مبل بادی روی آب تاشو استخر

15601

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب تاشو استخر از سری مبل های بادی شناور برای تفریحات آبی بوده که دارای حجم و وزن بسیار مناسبی می باشد. این مبل بادی قابلیت تاشو داشته و از یک تشک بادی متصل به بدنه برای ایجاد حالت دراز کش برخوردار می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده و در برابر دمای آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این محصول سطح نشیمنگاه جیر و مواج داشته و محلی بسیار راحت برای نشستن فراهم کرده است.

علاوه بر این دو جای مخصوص بطری نیز روی تکیه گاه دست تعبیه شده است . تا اینچنین بتوانید بطری ها و نوشیدنی های خود را به همراه داشته تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید . طراحی بی نظیر مبل بادی روی آب تاشو استخر سبب شده است تا بتوانید از آن برای نشستن و دراز کشیدن استفاده کنید ، زیرا دو حالته بوده و شما قادر به تغییر وضعیت آن خواهید بود . وزن کم و حجم کوچک بسته بندی محصول به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی بتوانید محصول را برداشته و با خود به سفر ها ببرید .

راهنمای خرید مبل بادی روی آب تاشو استخر

محصولات بادی به ویژه محصولات بادی تفریحی که برای استفاده در آب می باشند یکی از محبوب ترین نوع محصولات بادی هستند که ویژگی ها و مزایا بسیار عالی آن ها سبب شده است تا بسیاری از مشتریان از این نوع از محصولات بادی برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . تنوع در ساخت مبل های بادی روی آب بسیار زیاد است که دستان شما را در خرید مبل بادی روی آب خود باز گذاشته است .

البته فروشگاه تهران اینتکس است که این تنوع بسیار بالا را در فروشگاه خود موجود کرده است تا اینچنین شما مشتریان گرامی بتوانید به سهولت محصول مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس خرید مبل بادی روی آب تاشو استخر را به سه روش میسر کرده است که می توانید به سادگی مدل مدنظرتان را خریداری کنید . روش اول این است که شما به صورت حضوری به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید .

البته این روش بسیار مناسب برای کسانی است که در تهران ساکن بوده و می توانند به سادگی به دفتر فروشگاه مراجعه کنند . این در حالی است که افراد ساکن در شهر های دیگر می توانند به صورت اینترنتی و یا حضوری مبل بادی روی آب خود را سفارش دهند و آن را درب منزل تحویل بگیرند . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی تشک بادی روی آب ، تصاویر محصولات را مشاهده کرده و با مقایسه خود ، بهترین مدل را انتخاب کنید . در خرید مبل بادی روی آب تاشو استخر نیاز است تا به تحمل وزن محصول دقت داشته باشید.

برخی از تشک ها و مبل های بادی روی آب با توجه به ابعادی که دارند مناسب برای سنین مختلف هستند که مبل بادی روی آب تاشو استخر با تحمل وزن 95 کیلوگرمی خود ، قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد . لازم به ذکر است که مبل بادی روی آب تاشو مناسب برای استفاده یک نفر بوده و نمی تواند از نظر تحمل وزن و یا ابعادی فضای مورد نیاز دو نفر را فراهم کند .

نکات مهم بعدی در امر خرید مبل بادی روی آب تاشو استخر توجه داشتن به جنس بدنه محصول است که می تواند نشان از کیفیت مبل بادی روی آب باشد . در بخش نقد و بررسی توضیحات کامل و جامع تری نسبت به نوع طراحی و ساختار مبل بادی روی آب تاشو استخر ، ویژگی ها ، جنس و کیفیت آن اشاره شده است .

خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش مبل بادی روی آب تاشو ، خدماتی را نیز ارائه کرده است که می توانید از آن ها بهره مند شوید . نکته اول این است که فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را از برند های معتبر تهیه کرده و تمامی آن ها را با ضمانت سلامت و اصالت کالا به فروش می رساند ، از این رو می توانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید .

همچنین فروشگاه اینتکس امکان تعمیر رایگان 48 ساعته محصولات بادی خود را پس از خرید فراهم کرده است تا در صورت بروز مشکل ، محصول بادی خود را تعمیر کنید . همچنین شما می توانید در صورت آسیب دیدگی های پس از خرید ، محصول را خودتان تعمیر کرده و یا برای فروشگاه ارسال کنید تا تعمیرات انجام گیرد .

