چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه اینتکس یک محصول زیبا با طراحی بدنه متفاوت بوده که در سال جدید برای استفاده رده سنی 2 تا 16 سال تولید و با قیمتی ارزان به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای نشیمنگاهی مستطیل شکل بوده که دیواره های ان کاملا شیبدار می باشد. به همین دلیل در نگاه نخست ساختار مثلثی ان جلب توجه می کند. دیواره خارجی این محصول صورتی رنگ و مخصوص دختران طراحی شده که طرح های جذابی بر روی ان نقش بسته است. در دو سمت دیواره محصول دو عدد پنجره وجود داشته و مجهز به توری شده تا از ورود حشرات به محوطه داخلی اجتناب شود. بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای ورود و خروج اسان کودک تعبیه شده که توسط دو بند امکان جمع اوری ان وجود دارد. بدنه این محصول تولید شده از نوع پلی استر با روکش کتان بوده که ساختاری ضداب داشته و دارای نرمی مطلوب و دوام بسیار بالایی می باشد. سازه های محصول از نوع عصایی طراحی شده و از نوع فایبرگلاس می باشد. این نوع سازه ها طول عمر بالا و وزن بسیار کمی دارند. این محصول را می توانید در سفر و فضای باز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. به مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی و کیفیتی بالا برای فرزند خود خریداری کنید.

نوع خانگی  سفری
 طول  130 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر با روکش کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه با روکش کتان
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 دارای درب بزرگ و توری
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
 

چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه اینتکس یک محصول جدید با طراحی بدنه متفاوت بوده که مطابق با سلایق دخترانه طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از وزن کمی برخوردار بوده و ساختاری پرتابل دارد. به همین دلیل به راحتی می توانید ان را حمل کرده و در فضای باز و سفر استفاده کنید. این محصول دارای بدنه ای با طول عمر بالا و ضد اب بوده که از جمله دلایل اصلی محبوبیت ان به شمار می رود. در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول به معرفی ان در تمامی بخش ها بپردازیم. پس برای خرید چادر بازی کودک استاندارد توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال تهیه کالایی با ساختاری متفاوت و به دور از کلیشه های موجود هستند. محصولات مورد استفاده کودکان نیز در پروسه تولید نیاز داشته تا توجه ویژه ای به علایق ان ها شود. از سویی دیگر محصول تولید شده باید بر اساس استاندارد های موجود بوده تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده تضمین نماید. این محصول جدید نیز بر همین اساس روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مثلث شکل بوده که نشیمنگاهی مستطیلی دارد. در ابتدای محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد ساده کودک تعبیه شده از طریق دو بند به دو سمت ان قابل جمع اوری می باشد. بر روی دیواره شیبدار محصول از هر دو سمت پنجره هایی تعبیه شده تا هم به تهویه هوای داخلی کمک کرده و هم فضای بازی کودک را کاملا نورگیر نماید. این محصول با بدنه ای از رنگ صورتی تولید شده که طرح و نقش های زیبایی با رنگ هایی از همین طیف بر روی بدنه به چشم می خورد.

جنس بدنه

افارد همواره در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا را دارند. پس تولید کننده برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و حفظ دوام و طول عمر محصول سعی بر تولید اجناس با جنس بدنه مرغوب می نماید. این محصول با بدنه ای از جنس پلی استر با روکش کتان تولید شده مه ساختاری ضداب داشته و به دلیل ضدتعریق بودن ان نشیمنگاه راحتی برای کودک به شمار می رود. برای تولید سازه های عصایی محصول از فایبرگلاس با وزن کم و دوا و طول عمر بالا استفاده می شود. به همین دلیل این محصول در سفر و فضای باز نیز قابل استفاده است. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت ان نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

از جمله نکات مثبت این محصول حمل اسان به شمار می رود. زیرا شما می توانید این محصول را با وزن بدنه تنها 3 کیلوگرم به راحتی جا به جا کنید. این محصول دارای طولی برابر 130 سانتی متر و عرضی بالغ بر 120 سانتی متر است. ارتفاع 125 سانتی متری محصول موجب شده تا افراد در رده سنی 2 الی 16 سال به سادگی از این کالا استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول به دلیل نوع سازه های عصایی خود در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی می شود. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن نمایید. سازه های محصول را به یکدیگر متصل کرده سپس روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به ساختار بدنه ان خودداری نمایید. همچنین از وارد کردن ضربه وفشار سنگین به سازه های ان جدا اجتناب کنید. این محصول در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک دخترانه طرح خانه اینتکس محصولی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان دختر بوده که استحکام بدنه بسیار بالایی دارد. اگر قصد خرید این محصول را برای کودک خود دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...