چادر بازی کودک با بدنه تور دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با بدنه تور دار یکی از سبک ترین و پر کاربرد ترین چادر های بازی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس پلی استر و تور دارد. این محصول از دری بزرگی برخوردار بوده که به شکل پرده ای امکان باز و بسته شدن دارد. قسمت کف این کالا ضخامت بالایی داشته و کاملا ضد آب می باشد، بنابراین در صورت استفاده در فضای باز و در محلی مرطوب به هیچ عنوان آب به داخل چادر نفوذ نخواهد کرد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن قسمتی از دیواره توری بوده که امکان تهویه بهتر هوا در قسمت داخل بدنه وجود خواهد داشت. این چادر به وسیله پایه های فایبرگلاس با ساختار عصایی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 152 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 101 سانتی متر
 وزن 1.4 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و تور
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پلی استر ضد آب
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 2+
 دارای بدنه تور دار برای تهویه
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 دارای کفی ضد آب
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک با بدنه تور دار از سری کالا های سبک با ابعاد نسبتا بزرگی بوده است که از آن فرزند شما می تواند در مسافرت هایی نظیر دریا ، کویر ، باغ های خصوصی و منازلتان استفاده کرده و لذت ببرد . اگر می خواهید تا یک محصول جذاب برای فرزند بالای دو سال خود خریداری نمایید در ابتدا به مطالعه نقد و بررسی آن پرداخته و در آخر برای خرید خود تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر به صورت نیم دایره شکلی طراحی و ساخته شده است که در آن از چهار پایه انعطاف پذیر استفاده خواهد شد تا برابر صدمات کودکان در حین بازی و تفریح مقاوم باشد ، همچنین رنگ هایی که در این چادر به کار رفته سبز ، آبی و قرمز بوده که بسیار جذاب و چشم نواز می باشد و قسمتی از بدنه آن را به صورت توری تولید شده تا در هنگام بازی فرزندتان آن را مشاهده بکنید و با استفاده از آن درون چادر ، تهویه هوا بشود .

جنس بدنه

کودکان در حین انجام بازی به هیچ وجه به نگهداری و محافظت از محصول مورد نظر توجه و دقت نمی کند ، به همین دلیل کمپانی های بزرگ و نامدار سعی بر این دارند تا محصولاتی را که برای دسته بندی کودکان طراحی و تولید خواهند کرد دارای مقاوت بالایی باشد . طراحی بدنه این کالا با استفاده از پلی استر و توری ، و پایه هایی از جنس فایبر گلاس ساخته شده است که سطح کفی این چادر ضد آب خواهد بود و به آسودگی فرزند شما می تواند از آن نیز در تمامی تنوعات آب و هوایی از آن استفاده بکند .

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این کالا به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 152 سانتی متر ، عرض : 52 سانتی متر ، ارتفاع : 101 سانتی متر و در آخر وزن 1.4 کیلو گرمی را دارا بوده است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این چادر تنها کافیست تا پایه های آن را از قسمت های مورد نظر عبور داده و در قسمت نوک چادر آن ها را به هم متصل نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده فرزندتان از این کالا آن را جمع کرده و درون ساک حمل خود قرار دهید ، همچین به هیچ سعی بکنید تا وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکیند تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر بازی کودک با بدنه تور دار از سری محصولات جذاب با طراحی چشم نواز بوده است که به تازگی برای کودکان بالای دو سال طراحی و ساخته شده می باشد . طراحی این چادر به صورت نیم دایره شکلی ساخته شده که در آن از رنگ های سبز ، نارنجی و قرمز به کار رفته و بسیار چشم نواز است . جنس بدنه این محصول از پلی استر و توری ، پایه های آن از فایبر گلاس و سطحی ضد آب داشته است که به همین منظور مناسب مسافرت ها در تمامی تنوعات هوا می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...