چادر بازی کودکان سرخپوستی طرح دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار اینتکس یکی دیگر از سری محصولاتی است که با طرح و نقش سرخپوستی روانه بازار شده است. شرکت اینتکس در ساخت این محصول سعی کرده تا با بهره گیری و کسب تجربه از محصولات قبلی خود نقاط ضعف این محصول را پوشش داده و یک محصول با کیفیت از نظر طراحی و هم چنین جنس بدنه را روانه بازار کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با استفاده از چهار عدد پایه تولید شده از نوع فایبرگلاس بر روی زمین ایستاده است. بدنه این محصول نیز دارای طرح و نقش جذابی از یک کودک دختر سرخپوست می باشد که با بهره گیری از رنگ های شاد و جذاب به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شده است. هم چنین درب ورود این محصول هم در قسمت جلویی ان قرار گرفته است که شما با استفاده از یک بند که در هر دو سمت این کالا قرار گرفته است می توانید این درب را پس از باز کردن با استفاده از این بند ها نگه داشته و از بسته شدن ان جلوگیری کنید. هم چنین راه اندازی این کالا هم کاری ساده و اسان است که نیاز به هیچ گونه ابزاری نخواهد داشت و در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه به سادگی اجرا خواهد شد.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 وزن4 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار اینتکس

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار اینتکس یکی دیگر از تولیدات با کیفیت و زیبایی است که این شرکت با بهره گیری از علم تولید این محصولات و با استفاده از بهترین مواد و بهترین نوع پارچه اقدام به تولید و طراحی ان گرفته است. ساختار و طراحی نوستالژیک این محصول هم یکی دیگر از ویژگی هایی است که باعث شده تا بتوانید با دیدن این کالا مجذوب ان شوید. ما نیز با توجه به درخواست های مکرر شما دوستان گرامی سعی داریم تا در این مطلب به صورت کامل این محصول را از تمام جهات مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های خوبی که این محصول دارا می باشد و باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید ان را خریداری نمایید بخش طراحی و ارگونومی ساخت این کالاست که به بهترین شکل ممکن عرضه گردیده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول شبیه چادر های سرخپوستی تولید شده است که از چهار بخش هم اندازه تولید شده است که کنار هم قرار گرفتن این رویه ها باعث شده تا این چادر شکل گیرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که در بالا ترین بخش این محصول می توانید پایه های این کالا را مشاهده نمایید که از این چادر بیرون زده و باعث شده تا یک محصول مقاوم و ایستا را از این نظر شاهد باشیم. هم چنین رویه اصلی این کالا نیز از رنگ های شاد ابی ، نارنجی ، قرمز ، زرد و سفید شکل گرفته است که کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها هم در روحیه کودک شما تاثیر گذار است و هم باعث شده تا اشکال زیبایی را هم بر روی این چادر مشاهده کنیم. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کرد که بر روی بدنه این محصول طرح یک کودک سرخپوست هم دیده می شود که در زیبایی هر چه بیشتر این کالا بسیار تاثیرگذار بوده است.

جنس بدنه

بدنه این محصول از مقاوم ترین نوع های ممکن خواهد بود که باعث شده تا شما با اطمینان خاطر زیاد اقدام به خرید این کالا کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول رویه ای ساخته شده از نوع پلی استر را دارا می باشد که یک جنس ضخیم و خوب خواهد بود. هم چنین پایه های این کالا هم از نوع فایبرگلاس تشکیل شده است که انعطاف پذیری قابل قبولی را دارا می باشد و باعث شده تا این محصول ساختار مقاومی را در بر گیرد.

ابعاد و وزن

طول و عرض این محصول به صورت هم اندازه و مشابه هم طراحی شده است که هر دوی ان ها 120 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا نیز 137 سانتی متر خواهد بود که مقدار خوب و قابل قبولی بوده و کودک شما می تواند به راحتی و به صورت ایستا در داخل این چادر بازی قرار گرفته و به تفریح بپردازد. هم چنین این چادر بازی کودک با دارا بودن وزن 4 کیلو گرم باعث شده تا یک کالای پرتابل را شاهد باشیم.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و سر پا کردن این چادر بازی کاری فوق العاده ساده و اسان خواهد بود و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید این فرایند را انجام دهید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که در کنار بسته بندی اینمحصول یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید به راحتی این کالا را سر هم بندی نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در حالت کلی هم می بایست اقدام به سرپا کردن پایه ها کرده و پس از ان نیز رویه اصلی را بر روی ان نصب نمایید. هم چنین مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان خواهد بود و تنها کافی است که از ضربه زدن و سوراخ کردن این محصول خودداری نموده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید تا دچار اسیب های جدی نگردد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار اینتکس یک کالای شکیل و زیباست که با بهترین طراحی ممکن به بازار عرضه شده است. این محصول مناسب کودکان بوده و از ان به عنوان یک وسیله بازی ، یک محل خواب و یا حتی یک چادر توپ می توانید استفاده کرده و لذت ببرید. این کالا هم اکنون با قیمت ارزان و تحویل سریع درب منزل از طریق فروشگاه اینتکس قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...