مبل بادی شفاف روی آب

intex 56830NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب گرد با بدنه شفاف از محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از وینیل بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابرآب و نور خوردشید دارد . این محصول را می توان در دریا ، دریاچه و یا استخر استفاده نمود . تحمل وزن مناسب و تکیه گاه بلند این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و بدون خستگی از این محصول استفاده کنید و تفریح لذت بخشی داشته باشید . این محصول مناسب برای سنین بالای 8 سال بوده و تا 120 کیلوگرم نیز تحمل وزن داشته و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده کنید . همچنین به همراه این مبل روی آب برچسب تعمیرات نیز وجود دارد تا در صورت بروز مشکل برای محصول به کمک این برچسب می توانید محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

 نوع گرد
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 114 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 ظرفیت 1 نفر
 جنس رویه وینیل شفاف
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ ------
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین 8 سال به بالا
 دارای تکیه گاه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

مبل بادی شفاف روی آب با طراحی منحصر به فرد خود می تواند به عنوان یک مبل بادی روی آب یا یک حلقه بادی جهت بازی و تفریحات آبی شما باشد . این محصول در دسته بندی تشک بادی روی آب قرار دارد که با توجه به نام محصول مناسب برای تفریحات و بازی های شاد و مفرح آبی می باشد که می توانید با خرید مبل بادی روی آب ، لحظات شاد و دوست داشتنی را در روز های گرم تابستانی هر استخر ها و آب های دیگری همچون دریاچه ها و ... نیز استفاده کنید . رده سنی این تشک برای افراد بیشتر از 8 سال است که می تواند توسط بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار گیرد ، چرا که رده سنی محصول 120 کیلوگرم در نظر گرفته شده است .

طراحی مبل بادی شفاف روی آب

مبل بادی شفاف روی آب در دو رنگ آبی و صورتی طراحی شده است که می توانید به دلخواه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب و محصول را خریداری کنید . این محصول دارای بدنه شفافی است که می توانید داخل آن را نیز مشاهده کنید . نوع طراحی این محصول در واقع تلفیقی از یک حلقه بادی به همراه تکیه گاه و پشتی مرتفع می باشد که باعث شده است تا محصول به مانند یک مبل بادی دیده شود . بنابراین شما می توانید با نشستن بر روی قسمت حلقه ای به پشتی تکیه داده و بر روی آب شناور شوید . با توجه به ساختار این محصول شما می توانید از آن در اغلب آب ها حتی آب های خروشان نیز استفاده کنید چرا که حفظ تعادل مبل بادی شفاف روی آب بسیار عالی است .

جنس مبل بادی شفاف روی آب

برای تولید مبل بادی شفاف روی آب از جنس وینیل استفاده شده است . وینیل ها طراحی های مختلفی دارند که برای تولید این محصول از وینیل شفاف استفاده شده است . شفافیت در این جنس نشان از نازک بودن محصول نبوده و دوام آن به مانند دوام وینیل های رنگی می باشد . وینیل کاملا ضد آب است ، نور خورشید به آن آسیبی وارد نمی کند ، انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته و طول عمر بالایی نیز در صورت نگهداری صحیح خواهد داشت . وزن آن نیز سبک است . مبل بادی شفاف روی آب در واقع 1 کیلوگرم وزن دارد که با تخلیه باد آن می توانید محصول را در حجم بسیار کمی بسته بندی کرده و آن را در سفر ها به همراه خود ببرید .

راه اندازی مبل بادی شفاف روی آب

در بخش کناری حلقه بادی مبل بادی شفاف روی آب دریچه باد وجود دارد تا بتوانید به سهولت و به راحتی مبل بادی روی آب را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که این دریچه قابل راه اندازی با پمپ های سری سوزنی می باشد که اغلب پمپ ها دارای آن هستند ، بنابراین شما می توانید با تهیه پمپ باد سریع تر تشک را راه اندازی کنید .

توصیه های نگهداری از مبل بادی شفاف روی آب

توصیه هایی در رابطه با نگهداری از مبل بادی شفاف روی آب مطرح است که بایستی به آن توجه شود . باد کردن زیاد مبل بادی شفاف روی آب می تواند به بدنه آن آسیب وارد کند . وارد کردن فشار بسیار زیاد می تواند منجر به ترکیدن محصول شود . برخورد اجسام تیز و اشیاء برنده به آن آسیب وارد می کند . پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به محصول آن را در سایه قرار دهید و در صورتی که قصد جمع کردن آن را دارید ، بهتر است مبل را کاملا خشک کنید . برای خشک کردن تنها کافیست آن را بر روی طنابی پهن کرده تا خشک شود .

تعمیرات مبل بادی شفاف روی آب

با توجه به توصیه های نگهداری از مبل بادی شفاف روی آب ، گاهی نیز ممکن است تشک ها بر اثر استفاده نادرست آسیب ببینند ، به همین دلیل شرکت های تولیدی به مانند شرکت اینتکس برای محصولات بادی خود برچسب های تعمیراتی را ایجاد کرده است که می توانید با استفاده از آن ، نسبت به تعمیرات و پنچرگیری مبل بادی شفاف روی آب اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...