 نوع مستطیلی
 طول با تشک 115 سانتي متر
 عرض 75 سانتي متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC وینیل طرح چرم
 پمپ 
 نوع پمپ -
 تحمل وزن 95 کیلوگرم
 شرکت سازنده Swimline
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای کف مواج
 دارای تشک بادی تاشو
 دارای دو جای مخصوص بطری
 نشیمنگاه جیر
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

مبل بادی روی آب تاشو استخر از طراحی های جدید و پر طرفدار بازار و فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که همواره سعی کرده است تا بهترین و جدید ترین مبل های بادی روی آب و سایر محصولات بادی را در متنوع ترین مدل ها و از برند های معتبر با نازل ترین قیمت موجود و به فروش برساند . مبل بادی روی آب تاشو استخر نیز از پر فروش ترین مدل ها بوده که به واسطه طراحی بی نظیر و دوکاره خود به این محبوبیت بسیار خوب دست پیدا کرده است . شناور ماندن بر روی آب از دوست داشتنی ترین و لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توانید با استفاده از این شناور های عالی ، تفریحات آبی بی نظیر و خوبی را برای خود رقم بزنید . 

تولید و طراحی مبل بادی روی آب تاشو استخر

مبل بادی روی آب تاشو استخر به صورت یک مبل تکیه گاه دار ساخته و طراحی شده است که بخش میانی آن از یک تشک تاشو برخوردار است که می توانید به دلخواه خود ، آن را جمع کرده و از محصول به عنوان مبل بادی روی آب استفاده کنید ، در مواقعی نیز می توانید با باز کردن تشک ، محصول را به یک تشک بادی روی آب تبدیل کرده و اینچنین پاهای خود را دراز کنید و استراحت کنید . با باز کردن تشک بادی محصول ، احساس راحتی بیشتری خواهید نمود ، از سوی دیگر نیز تعادل خود را به خوبی بر روی اب حفظ خواهید کرد . 

ویژگی های مبل بادی روی آب تاشو استخر

از خصوصیات و ویژگی هایی که مبل بادی روی آب تاشو استخر دارد ، می توان به داشتن نشیمنگاه و تشک و همچنین بخش تکیه گاه مواج اشاره کرد که به وضوح در داخل تصویر نیز مشخص است ، این طراحی بی نظیر می تواند از وارد شدن فشار در استفاده های طولانی به اندام ها بکاهد و سبب جریان بهتر خون شود . به همین دلیل نیز می توانید ساعت های طولانی بر روی آب استراحت و ریلکس کنید . همچنین می توان به داشتن حفره ای در میان دستگیره های مبل اشاره کرد ، که می توانید نوشیدنی های خود را در کنارتان داشته باشید و در صورت نیاز از آن بنوشید .

جنس بدنه مبل بادی روی آب تاشو استخر

برای تولید و ساخت مبل بادی روی آب تاشو استخر از جنس مرغوب و درجه یک pvc استفاده شده است ، پی وی سی یا وینیل در واقع یک جنس بوده که می توان گفت که نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که انعطاف پذیری عالی و بسیار خوب آن موجب شده است تا بسیاری از محصولات بادی را از آن تولید کنند ، از سوی دیگر پی وی سی به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی ، سازگاری کامل با انسان داشته و کاملا ضد حساسیت است . طول عمر این جنس به واسطه ضد آب بودن و همچنین ضد اشعه های خورشیدی بسیار بالاست . لازم به ذکر است که بخش نشیمنگاهی این تشک از یک لایه جیر نیز برخوردار است که لطافت خاصی را به تشک داده و زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است .

راه اندازی مبل بادی روی آب تاشو استخر

مبل بادی روی آب تاشو استخر فاقد پمپ باد بوده و به همین دلیل در صورت نیاز به پمپ می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و در غیر اینصورت می توانید با راه های دیگری نیز مبل بادی روی آب خود را راه اندازی و استفاده کنید .برای راه اندازی دریچه های بادی در بدنه قرار داده شده است . بخش تشک این محصول دارای دریچه ای مجزا بوده که در صورت نیاز به آن می توانید آن قسمت را نیز راه اندازی کنید و در غیر اینصورت نیازی به راه اندازی نبوده و تنها با باد کردن بخش مبل ، از محصول خود می توانید  بر روی آب استفاده کنید .

تعمیرات مبل بادی روی آب تاشو استخر

در برخی مواقع ممکن است که مبل بادی روی آب تاشو استخر در صورت برخورد اجسام تیز و یا سایش و هر اتفاق دیگری آسیب ببیند که بر اثر آسیب ، باد از تشک خارج شده و نمی توانید از محصول استفاده کنید ، برای استفاده مجدد از محصول ، نیاز به تعمیرات خواهد بود که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ارائه شده توسط شرکت و فروشگاه اینتکس ، این برچسب ها را تهیه نمایید . البته در کنار این محصول برچسب موجود بوده و می توانید با استفاده از آن تعمیرات لازم را انجام دهید . شما می توانید حتی محصول خود را برای فروشگاه ارسال کرده تا نمایندگی تعمیرات را انجام دهد . برای پاسخگویی به سوالات خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...