چادر بازی کودک ساده اینتکس

babytent-0013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک ساده اینتکس از دیگر تولیدات مهیج و جذابی است که برای کودکان و خردسالان طراحی شده و با استفاده از ان شما می توانید برای کودک خود در داخل منزل ویا اتاق خواب فرزند خود یک بازی مهیج را به ارمغان اورید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را راه اندازی کرده و در همین مدت زمان هم در مواقعی که قصد دارید ان را کنار بگذارید ، این محصول را جمع کنید. طراحی این کالا نیز به این صورت است که سقف ان به صورت یکدست نارنجی رنگ و ساده بوده و بدنه اصلی این محصول هم به صورت یکدست سفید می باشد. دارا بودن دو عدد پنجره در دو سمت کناری این محصول نیز باعث شده تا هوا به صورت کامل در داخل چادر جریان داشته باشد. هم چنین درب اصلی این محصول نیز به صورت بزرگ در جلوی این کالا قرار گرفته است که همانند پرده از وسط به دو سمت باز می شود که فضای عبور و مرور خوب و گسترده ای را برای کودک شما خلق می کند. تمام این موارد در کنار دارا بودن بدنه مقاوم و هم چنین سبک وزن بودن خود این محصول باعث شده تا ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 102 سانتی متر
  • وزن: 1 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه شمعی برزنتی
  • قابلیت ضد آب
  • کد محصول: babytent-0013

نقد و بررسی چادر بازی کودک ساده اینتکس

چادر بازی کودک ساده اینتکس محصولی زیبا و متفاوت از این کمپانی بزرگ بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. از این کالا می توانید در منزل و اتاق خواب کودک همچنین فضای باز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. ساختار پرتابل این محصول و سهولت نصب ان از جمله دلایل انتخاب این محصول به عنوان یک کالای ایده آل در سفر به شمار می رود. در این قسمت می خواهیم با نقد و بررسی محصول به معرفی کامل ان دست یابیم. پس برای اشنایی با این کالای استثنایی و خرید یک چادر باز منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

ارگونومی ساخت این کالای زیبا منطبق با سلیقه کودک طراحی شده تا کودک علاوه بر احساس شادی در زمان بازی تضمینی بر حفظ امنیت ان باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده و سقفی شیروانی دارد. این سقف شیروانی از تجمع اب در فضای باز و زمان بارندگی اجتناب می کند. در قسمت ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودکان وجود داشته که از طریق دو عدد بند به دو سمت جمع خواهد شد. بر روی دیواره های محصول دو عدد پنجره تعبیه شده که مجهز به توری می باشد. به دلیل این ساختار حشرات نمی توانند به محوطه داخلی وارد شوند. این نوع طراحی بدنه موجب نورگیر شدن فضای بازی کودکان شده و هوا به راحتی در این محوطه به گردش در خواهد امد. رنگ بدنه این محصول سفید بوده که سقف ان کاملا نارنجی رنگ می باشد. کف این محصول مشکی رنگ با طرحی زیبا بوده که ساختاری چشم نواز به این کالا می بخشد.

جنس بدنه

این محصول با بدنه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی تولید شده که ساختاری ضداب و با دوام بالا بوده و انعطاف پذیری زیادی دارد. کف این محصول از نوع پلی استر بوده تا اب به فضای داخلی نفوذ نکند. برای تولید سازه های محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس استفاده شده که وزن کم و طول عمر بسیار بالایی دارد. با توجه به این نوع جنس بدنه شما می توانید از این محصول در فضای باز نیز به سهولت استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول ندارد. این کالا ضداب یک انتخاب ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل دارای طولی بالغ بر 114 سانتی متر و عرضی برابر 76 سانتی متر می باشد. ارتفاع 102 سانتی متر از بخش کف ان تا بالاترین سطح سقف ان عنوان می باشد. شما می توانید این محصول را به راحتی حمل نمایید. زیرا وزن بدنه این محصول 2 کیلوگرم است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سازه های این محصول از نوع عصایی طراحی شده در مرحله دوم این سازه ها را مطابق دفترچه راهنما به یکدیگر متصل کنید. و در نهایت روکش بدنه را به سازه ها وصل کرده و از شادی کودک خود در زمان بازی لذت ببرید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری نمایید. همچنین از وارد کردن ضربه و فشار به پایه های ان پرهیز کنید. این محصول به دلیل خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی چادر بازی کودک اینتکس محصولی زیبا و جدید بوده که ساختاری مقاوم و ضداب دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...