چادر بازی کودک با طرح خانه اینتکس

j9646

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح خانه اینتکس محصولی زیبا و باکیفیت بوده که در سال جدید توسط این کمپانی مشهور طراحی و به بازار عرضه شده است. ارگونومی ساخت این محصول مستطیل شکل بوده که دارای سقفی شیدار می باشد. در قسمت ابتدایی محصول یک درب استاندارد برای ورود و خروج تعبیه شده است. در کنار درب ورود یک پنجره و در دیواره های ان دو عدد پنجره تعبیه شده که هر یک مجهز به توری می باشد. این توری ها از ورود حشرات به محوطه داخل اجتناب خواهد کرد. برای تولید بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر با روکش کتان بوده و دوام بالایی داشته و کاملا ضداب می باشد. برای تولید سازه های محصول از فایبرگلاس استفاده شده وزن کمی داشته و استحکام بالایی دارد. بدنه این محصول سفید رنگ با حاشیه ابی رنگ بوده که در اطراف سقف ستاره هایی رنگارنگ طراحی گردیده است. از این محصول می توانید در فضای باز و سفر به راحتی استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت ان نخواهد داشت. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه و یا در سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

چادر بازی کودک با طرح خانه اینتکس محصولی متفاوت با ساختاری زیبا بوده که با توجه به نواوری در زمینه طراحی و کیفیت بالای بدنه توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول ساختاری پرتابل داشته و شما می توانید در سفر ان را به همراه داشته باشید. راه اندازی این محصول نیاز به صرف زمان کوتاهی داشته که این یک ویژگی خوب به شمار می رود. در ادامه با نقد و بررسی این محصول قصد داریم به معرفی کامل ان بپردازیم. پس اگر قصد خرید چادر بازی کودک را دارید برای یک انتخاب مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در پروسه تولید محصولات مرتبط با کودکان همواره نوع طراحی بدنه و نواوری در این زمینه با توجه به استاندارد ها موجود و بر اساس علایق انها از جمله نکات مهم به شمار می رود. این محصول نیز با ساختاری متفاوت به بازار عرضه شده که مورد علاقه تمامی رده های سنی کودک تا نوجوان قرار گرفته است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که بخش سقف ان شیروانی می باشد. بدنه این محصول سفید رنگ بوده که بخش درب و پنجره و سقف ان آبی رنگ است. بر روی لبه های سقف ستاره های رنگارنگ جذابی وجود داشته که به زیبایی کالا می افزاید. این محصول در بخش ابتدایی دارای یک درب استاندارد برای ورود و خروج کودک بوده که از طریق یک بند به دو سمت جمع اوری می شود. در بخش ابتدایی و در دو دیواره کناری محصول پنجره های استانداری قرار دارد. این پنجره ها با مجهز شدن به توری از ورود حشرات به محوطه داخلی جلوگیری کرده و همچنین فضای داخلی را نورگیر با تهویه مطبوع هوا می کنند. به همین دلیل از این محصول می توانید به عنوان فضای خواب فرزند خود استفاده نمایید.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا را دارند. به همین دلیل توجه ویژه به مرغوبیت جنس بدنه درفرایند تولید از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. این چادر بازی کودک تولید شده از بدنه ای با جنس پلی استر با روکش کتان می باشد. این ساختار ضداب بوده از دوام بالایی برخوردار می باشد. از سویی دیگر به دلیل روکش کتان بدنه بخش نشیمنگاه انکاملا ضدتعریق می باشد. پایه های این محصول از نوع فایبرگلاس ساخته شده که وزن کم با ماندگاری بالا دارند. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در سفر و فضای باز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوا تاثیری بر دوام ان نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل دارای طولی بالغ بر 130 سانتی متر و عرضی برابر 100 سانتی متر است. ارتفاع 130 سانتی متری ان موجب شده تا فرزند شما از 2 سالگی تا 16 سالگی به راحتی از این کالا استفاده نماید. این محصول با توجه به وزن بدنه 1.8 کیلوگرمی خود به راحتی حمل خواهد شد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای سازه های عصایی بوده به همین دلیل در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی خواهد شد. برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سازه های محصول را به یکدیگر متصل کرده سپس روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از محصول از وارد کردن فشار و ضربه سنگین به سازه های ان خودداری نمایید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه اجتناب کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک با طرح خانه محصولی استاندارد و ایمن برای تفریح کودکان و نوجوانان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...