اندازی و جمع کردن این جکوزی اینتکس را آموزش خواهد داد. این محصول با ضمانت توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

       

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...